CAPITOLUL 3

28 6 0
                                    

𝙼𝚞𝚝𝚊𝚛𝚎𝚊
_______________________________________

A doua zi de dimineață, Amelia o roagă pe Melani să se mute la ea măcar câteva luni până pune conacul la punct și poate să își găsească un loc de muncă stabil. Până acum Amelia nu se gândise niciodată la un loc de muncă, deoarece tatăl ei era duce și o întreținea.
Odată ajunsa la conac, Melani îi povestește Ameliei tot ce s-a întâmplat la New York :
-Tatal tau a fost foarte furios când nu ai apărut la nunta,iar Grey a venit cu ideea stupida de a se mărita cu sora ta, Casandra, doar ca să nu piardă învoiala. (spune Melania cu o voce melancolica)
-Nu puteam să rămân, sunt conștientă că surori mele nu o să îi fie bine lângă Gray, dar nu aveam alta obține.
-Ai dreptate, draga mea!Acum hai ce mai așteptați?? mi s-a adresat ea subtil. Geamurile sunt foarte murdare, la fel si storurile.
-Știu.
-Trebuie neapărat să curățam totul, nu o să terminam astăzi dar în câteva zile o să punem conacul pe picioare. Adu-mi un lighean cu apa caldă și o cârpă. A si să faci și o cafea.
I-am ascultat rugămintea, m am mișcat destul de repede pentru a termina treaba cât mai curând. Până când am venit cu găleată și câteva cârpe, Melani dadu-se jos perdelele si cearceafurile de pe paturi.
-Unde pun astea?
-În spate, dincolo de bucătărie, o să ne ocupăm de spălat mâine.
Melani plecase cu brațele pline de rufe în cameră cealaltă.
Conacul nu mai fusese locuit de 20 de ani, Amelia auzise niște zvonuri cum că ar fi bântuit de spirite care odată ce intri în conac aruncă asupra ta un blestem, dar aceasta a decis să nu bage în seamă "bârfele".

Am coborât unul din storuri, i am fixat lamelele si am început să îl curăț. După ce am făcut lună storuri, ne am apucat amândouă să frecăm tocurile ferestrelor. Între timp a început să plouă. Am dat oglinzile și tablourile jos pentru a putea șterge praful din spatele lor, dar ceva mi a atras brusc atenția, era un tablou cu familia Weston, un tablou superb, însă în spatele lui, în perete, era o gaură și o foaie pe care scria "Run, save yourself " iar pe spate "The mansion is built on a cemetery of criminals!! Signed Richard Milfoi"
Ce ciudat, probabil Richard era un fost proprietar al Conacului, îmi spun eu în sinea mea. Nu o să îi arăt deocamdată Melaniei, nu vreau să o sperii..
După ce am făcut curat în camera de zi, am decis să continuăm cu bucătăria. Melania venise cu ideea că o veselă nouă nu ar strica, așa că a dat o fuga în oraș și a luat mai multe seturi de pahare, lingurițe, farduri etc.
Cât timp aceasta era plecata în oraș,eu am șters rafturile, masa, scaunele, am șters praful si am dat perdelele jos.
Nu am reușit să facem toată treaba într o singura zi,era de așteptat, după cum am spus conacul era destul de mare.

Era ora 21:25 când am terminat de făcut curat în bucătărie.
-A fost o zi productivă, mă bucur că am făcut curat în bucătărie si camera de zi! spune Melani fericita
-Așa este, dar totuși mai avem o grămadă de treaba, mâine mi am propus să spăl perdele si așternuturile paturilor, iar în acest timp tu ai putea face curat în dormitoare. Ce spui?
-E o idee foarte buna! Să sperăm că vremea e de părea noastră.

Conacul crimelor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum