CAPITOLUL 1

47 9 2
                                    

𝚃𝚛𝚎𝚌𝚞𝚝𝚞𝚕
______________________________________ New York, Decembrie 1980

Îmbrăcată în rochie de mireasă, Amelia Dumarque, stătea în pat cu capul pe perna plângând, ura faptul că tatăl ei o punea să se mărite cu unul dintre cei mai rai oamenii pe care îi cunoștea,Baronul Gray, doar pentru a-și unii averile.
Hotărâtă să spună "Nu" la starea civila si să fuga de acasă la lăsarea serii, aceasta începe să împacheteze, strictul necesar pentru câteva zile, când deodată bate cineva la ușa:

-Amelia ? Pot să intru?spune tatăl ei pe un ton calm
Ascund repede valiza în dulap și mă duc în fața oglinzii prefăcându-ma că mă pregătesc pentru nuntă.
-Desigur, intră!
-Ești gata draga mea?
-Da tată, sunt gata, trebuie doar să vină Melani să îmi strângă corsetul mai tare.
Melani era cea mai buna prietena a mea,știa ca nu vreau să mă mărit cu Gray așa ca i am zis să nu vină astăzi la mine, deoarece știa ce plan am.
-Bine, te aștept jos! A venit si Baron Gray, e nerăbdător să te vadă.

Am dat din cap afirmativ și m am panicat, știam că trebuia să plec chiar în acel moment de acasă pentru a nu ma întâlni cu Gray. Scot valiza din dulap și continui să împachetez. Aveam totuși o problema, nu puteam să ies din conac fără să mă vadă cineva. M am gândit să ma îmbrac în servitoare dar era prea riscant, asa că mi am pus pelerina de ploaie pe mine, mi am pus gluga în cap, am luat valiza și am început sa alerg pe holurile conacului. Reușisem să ajung la grajduri unde l am luat pe Maxim, calul cu care participasem la diferite concursuri. Știam deja că trebuie să plec din New York așa că am decis să merg în Carolina de Sud.
Odată ajunsă acolo am cautat un loc în care să stau. Uitându-mă în mai multe ziare am găsit un conac de vânzare,era singurul pe care mi-l permiteam așa că l-am cumpărat.
De aici începe povestea mea.

Conacul crimelor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum