Lalisa'nın Ağzından ~
-Kader... Nerde, Ne zaman, Ne olacağını bilemeyiz. Bana o kadar ani gelmiştiki ne yapacağımı daha doğrusu kimi seçeceğim hakkında ufacık bir fikrim bile yoktu ya yanlız kalıcam yada onunla sonsuz olucaz...-
2018 mama ödülü öncesi ve sonrası ; ...
Rose'nin sabahın köründe saçma sapan ve bağıra bağıra söylediği şarkıyla başlamak mı güne ?
Hayır hiç almayayım ama sanırım bu sabah bunu yaşıyorduk kızlarla ...Rose : Lağğallağğğlayyyy
(Bölüyorum kb. Ama biraz şarkı üretme yaratıcılığımı konuşalım 🤧)Jennie bir hışımla yataktan fırlayıp salonda değişik sesler çıkaran biricik arkadaşımız Rose'nin yanına gitti. Tek anladığım şuydu bugün uyku yoktu bana.
Jennie : Rose sabah sabah cırtlak sesinle uyanmak zorundamıyız ? Hem neden bu kadar erken uyandın normalde geç kalkardın sen?
Rose : Uyuyamadım ve ayrıca ben uyuyamıyorsam bi sebebi olurdu değil mi Jen ?
Jennie : Evet, yani sen en geç kalkanımızsın? Niye erken kalktın ?
Rose : Jen şimdi telefonu eline al ve yavaşça ana sayfaya düşen haberlere bak bütün Kore halkı bunu konuşuyor...
Merakıma yenik düşerek Jennie telefonunu alana kadar komidinimin üzerinden telefonumu elime alıp ana sayfa haberlere girdim .
! Ana haber ! -TaeLice-
Dünya güzeli Lalisa Manoban ...
Dünya yakışıklısı Kim Taehyung...
Bu ikili arasında dolaşan bağda nedir?
Aşk? Dost?
Bütün herkesin ağzında sakız gibi dolaşan magazin haberlerimize de konuk oldu.Kısa ve öz bir şekilde söyleyeyim sıçtım...
Her ödül töreni öncesi olan şey bu sefer bana vurmuştu Jungkook bitti şimdi Taehyung mu başladı ? Ciddi misiniz siz ?
Telefona o kadar odaklanmıştım ki kapımda beni izleyen Rose ve Jennie yeni fark ediyordum. Jennie yavaşça yanıma yaklaştı.Elini kahkülüme daldırıp usulca okşamaya başladı.Jennie : Allah sabır versin lili bende yaşadım bu durumu hatırlıyor musun ? Ödül öncesi Dispatch yüzünden Kai ile herkese konu olmuştuk .
Rose : Ama daha Dispatch birşey açıklamamış sizin hakkınız da.
Jennie : Eğer biraz tanıyorsam Dispatch'ı hemen sokar o koca burnunu bu olaya da.
Ben bitmiştim ...
- Kızlar herşeyi geçtim ben menajerime ne dicem?
İkiside aynı anda bana göz devirdi. Ama haklıydım. ben menajerime ne dicektim gerçekten. Bts grubunda tek yakın olduğum kişi Jungkook'tu en yakın arkadaşım, yoldaşımdı . Taehyung ise... Grupta herkesi tanımıyordum yakın arkadaşım olan bir sürü Taehyung vardı ... Bts grubunda iki yakın arkadaşım vardı ; biri herzaman yanımda olan Jungkook, diyeri Rose ile flörtleşen Jimin... Onu tanımıyordum bile ...
Kafamda dolaşan değişik düşünceler Rose'nin lafa girmeiyle son buldu.
Rose : Lisa bu kadar söze ramen menajer mi diyorsun salla onu ya üfff
Jennie : Taelice konusunu sonra konuşsak olmaz mı mesaj geldi şimdi mama ödülüne son 3 gün kaldı diye madem erken kalktık pratik yapalım hemen bari
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forever you // taelice
Teen FictionBana sonsuza kadar benimle olucağını söylemişti... Bugün niye yoktu yanımda o zaman...