אני פשוט אגיד את מה דעתי על שיפים! משעמם לי!
-פרסבת'- מה אני אגיד? הם מדהימים. יש להם כימיה כל כך טובה. והם אחד מהזוגות היחידים שלקח להם ככ הרבה זמן להיות ביחד, ולא ישר נהיו ביחד אחרי 2 עמודים.
-סולאנג'לו- הם מדהימים ככ! הם פשוט הפכים משלימים. וזהו אני מתפאנגרלת כאןןןןן
-פרייזל- מאוד מתוקים. הם תמיד נראו לי כמו הזוג החמוד והתמים. הם ככ חמודים!
-קליאו- ממש חמודים ביחד! אני תמיד חשבתי על קליפסו ועל זה שהיא נשארה לבד באי שלה, ואז ליאו הגיע!
-תאיינה- כן, אני יודעת. זה לא אפשרי. אבל הן פשוט ככ חמדמות ביחד! אני משפפת!
-ג'ספר- כן, כתבתי אותם בביו, אבל הם חצי חצי כזה. לדעתי הרה שיחקה להם ברגשות...
-קטדורה- הן פאקינג מדהימות. הן ה-אוטיפי משי-רה. משפפת בטירוףף.
-גלימבו- הם ממש מתוקים, והם מאוד מתאימים.
-ספינטוסה (אין לי מושג אם כתבתי נכון)- הן ממש מתוקות, ולא היה לי מושג שהן נשואות עד שאמרו את זה. פשוט לא אמרו שום דבר על זה. אבל הן ממש מתאימות, ואני ממש שמחה שנתנו להן תפקיד יותר מרכזי בעונה החמישית.
-מרמיסטה וסי האק- הם ממש מתאימים. והאמת שלא ציפיתי שהם יהיו ביחד.
-סקורפיומה- הן ממש מתוקותתתתת! משפפתתתת.
-קטראנג- הם די מתוקים ביחד.
-סוקי וסוקה- הם האוטיפי שלי מאווטאר, והם ממש חמודים ביחד. אני ממש אהבתי את הרגעים שלהם.
-צוקו ומיי- הם סבבה כזה, אבל הם נפרדו בקומיקסים. לא יודעת כל כך מה אני חושבת עליהם.
-קול ואן- לא, לא מה שאתם.ן חושבים.ות. אני משפפת כברוטיפי! הם פשוט ככ מתוקים כחברים ויש בניהם כימיה מעולה.
-שרברט/שילברט- ממש חמודיםםםם! משפפת!
-דיאנה וג'רי- ממש מתאימים. ממש חבל שהם נפרדו.
-מרי ובאש- למה?! למה מרי מתהההה #ספוילר
-מיס סטייסי ובאש- אחרי שמרי מתה התחלתי לחשוב שהם די מתאימים.
וזהו, א.נשים. תהנו מהסברי.
YOU ARE READING
חפירות, וואנשוטים, המון טמטום✨
Abenteuerפעם היה כתוב כאן שיהיו כאן וואנשוטים ולפעמים חפירות. עכשיו אני מבינה שזה בעצם חפירות ולפעמים וואנשוטים. אני מעלה וואנשוט מטורלל פעם בכמה זמן ורוב הזמן חופרת. אני מאוד אוהבת לחפור. אני מאוד מוזרה.