Soha többé, ne engedj el

147 0 0
                                    




(Fontos: Az ötlet, a Riverdale új részéből jött de itt Toni nem terhes)


(Cheryl és Toni 7 évvel korábban szakítottak, ami Cherylt nagyon megviselte és ezért nem hagyta el az otthonát. Nana Roseal elkezdtek festményeket hamisítani, de nehézségekbe ütöznek... Közben Toni a Riverdalei Vixeneket irányítja amit Cheryl megtud egy bizonyos személytől.)



Cheryl Blossom:



Reggel arra ébredtem, hogy csörög a telefonom amit először nem is akartam felvenni, de mivel nem akarta abbahagyni ingerülten felvettem és bele is szóltam idegesen.



- Ki az?

- Miss Blossom, bocsánat a korai zavarásért, de valamit tudnia kell.

- Mégis mi lenne az?

- Gondolom érdekelné, ha azt mondanám, hogy Miss Topaz vette át a Vixenek edzését.

- Azonnal ott leszek, amint elkészültem köszönöm Miss Bell.



Leraktam a telefonomat, majd felültem az ágyamban és fel is álltam után gyorsan felvettem az új piros H.B.I.C felsőmet, meg a vörös nadrágomat. Bementem a fürdőszobába, ahol gyorsan megcsináltam a sminkemet és felkötöttem a hajamat utána kimentem a szobámból, a telefonommal és a kocsikulcsommal. Miután lementem a nappaliba láttam, hogy Miss Marble éppen Nana Roseal beszélget. Megpróbáltam figyelmen kívül hagyni és kimenni az ajtón amilyen gyorsan csak tudok, de ekkor meghallottam ahogy nekem szól...

- Miss Blossom, beszélnünk kell. - mondta nekem Miss Marble.

- Sajnálom, de sietnem kell valahova. - mondtam neki, de mielőtt kimentem volna megint megszólított.

- Tudom, hogy mit művel a nagymamájával. - jelentette ki Miss Marble.

- Mire céloz? - kérdeztem tőle.

- Arra, hogy festményeket hamisítanak. - mondta nekem egy ördögi vigyorral az arcán.

- A legjobb, ha elmegy. - mondtam neki ingerülten amire kiment az ajtón, Nana Rose pedig sóhajtott egyet.

- Cheryl, nem én árultam el neki. - mondta Nana Rose.

- Nana semmi baj tudom, hogy nem te voltál viszont nekem most el kell mennem. - montam neki, erre csak bólogatott én meg kimentem a kocsimhoz és be is ültem, hogy elinduljak a suliba...



Toni Topaz:



Éppen a tornateremben edzést tartottam a Vixeneknek, amikor meghallottam ahogy kinyílik az ajtó. Odanéztem és láttam, hogy Cheryl jön be összekulcsolt karokkal.


- Topaz, azt hitted elveheted a Vixeneimet? - kérdezte Cheryl a szemeit forgatva.

- Cheryl, nem a te Vixeneid. - mondtam neki.

Choni: One ShotsWhere stories live. Discover now