RULES PAYMENT FACTS

119 13 1
                                    

›RULES‹

1» NO 18sx
Otak DD masih suci ya kakak-kakak abang-abang.

2» BELOW 50 CHAPTER ONLY
Jenuh DD nak habiskan kalau lebih. Lebih sikit boleh kot. hehe. Tatau lah.

3» PATIENCE
DD seorang yang lembap. So, harap dapat bertoleransi lah.

4» Lepas isi borang. Korang boleh send book cover korang dengan sinopsis sekali kat telegram DD. Irdina_Izzaty.

Itu je lah rules dia. Cikit je kan?

›PAYMENT‹

1» Baca buku DD, HANTU PALING HANDSOME kat account Queeny_DD at least sampai BAB 4 and then bagi review pendek di ruangan komen kat BAB 4 tu. But please jujur. Kalau tak suka, review kenapa tak suka. Kalau suka, izinkan hidung saya kembang di sini. huhu.

2» Promote buku HANTU PALING HANDSOME tu kat mb korang.

3» Vote buku DD HANTU PALING HANDSOME

That's it. Kalau DD dah accept borang korang baru lah korang buat payment ya. Nanti DD tak terima borang korang tapi payment korang dah buat,  tak pasal-pasal menangis tak berlagu korang nanti.

›FACTS‹

1» DD akan review buku korang sebagai pembaca which mean maybe DD tak akan tegur banyak pasal tatabahasa sebab DD bukan nya berilmu sangat pun. Tapi kalau dah terlalu banyak kesalahan tu, memang terpaksa tegur la.

2» DD akan review ikut batch. Setiap batch 5 buku je yang diterima.

3» Review yang DD buat 100% jujur dari hati. Kalau tak best, DD memang akan review tak best. So please, jangan ada rasa benci eh. Awal-awal kat description DD dah tulis. Kalau cepat koyak, sila pergi. DD tak nak tambah haters di sini. haha.

4» Kalau DD rajin DD vote. Doakan lah DD rajin komen and vote bila baca buku korang. jkjk.

5» DD review bukan ikut siapa cepat isi borang dia yang pertama. Siapa yang buat payment lebih awal, lebih awal lah DD review.

Okay, itu je lah nak cakap. Next, BATCH 1. Isi borang elok-elok ya!

Secret Review [OPEN]Where stories live. Discover now