𝙲𝚊𝚖𝚎𝚛𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝ă
_______________________________________Era ora 4:15, când Amelia se trezește pentru a merge la baie. In drum spre baie se uita pe geam si observă că afară începuse ploaia și speră ca până dimineața să se oprească pentru că avea destul de multa treaba afară.
Oftează dezamăgită continuându-si drumul spre baie. Când se întoarce de la baie, Amelia decide să o ia prin "aripa de Vest" ca sa ajungă în cameră mai repede.
Până acum aceasta nu a trecut pe acolo deoarece auzise câteva bârfe despre partea aceea a casei, dar în acea seară, aceasta alege să meargă pe acolo pentru a vedea dacă zvonurile sunt reale.
Într-adevăr în Aripa de Vest se auzeau tot felul de zgomote ciudate, ghearele pisicilor, gemete de foame și tot felul. Amelia știa deja ca, Conacul fusese construit pe un cimitir de animale.
După jumătate de ora de explorat, Amalia decide să se pună în pat până dimineața destul de speriata de zgomotele din casă, dar în același timp dezamăgită deoarece nu găsise nimic, sperând ca până dimineața să adoarmă si să se oprească ploaia.
Ora 7:20
Amelia se trezește speriată de zgomotul ploii care bătea în geam, în camera fiind destul de frig deoarece lăsase geamul deschis peste noapte pentru a aerisi în cameră.
Îi era foarte somn, dar avea treaba , pe lista de treburi încă erau multe de făcut ca de exemplu: spălatul covoarelor, lenjeriile de pat, hainelor, săpat gradina, curățenie în curtea din fata si cel mai important trebuia sa readucă frumusețea serei. Dar din păcate astăzi nu era ziua potrivită, afară încă ploua așa că îi rămăsese doar să termine curățenia în casa.
Ușa de la bucătărie se deschide, iar Amelia tresare speriată.
-Bună dimineața, Amelia!aceasta răsufla ușurată si continua să șteargă geamurile.
-Bună dimineața Melani!
-Ești foarte matinală astăzi. Îți fac o cafea sau un ceai?-Avem mult de munca, nu îmi permit să pierd nici 10 minute, cât despre cafea chiar am nevoie. Mulțumesc!
-Bine, fac cafeaua si vin să te ajut!Dupa o săptămână de muncă, Amelia si Melani reușise sa puna conacul la punct. Totul era ca înainte, mai puțin pivnița, podul si o camera din Aripa de Vest care era încuiată si din nefericire Amelia nu știa unde era cheia. In ultima săptămână era cu gândul numai la Aripa de Vest, era ceva ciudat în partea aceea de casa, ceva special, iar asta o atrăgea ca un magnet.
-Cred ca ar trebui să chemam un strugar să se uite la ușa aceea, în câteva zile ar putea face o cheie.
-O idee foarte bună draga mea.
Următoarea zi așa cum stabilise cu o seara în urma, Amelia a chemat un strugar. Aceasta se uitase la usa, iar din întâmplare avea o cheie perfecta pentru ea chiar in buzunar. Deschide usa iar ceva il apuca de mână, încearcă să țipe, însă ușă se închide înainte ca acesta să reușească să scoată un sunet.
-Ai auzit si tu? Întreabă Melani speriata
-Da, cred ca sunt șoareci în pod.
-Nu asta! Am auzit un fel de strigăt
-Nu, nu am auzit nimic. Ca tot veni vorba ai văzut unde s a dus Fred?
-Ultima data când l-am văzut era lângă ușa din Aripa de Vest, cauta o cheie. Dar a dispărut
-Ce ciudat, unde putea să dispară??
-Uite, ușa e întredeschisă. Spune Melania speriată
Aceasta împinge de ușa si rămâne surprinsă de ceea ce vede..
CITEȘTI
Conacul crimelor
AventureO poveste plina de aventura si mister, personajul principal fiind Amalia Dumarque. Soarta i-a fost nefasta încă de la naștere, norocul fiind o sabie cu 2 tăișuri. Disperată sa scape de o căsătorie lipsită de dragoste și de constrângerile societății...