YASAK

315 55 7
                                    

Gökyüzünde bulutlar birbirine sarılmıştı. Gece yarısı olmak üzereydi. Az sonra gökyüzü bağırmaya başladı ve ardından da yağmur...

Baştan aşağı siyaha bürünen adam da arabasına bindi. Ellerini direksiyona götürdü ve ne eski ne de yeni olan bir apartmanın önünde durdu. Sokak bomboştu. Yağmur damlaları arabanın camına vuruyor, adam ise cam sileceklerini açarak her defasında cama düşen milyonlarca yağmur damlasının kenara itilmesini sağlıyor ve görüş alanını açıyordu.

Büyük su yeşili rengindeki apartmandan üç insan göründü. Adam siyah gözlüğünü taktı. Barlas HALİS ve Esin HALİS küçük oğulları Buğra HALİS'in elinden tutarak arabalarına bindiler. Araba hareket etmeye başlayınca adam da onları takip etmek üzere arabayı çalıştırdı.

Yollar boştu. Yağmur yorulmuş, dinlenmek üzere aradan çekilmişti. Adamın telefonu çaldı, açtı. '' İşimi burada bitiriyorum. '' diyerek telefonu kapattı. Bir hamle ile önde takip ettiği arabanın önüne geçti ve arkasında bıraktığı arabanın da kendisini geçmesine izin vermedi.

Adam arabayı birden yolun ortasında yan döndürdü ve durdu. Arkasındaki arabada yer alan Barlas HALİS ise bu ani hareket karşısında direksiyonu sert bir şekilde kırdı ve kontrolünü kaybetti. Araba taklalar halinde yuvarlandı.

Etrafta toz duman oluşurken adam siyah arabasından indi ve alev almaya hazır arabayı izlemeye başladı. Soğuk bakıyordu arabaya adam. Gözlerinde soğuk bir ifade vardı. Duyguları görünmez olmuştu.

Adam arabaya yaklaştı ellerini ceplerine koyarak. Arabanın ön camı kırılmıştı. Başını o cama belli bir uzaklıkla yaklaştırdı. Can çekişen Barlas HALİS'i gördü. Barlas HALİS ön tarafta tamamen sıkışmıştı.

Barlas HALİS ''Başaramadınız.'' diye mırıldandı ve gözlerini kapattı. Adam bir adım geri gitti ve kaşlarını çattı. Arka kapının camını da yerden aldığı bir taşla kırdı ve koltuğun altındaki gizli bir bölümden bir küçük kutu çıkardı. O kutuyu alarak arabasına ilerledi.

Arabadan dumanlar daha fazla çıkmaya başlamıştı. Arabanın alt kısmı hızla alev almaya başladı. Adam kutuyla beraber arabaya bindi ve oradan uzaklaştı.

Yolda bu karanlıkta sadece adam vardı. Arabayı köşeye çekti ve çimlerle gizlenmiş olan bir kapının kolunu tutarak kapıyı açtı. İçeri girdiğinde kutuyu etrafında adamları olan ve masasında oturan Fedai KOÇAK'ın masasına sertçe koydu.

Fedai KOÇAK ''Sen aç.'' dedi sertçe. Adam eline kutuyu aldı ve arabadan bulduğu anahtarla açtı. Boş gözleri Fedai KOÇAK'ı buldu. ''Bana bu kutuda olduğunu söylemiştiniz ! '' dedi ve boş kutuyu gösterdi. Ardından ise yere fırlattı.

Fedai KOÇAK ayağa kalktı. Telefonunu çıkardı ve tuşladı. Karşı tarafı dinledikten sonra telefonu adama uzattı ''Seni istiyor.'' dedi.

Adam telefonu hızla aldı ve karşı tarafı dinledi. Daha sonra telefonu kapattı ve Fedai KOÇAK'a '' Hira HALİS hakkındaki her şeyi bulup bana getireceksiniz ! '' dedi.

Adımlarını kapıya yöneltti ve arabası görüş alanına girince hızlandı. Arabasına kendisini attığı gibi hemen yola çıktı.

Aile fertlerinin hepsini öldürdüğünü sanıyordu ama bir şey unutmuştu adam. Barlas HALİS'in bir kızı olduğunu bilmiyordu adam. Kızını sakladığını bilmiyordu adam, bir şeyleri ıskaladığını bilmiyordu. Aptal adam.


İnanarak yazdığım ilk hikayedir YASAK.
Oylarınızla umarım iyi işler çıkarırım. Bu bölüm biraz tanıtım amaçlıydı ve üçüncü şahıs ağzındandı. Diğer bölümler birinci şahıs ağzından olacak. Şimdiden teşekkür ederim..

YASAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin