†31† Rastros Del Pasado|Episodio 4

47 2 12
                                    

"Geçmişin İzleri/Bölüm 4"

"Nasıl hissediyorsun?"

Genç kız, okul çantasını eline alırken hafifçe omuz silkti. "Bilemiyorum," dedi. "İçimde tuhaf bir his var."

Adrien, kemerini çıkardı ve koltukta yan dönerek sevgilisinin yüzünü elleri arasına alıp gülümsedi.

"İçini ferah tut, çiçeğim. Hiçbir şey olmayacak. Seni zorlamaya hakları yok, biliyorsun. Hem ben yanındayım, tamam mı?"

Cempasuchil, içindeki o tuhaf hissi bastıramasa da Adrien'ın sözlerine gülümsemeden edemedi.

"Seni seviyorum, Adrien." dedi, yanağındaki elinin üzerine kendi elini koyarken. "Çok seviyorum."

Genç kız, sevgilisinin sol elini tutup avucuna bir öpücük kondurdu. Adrien, Cempasuchil'e biraz daha yaklaştı ve dudaklarını aşık olduğu dudaklarla birleştirdi.

Birkaç saniye Adrien, dudaklarından silinmeyen gülümsesiyle geri çekildi.

"En çok ben." dedi, genç kızın çenesinden tutarken. Cempasuchil, yanaklarını kızarmaya başladığını hissediyordu. Bakışlarını Adrien'dan kaçırdı ve hızlanan nefesini düzeltmeye çalıştı. Adrien, ufak bir kahkaha atarak bir kez daha Cempasuchil'in dudaklarına minik bir buse kondurdu.

"İnelim hadi."

Genç kız, kemerini çıkardı ve kapısını açtı. Çantasını sağ omzuna takıp arabanın kapısını kapattı ve Adrien'a döndü. Adrien da inmiş ve araba anahtarıyla arabayı kilitlemişti. Büyük adımlarla Cempasuchil'in yanına geldi ve elini kavradı.

"İlk dersin ne?"

"Ah," diyerek gözlerini devirdi ve Adrien'a biraz daha sokuldu. "Matematik."

Adrien, Cempasuchil'in bu çocuksu haline güldü. Elini bırakıp sağ omzundan tutarak onu kendisine çekip öyle yürümeye devam etti. Cempasuchil, başını Adrien'ın omzuna yasladı.

"Matematik ile aranı düzelttiğimi sanıyordum."

"O sen anlatınca oluyor bir kere." diyerek aşağıdan başını hafifçe kaldırıp sevgilisine baktı.

"Notlarını iyi tutman lazım, çiçeğim. Üniversitede iyi bir yere gelebilmek için bu önemli, biliyorsun."

Cempasuchil, Adrien'ı onayladığında okuldan içeri giriş yapmışlardı bile. Genç kız, sevgilisinden çekildi ve omzundaki çantayı düzeltti.

"Senin dersin ne?"

"İlk iki ders grupla olacağım. Sonrasında da tarih vardı sanırım, programı tam hatırlamıyorum."

"Tamam o zaman, boş vaktin olduğunda görüşelim."

Adrien, gülümseyerek başını salladı ve gitmeden önce Cempasuchil'in dudağının kenarına dudaklarını bastırdı.

"Görüşürüz."

Adrien gittikten sonra Cempasuchil de arkasını döndü ve sınıfına ilerlemeye başladı.

††

"Selam."

Cempasuchil, birden duyduğu sesle irkilerek dolap kapağının arkasında duran gence baktı. Kaşlarını çatarak boş koridora bakındı sonra.

"Pardon, seni korkutmak istememiştim." dedi genç, Cempasuchil'in gerildiğini fark ederek. Cempasuchil, dolabından defterini alarak kapağı kapattı ve omzunu yandaki dolaba yaslamış olan gence baktı.

Llámame Lu | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin