****** Ding, dong........
Mama: -Imediat, imediat !!!
Kile: -Buna ziua, sunt un coleg de-ai Vanessei !!!
Mama: -Oooo, hai intra, draga ! De cand asteptam, eu, sa-i cunosc prietenii.......
Eu: -Mama, cine-i?
Mama: -Prietenul tau, Kile!!!
Eu: -What????!!!
****** Si coborand intr-o viteza uluitoare pe scari, m-am impiedicat, rostogolindu-ma pana jos........
Eu: -Heyyyyy........!!!
Kile: -WOW, esti ok ?!? schitand un mic zambet, abtinandu-se sa nu pufneasca in ras.
Eu: -Da eu, eu, eu........n-am patit nimic, absolut nimic, nu, nu, chiar deloc !! (doamne ce fraiera sunt......... oare pot si mai " bine " de atat?)
Kile: -Bineeee, dar esti sigura?
Eu: - Da, da, da siiigur ! (incercand sa nu plang din cauza coastei, pe care probabil mi-am rupt-o)
Kile: -Ok, atunci.........frumoasa intrare !!! Poate o faci mai des.....(schitand un mic ranjet in coltul gurii)
Mama: -Bineeee, e clar ca nu vrei sa intervin !!!
Eu: - WOW, pentru prima data ai spus ceva ce-mi convine !!! In fine, tre' sa plecam !!! Paaa....
Mama: -Paaa, copii!!!
Kile: -Mama ta, eeeee o persoanaaa.......
Eu: - Don't do that, don't do that ! Stiu exact ce gandesti si stiu exact ce minciuna o sa scoti pe gura......fara suparare!!
Kile: -Nu, nu...... eu imi cer scuze, nu ar trebuii sa-mi dau cu parerea despre mama ta, avand in vedere ca abea am cunoscut-o !!!
Eu: -In fine....., las-o balta !!!
****** Dupa ceva timp am ajuns la scoala........
Eliza: -Hey, tu fata! Ce-a ci?
Eu: -Okayyyy, ce repede se schimba lumea pe aici....! Iei erai " tu", iar azi esti putin mai normala, fara suparare !!!
Eliza: -Neaaa, e ok! Viata e scurta, nu sti cand vei murii, asa ca trebuie sa incerci tot ce se poate, CAT MAI REPEDE, INTR-UN RITM ALERT!!! Si ca tot discutam despre schimbarea mea brusca........, s-a intamplat peste noapte, la propriu!!! Ooo, si un mic avertisment stai departe de Kile!!!
Kile: -Despre ce vorbesc fetele? (aratandu-ne un mic zambet ironic)
Eliza: - Pffff..........idiot!!! Frate, tu nu ai nici macar 2 ani de acasa, sau inainte sa-i implinesti te-au dat parintii la Orfelinat?
Eu: -Daaaa, sti-ti ceva ??? Eu am ora cu d-na Natalie......tre' sa plec...
Kile: - Stai, putin ! (striga dupa mine chiar inainte de a intra in sala). Avem aceeasi ora !!! Suntem colegi, mai stiii???
******Am ramas intepenita la auzul intrebarii.......m-au taiat toate caldurile si incepusem sa respir sacadat !!! S-a apropiat de mine soptindu-mi:
Kile: - Stai calma, nu trebuie sa-ti fie frica !!! Cel putin, nu acum........ (si lasandu-ma stana de piatra a intrat in sala)...........
Hey, voi, cei care imi cititi povestea ! Vreau sa va spun ca sunt noua in treaba cu scrisul si ne avand experienta, nu prea am facut niste capitole " grozave", dar ma straduiesc si va-si multumii, daca mi-ati lasa commuri cu niste sfaturi sau , nu stiu, corectari de ortografie, in cazul in care gresesc cu ceva. Va multumesc !