13

20 2 3
                                    

Sejak duduk dibawah satu bumbung a.k.a kelas yang sama,banyak benda yang berlaku diantara bamiharu, eclipseboyz dan luvist.

Dan semestinya,bukan perkara yang baik.KALAU BOLEH TSUNAMI PUN TAKUT NAK DATANG KAT DEPA SEBAB SELALU MENJERIT DAN BERGADUHHHH.

Kejap kejap eclipseboyz gaduh dengan bamiharu,lepastu luvist pulak gaduh dengan bamiharu.end up luvist dengan eclipseboyz yang koyak sebab mulut bamiharu masing masing celaka naw.

Tetapi ketiga tiga group masih manage untuk belajar di dalam kelas tambahan dan bersungguh sungguh di dalam menjawab peperiksaan.

1½ month sudah berlalu....

Perhimpunan pada pagi  isnin.segelinitir pelajar yang masih di dalam mood cuti ada yang masih menguap dan menggosok mata.I mean....SAPE JE SUKA PERHIMPUNAN WOI?!

Pengetua yang berada di atas pentas mengetuk kecik mic yang berada di atas podium.

"Ok,selamat pagi murid murid"

"Selamat pagi pengetua"

"Se...lamat....huam.pagi"

"Selamat pagi orang tua"

"Biadap eh kau kata aku orang tua.aku baru 39 tahun keyh"riak pengetua sambil mengflip rambutnya yang tak nampak macam rambut itu

Nampak macam berus jamban celup air🐦🐦

"Ok,sudah 1 bulan setengah lalu,kamu semua telah menduduki peperiksaan.dan peperiksaan tersebut bukan sahaja menentukam prestasi kamu,malah menentukan sama ada kamu boleh mengikuti trip musim panas kalini.atau tidak"kata pengetua panjang lebar lalu memandang satu persatu anuck anuck muridnya.

"Jujur saya kata,keputusan kamu semua kalini ada yang mendukacitakan,ada yang memuaskan.yang mendukacitakan tu.....APA MASALAH KAU?BESOR BESOR NAK JADI APA?!"

"manusialah.tak pernah saya dengar ada manusia yang besar besar hidup jadi dugong"

"Lah,kau manusia nyah?kok kupikir babi dikandang"balas pengetua terhadap pelajar yang mengesoundnya boleh tahan pedas.tertunduk pelajar tersebut.yang pasti tu bukan member bamiharu,HSHSHSHSHSH.

"Lepas perhimpunan ni,pi tengok papan info pelajar.nama yang dihighlightkan kuning akan mengikuti trip musim panas tahun ini.nama yang tak dihighlightkan kuning tu.....maap.aku sengaja.HAHAHAHAHA.ha badawaih,yang dah tengok result dan nama korang dihighlightkan kuning,tunggu sini.aku nak membebel.sekian gue,pengetua paling suweg dalam daerah seoul yini"pengetua tersebut lantas membuat mic drop di atas podium tersebut.

Nak buat kat lantai tak ke rosak kang mic tu??

"Oklah,harini perhimpunan pendek.so....7/10"jekyung lantas sesuka hati meng rate perhimpunan isnin itu.inilah sikap bamiharu yang memang semua orang lali.

Jujur tak bertempat.

"Aku jeke rasa nak bagi 5/10? although sekejap,aku muak tengok muka orang tua tu sejujurnya."

"IYE DUHHHH"setuju bamiharu ke atas rate arin.dahlah cakap kuat kuat.pengetua yang lalu belakang depa cuba menghiraukan.dalam hati,dia memaki anak anak orang kaya biadap tagune tersebut.

"Waduh,mau tengok ke senarai tu?? sekarang.tiber rasa malas duh sebab ramai orang"yoonha memandang lama ke arah pelajar pelajar yang berpusu pusu ingin melihat nama mereka tersenarai atau tidak di papan kenyataan terletak di tepi dewan sekolah.siap main tolak tolak tarik tarik skirt berebut nak tengok nama masing masing.

"tunggulah reda siket.macam perang rwempit rebut boyfriend dah haku tengok gayanya tu"ujar hyerim lalu bangun dari tempat duduknya dan mengibas skirtnya.

【𝕊𝕌】𝐃𝐄𝐉𝐀𝐕𝐔Where stories live. Discover now