Kim Taehyung'un Ağzından~
Başım çatlıyordu dün Jungkook'un gazına gelip içtiklerimi bünyem kaldıramamıştı...
Normalde sadece süt içen ben neden içki içmeye başlamıştıki ?Aşağı kattan gelen sesler yüzünden uyanmıştım..
Ve erken uyandığım içinde başım daha fazla ağrımıştı.
Aslında orangutan gibi sesler çıkarmak normal bir hale gelmişti bu yurtta ve ben de alışmıştım ama sürekli hiç ara vermeden gülen kimdi?
Yatağımdan kalkıp diyer tarafımdaki yatağa baktım
J-hope yoktu...
Nolur aşağıdaki orangutan Jhope hyung olmasın..
Hılızlıca odadan çıkıp aşağı kata indim .
Tabikide yanılmamışım salonda coşan bir adet
J-hope...J-Hope : Yok dayanamicam kal lan Namjoon halaya hadi çabuk çabuk.
Namjoon :Olum bir dur ya bütün yurdu kaldırdın iki saatir soruyorum neye sevindiğini söylemiyorsun da zaten.
Kapıda ileri zekalı hyungum J-hope'u izliyordum, kesin birşey anlatmıştı Namjoon'a eğer ona dünkü anlattığım şeyleri anlatmışsa kafasını uçuracağıma yemin etmiştim...
(Flach back)
Dün gece ; ( J-hope 'un ağzından)Saat gece 2 olmuş ve bizim yurdun ışıkları hala yanıyordu. Namjoon ile Arabadan inerek yurda girdik, girmemizle yüzümüze vuran alkol kokusu bir olmuştu Namjoon şok içinde salona bakıyordu onun baktı yere döndüğümde ben Namjoon dan daha şoke olmuştum...
Koltukta baş aşağı durup "Rose çok güzelsin" diyerek gülen Jimin mi ?
Masada oturmuş bira şişelerini birbiriyle konuşturan Jungkook mu ?
Duvara dönüp ne bakıyon lan diyerek onu dövmeye çalışan Suga mı ?
Bu kadar ses ve gürültüye ramen uyuyan Jin mi?
Ağlayan Taehyung mu ?
Daha deli...
Bir dakika Taehyung niye ağlıyor!? ...
Namjoon; Suga, Jungkook ve Jimin üçlüsüne boğazını yırtarcasına bağırırken ben Taehyung'u yerden kaldırıp ikimizin kaldığı odaya götürdüm...
Onu yavaşça yatağa oturtup kendine gelmesi için sarsmaya başladım .
- Hey... Taehyung iyi misin?
Kıpkırmızı olmuş gözleriyle bana dönerek ;
Taehyung : Sence ?
Bu sorunum cevabı zordu gözleri ben herkesten nefret ediyorum diye haykırıyor...
Göz yaşları ise kalbi kırılmış minik bir kaplanı barındırıyordu neydi yani bu sorunun cevabı?...Namjoon'un beni çağırmasıyla hemen Taehyung'a döndüm ;
- Bak şimdi aşağıda Namjoon benden yardım istiyor ona yardım edeyim hemen gelicem tamam mı ?
Uslu bir bebek gibi kafasını salladı. Bende koşarak aşağı katta Namjoon'a yardım ettim.
Yardım etmez olaydım...
Jimin : Rose nerdesin güzelim sen bana aitsin ben sanaaa!!
- He aynen aynen Rose'nin işi yok senin gibi bir hıyara bakıcak değil mi?
Jimin : Rose... Gelmişsin güzelim.
- Hopp lan ne oluyo !! Manyak ! Ben J-hope kendine gel olum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forever you // taelice
Teen FictionBana sonsuza kadar benimle olucağını söylemişti... Bugün niye yoktu yanımda o zaman...