†5† Coraje

72 5 0
                                    

"Cesaret"


Bilinmeyen Numara: Bir haftayı geçti, Cempasuchil.

Bilinmeyen Numara: Neredesin?

Bilinmeyen Numara: Senin yerine başka bir kadın çıkıyor.

Bilinmeyen Numara: Belki arkadaşın falandır ama söylemeden edemeyeceğim, o çok kötü.

Bilinmeyen Numara: Senin yokluğun fazlasıyla fark ediliyor. Sadece benim için de değil.

Bilinmeyen Numara: Senin sahne almadığını görenler mekandan çıkıp gidiyor.

Bilinmeyen Numara: Kalanlar da kadını dinlemiyor zaten, kendi hallerinde takılıyorlar.

Bilinmeyen Numara: Bu gidişle mekanı batıracaksın, Cempasuchil, benden söylemesi.

Bilinmeyen Numara: Hâlâ bana inanmadığının farkındayım.

Bilinmeyen Numara: Fakat sana karşı samimi olduğumu tekrardan hatırlatmak isterim.

Bilinmeyen Numara: Kendimi sana daha iyi lanse edebilmek için bir şans daha veremez misin?

Siz: Neden vazgeçmiyorsun?

Siz: Bir zaman sonra sıkılıp yazmayı bırakırsın sanıyordum ama inatçı çıktın.

Siz: Tam olarak ne istiyorsun, söyle.

Siz: Ve sonrasında bana yazmayı bırak.

Bilinmeyen Numara: Senden hiçbir şey istemiyorum. Yani düşündüğün şekilde.

Bilinmeyen Numara: Asla istemedim.

Bilinmeyen Numara: Dediğim gibi, seninle iyi birer arkadaş olabileceğimizi hissediyorum.

Bilinmeyen Numara: Bunu seni ilk gördüğümde hissettim, bana inanman gerek.

Siz: Pekâlâ, bu kadar mı?

Bilinmeyen Numara: Neden beni başından savmaya çalışıyorsun?

Bilinmeyen Numara: Sana karşı bir yanlışım olmadı.

Bilinmeyen Numara: Ve seni bile isteye incitmedim. Sadece kendimi doğru anlatamadım.

Bilinmeyen Numara: Fakat gerçekten seni rahatsız ediyorsam bir daha yazmam.

Siz: Senden rahatsız oluyorum çünkü tanımadığım biri ile bu kadar konuşmak beni geriyor.

Siz: Seni yanlış anladığımı ve kötü bir niyetin olmadığını söylüyorsun.

Siz: Sadece adını bilerek sana nasıl güvenmemi bekliyorsun ki?

Siz: Sen olsan güvenir miydin?

Bilinmeyen Numara: Haklısın.

Bilinmeyen Numara: Ben de güvenmezdim. Özellikle de sürekli sana bu şekilde yaklaşmaya çalışan insanlar varken.

Bilinmeyen Numara: Tanışmak ister misin peki?

Siz: Ne?

Bilinmeyen Numara: Benimle tanışmak ister misin?

Bilinmeyen Numara: Tanıştıktan sonra güvenip güvenemeyeceğine karar verirsin ve ben de ona göre davranırım.

Siz: Buna cesaretin olduğundan pek emin değilim.

Bilinmeyen Numara: Bu da ne demek şimdi?

Bilinmeyen Numara: Beni tanımıyorsun. Bunu kendin de söyledin. Cesaretli olmadığımı nereden çıkardın öyleyse?

Siz: Eğer benimle gerçekten tanışmak isteseydin o hediyeyi kendin gelip verirdin, değil mi?

Siz: Ama sen gizlice odama bırakmaya karar verdin.

Siz: Neden?


††


Llámame Lu | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin