Még mindig szeretlek téged

3.3K 10 0
                                    




( A fejezetben bántalmazás jelenik meg.)


(Cheryl Blossom és Toni Topaz, a középiskolai ballagás után szakítottak. Eltelt 7 év, de mi történnik, ha újra egymásra találnak?)





Harmadik Személy:






Cheryl a szobájában festette legújabb portréját, amikor kopogást hallott az ajtón. Egy nagyot sóhajtott és odament, hogy kinyissa az ajtót. Az ajtó előtt Nana Rose volt, akit az egyik segédmunkás hozott fel egészen idáig. A férfi mosolyogva elment, utána Cheryl közelebb ment és letérdet hozzá, hogy megtudja miért jött ide.






Cheryl Blossom:






- Nana, mi az, ami ennyire fontos? – kérdeztem tőle, miközben megfogtam a kezét.

- Valaki beszélni szeretne veled Cheryl. – mondta nekem Nana Rose.

- Kicsoda Nana? – kérdeztem tőle kíváncsian.

- Nem fogsz örülni, ha megmondom ezért jobb, ha lemész és te magad nézed meg. – mondta nekem szomorú hangon.

- Rendben, köszönöm Nana. – mondtam neki mosolyogva, majd vettem egy mély levegőt és lementem a nappaliba, ahol Hiram Lodge állt Reggievel az oldalán.

- Már mondtam, hogy nem adom el a Juharszirupüzletet. – mondtam neki összekulcsolt karokkal.

-Gondoltam, hogy ma is ezt fogod mondani Cheryl ezért készültem valamivel amivel meggyőzhetlek. – mondta ördögi mosollyal az arcán.

- Mégis mi lenne az? – kérdeztem tőle.

- Csak figyelj. – mondta Reggie, majd elővette a telefonját amin egy videót mutatott Toniról, ahogy meg van kötözve és az arca tiszta vér. A száját bekötötték és látszott a szemein, hogy mennyire vörösek a sok sírástól.

- Egy szörnyeteg vagy Hiram Lodge. – mondtam ingerülten.

- Tudom, hogy ezt gondolod, de a legjobb, ha még ma aláírod a papírokat és elhozod erre a címre. Ott leszek este tizenegykor és egyedül kell jönnöd, ha megtudom, hogy szólsz valakinek Toni meghal. – mondta vigyorogva, majd átadott egy papírt amire ráírt egy címet. Nem sokkal később pedig elmentek. Felmentem a szobámhoz könnyekkel a szememben és Nana Rose amikor meglátott, meg is szólított.

- Cheryl mi történt? – kérdezte aggódva.

- Hiram Lodge elrabolta Tonit és ha nem adom át neki az üzletet megöli. – mondtam neki sírva.

Choni: One ShotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora