~ Jak się poznaliście? ~

1K 15 4
                                    

1. Ginny
Było już dawno po dzwonku, biegałaś spóźniona do klasy, kiedy nagle wpadła na ciebie jakaś dziewczyna. W pierwszej chwili chciałaś na nią nawrzeszczeć, jednak kiedy dokładnie ją zobaczyłaś zmieniłaś zdanie.
- Bardzo cię przepraszam - powiedziała dziewczyna.
- Nie, to ja przepraszam, szłam zamyślona i sama widzisz - szybko wyjaśniłaś  - tak w ogóle to ....... jestem - dodałaś.
- Ginny - odpowiedziała dziewczyna - a teraz  jeszcze raz sorki, ale muszę spadać na lekcje - powiedziała.
- Jasne, ja też - odpowiedziałaś i ruszyłaś w kierunku sali zajęć.

2. Marcus
Przyjechałaś z ojcem do sklepu na zakupy, a że jesteś tu nowa, to nie chciałaś zbytnio kręcić się po sklepie, więc wolałaś zostać na parkingu. Krążyłaś wokół samochodów, kiedy nagle zauważyłaś chłopaka jeżdżącego na desce. Podeszłaś bliżej, żeby przyjrzeć się chłopakowi, był naprawdę dobry.
-  Nieźle jeździsz - rzuciłaś do chłopaka.
- Dzięki, jeździsz? - zapytał.
- Kiedyś, teraz już nie - odpowiedziałaś.
- Chcesz? - zapytał chłopak wskazując na deskę.
- Mogę spróbować, zobaczę co jeszcze pamiętam - powiedziałaś.
Po tych słowach podeszłaś do chłopaka, aby wziąć deskę. Niestety coś musiało ci przerwać, a dokładnie ktoś.
- ....... musimy już jechać - zawołał twój tata pakując zakupy do samochodu.
- No cóż, to oznacza że będziemy musieli się spotkać ponownie, chętnie zobaczę jak jeździsz - stwierdził chłopak.
Ty jednak już nie odpowiedziałaś, a ruszyłaś w stronę samochodu. Wsiadając usłyszałaś jak chłopak krzyczy.
- Marcus! - zawołał chłopak.
Ty jedynie się uśmiechnęłaś i odjechałaś z ojcem z parkingu.

3. Maxine
Wracałaś właśnie do domu z imprezy urodzinowej przyjaciółki, było już całkiem późno, więc na ulicach nie było prawie nikogo. Skręciłaś już w swoją ulicę, kiedy nagle zauważyłaś jakąś dziewczynę siedzącą na chodniku. W pierwszej chwili chciałaś ją ominąć bo wyglądała na wariatkę, jednak kiedy się jej przykazałaś zauważyłaś że płacze. Postanowiłaś sprawdzić, czy wszystko z nią w porządku.
- Hej, nic ci nie jest? - zapytałaś niepewnie.
- Co? Nie, nie. Tak sobie tu siedzę, jak ci mija dzień? - odpowiedziała szybko dziewczyna, na co niekontrolowanie się zaśmiałaś.
- Mi bardzo dobrze, ale widzę że tobie niekoniecznie, co się stało? - zapytałaś siadając obok dziewczyny.
- Byłam w kinie z dziewczyną, mega się bawiłyśmy i myślałam że coś z tego będzie, jednak gdy ją pocałowałam okazało się że wyszłam na kretynkę bo ona nie czuje tego co ja. Zawsze wychodzę na cholerną kretynkę - opowiedziała dziewczyna.
- Nie wyszłaś na kretynkę, kretynką jest ta dziewczyna bo cię nie chciała - oznajmiłaś.
- Tak myślisz? - zapytała.
- Ja to wiem, a teraz wstawaj i wracaj do domu bo jeszcze cię jakiś pijak samochodem przyjedzie - zaśmiałaś się.
- Jasne, masz rację. Nie będę się przejmować, jestem super. Tak w ogóle to Maxine jestem - powiedziała dziewczyna.
- ....... - odpowiedziałaś.
- Mega imię, to do zobaczenia kiedyś - rzuciła dziewczyna.
Po jej słowach ruszyłaś w kierunku swojego domu, tak jak i ona.

4. Abby
Byłaś razem z przyjaciółmi na zakupach w galerii, postanowiłaś wejść na chwilę do nowego sklepu, ponieważ zauważyłaś tam super bluzę. Podeszłaś do wieszaka, kiedy już chciałaś chwycić za materiał, ktoś szybko zrobił to przed tobą. Nie znałaś dziewczyny, która perfidnie zabrała ci bluzę sprzed nosa, jedynie kojarzyłaś ją ze szkoły.
- Ej, ja chciałam przymierzyć tą bluzę - powiedziałaś od razu.
Na twoje słowa, dziewczyna trzymająca bluzę parsknęła śmiechem.
- Oj, to chyba masz problem, ja ją pierwsza wzięłam.
- A pierdol się - rzuciłaś, nie mając siły i ochoty się kłócić.
Rzuciłaś dziewczynie wrogie spojrzenie i ruszyłaś w kierunku wyjścia.

5. Norah
Siedziałaś w kinie ze swoją przyjaciółką, kiedy nagle na salę weszła ciemno włosa dziewczyna, jedyne wolne miejsca na sali znajdowały się koło ciebie, więc dziewczyna ruszyła w ich kierunku.
- Wolne? - zapytała spóźniona na seans dziewczyna.
- Tak, jasne - rzuciłaś szybko i wróciłaś do oglądania seansu.
Cały film czułaś jak dziewczyna obok ciebie ci się przygląda.

Ginny and GeorgiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz