0.3

82 20 101
                                    

Lalisa'nın ağzından ~

Kalan son günler üzerinde sürekli pratik yapmıştık ve gerçekten bacaklarımızı, kollarımızı hissetmiyorduk... Ama son gündü bu gün. Yarın sabah erkenden arabayla gidicek hazırlanıcaktık ve bu pratiklerden kurtulucaktık...

Rose : Kızlar benim kollarım yok galiba.

Jennie : Biliyor musun benim de ayaklarım yok.

Jisoo : O kadar yorgunum ki yarın ki ödül umrumda bile değil gitmeyin deseler hemen olur derim.

Jennie : Katılıyorum.

Rose : Bendeee!!

Onlar aralarında sohbete dalmışlardı bende o kadar yorgundum ki konuşacak mecalim bile yoktu.

En az 3-4 saat sonra uzandığım yerden kalkıp pratik yaptığımız yerden çıktım. Şirketten eve doğru yürümeye başladım. Gözümde gözlük, ağzımda maske, kafamda şapka insanların beni tanımaması içindi her şey... Resmen bu sıcakta yaptıklarıma bakın bizim hakkımızı ödeyemezler cidden...

Sonunda eve yaklaşmıştım yavaşça kapıyı açıp içeri adımladım. Bahçe o kadar büyüktüki yürü yürü bitmiyordu anasını satıyım.
Eve girer girmez uzun paltomu, maskemi, gözlüğümü, şapkamı hızlıca çıkarıp yere attım biraz daha bunlarla kalsaydım terden boğulacaktım...

Evde bir telefon çalıyordu... Evde... Telefon...
Ama bizim kızlar şirketteydi ve evde yedek telefon yoktu!
Telefon susmak bilmeyince aklıma dün ki yaşadığım olay gelmişti...

(Flach back )

Jisoo'nun sözleri o kadar ağır gelmiştiki ondan sürekli, aralıksız kaçmıştım ama Yang Hyun-suk oppa yarın gelip şirketteki alanda onun önünde pratik yapmamızı istemişti sonuçta çok çalışkan bir adamdı haklıydı o da (!)

Jisoo'nun sözlerinin üzerinden günler geçmişti ondan sürekli kaçmam onu üzüyordu bunu görüyordum ama onun sayesinde daha kötü haberler çıkmıştı alttaki metin gibi...

Son dakika Magazin !
Lalisa , Jungkook'a aşık olduğu herkes tarafından doğrulanmaya devam ediyor ama Taehyung konusu da tüm hızıyla yayılıyor yoksa Lalisa ikilimi oynuyor bu iki yakın arkadaşı birbirine mi düşürecek?

Haber bu kadar kötü konuma gelmişti Jisoo sayesinde... 
Yaptıklarıyla beni bu bataklıktan kurtaracağı gerekirken, beni bataklığa iyice batırmıştı ve sanırım tebrik bekliyordu benden...

Odamda yalnız kalmak istediğimi kesin bir dille belirttiğim için Jennie kaç gündür yanımda uyumuyordu onunla sabah uyanır uyanmaz  yaptığımız yastık savaşını özlemiştim...
Tek Jisoo'dan değil hepsinden kaçmaya başlamıştım çünkü haberler beni daha çok aşağılıyordu onlar öyle yazınca bende kendimi öyle hissediyordum...

Bu sabah uyuyamamıştım telefonun çalmasıyla az da olsa gelen uykum iyice kaçmıştı,

~ Kookie arıyor... ~

Jungkook: Nasılsın bakalım lili

- Haberleri gördün mü?

Jungkook : Şey.. Evet..

- O zaman anlamışsındır nasıl olduğumu

Jungkook : Bu kadarı fazla ama sende haklısın üzme kendini değersiz şeyler için ödül törenine az kaldı seni orda yüzün asık götürsem bitersin ;)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 13, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

forever you // taelice Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin