Figyelmeztetés: A fejezet erőszakot tartalmaz!
(Cheryl egy különleges bulit tart, ahová meghívta a barátait köztük Tonit is akivel már nincsenek együtt, de közben Minervával aki megvette a legtöbb festményét köztük a feszültség egyre nő...)
Cheryl Blossom:
Miközben az italokat készítettem elő a bulira, megláttam ahogy Minerva felém közeledik összekulcsolt karokkal majd hátulról megölelte a derekam, de én ellöktem magamtól.
- Cheryl, nem tudom mégis miért nem engeded meg nekem mármint mind a ketten szinglik vagyunk. – mondta nekem Miss Marble.
- De mi ketten soha se fogunk járni. – mondtam neki ingerülten, miután az asztalra tettem az italokat, meg poharakat.
- Jobban tennéd, ha megengednéd. – mondta nekem, majd elkezdte a combomat simogatni.
- Nem, hagyja abba Miss Marble kérem. – mondtam neki idegesen.
- Este ezen a bulin amire meghívtad a barátaidat, egy szót se beszélhetsz az ex barátnőddel. – mondta nekem egy ördögi vigyorral.
- Maga nem az anyám. – mondtam unottan.
- Ha nem egyezel bele a feltételeimbe, elintézem azt is akár, hogy elvegyék tőle a White Wyrmet. – mondta Miss Marble.
- Milyen más feltétele van? – kérdeztem tőle.
- Ha az én kulcsomat húzod, azonnal megyünk a szobádba és azt teszek veled, amit akarok. – suttogta a fülembe.
- Az teljes mértékben kizárt. – mondtam neki összekulcsolt karokkal.
- Nem tennék, ilyen elhamarkodott döntéseket Miss Blossom. – mondta nekem, miközben elkezdett egy almát enni.
- Maga idősebb nálam, tehát jobb lenne az, ha békén hagyna. – mondtam neki, miután leültem a kanapéra.
- Mikor is jönnek a barátaid? - kérdezte unottan.
- Bármikor itt lehetnek. - mondtam a szemeimet forgatva.
- Akkor jobb lenne, ha gyorsak lennénk. - mondta nekem Miss Marble, miután leült mellém és megfogta a combomat, de én megpofoztam erőből.
- Hibát követtél el, mert egy telefonhívásba kerül és az ex barátnőd meghal. - tette hozzá, miután elővette a telefonját.
- Nem hiszek magának Miss Marble, ezt csak azért találta ki mert leakar feküdni velem. - mondtam neki, miután felálltam és elindultam a szobámba átöltözni.
- Majd meglátjuk Miss Blossom. - ordította Miss Marble, én pedg könnyekkel a szememben bementem a szobámba és leültem az ágyamra, ahol engedtem, hogy a könnyeim elkezdjenek hullani. Minden sokkal egyszerűbb volt amíg Tonival voltam, miért voltam egy ribanc soha se kellett volna elengednem. Ha Minerva kényszerít, hogy Toni előtt csókoljam meg akkor fájdalmat okozok neki és saját magamnak is mivel még mindig szeretem. - gondoltam magamban, miközben a térdeimet átölelve tovább zokogtam de nem sokkal később kopogást hallottam az ajtón.
- Miss Blossom, mindenki megérkezett. - mondta Miss Marble, amire felálltam és gyorsan felöltöztem a ruhámba amit erre az alkalomra vettem...
(Cheryl ruhája)
YOU ARE READING
Choni: One Shots
RomanceA One-Shot and multichapter book, about Cheryl Blossom and Toni Topaz. ( The chapters between 1-6 is hungarian, and 7 is the first english one shot, and It contains Multichapters too.)