Julian: - Trezestete, raza de soare !
****** Of.............. ce bine ar fi daca in fiecare dimineata m-as lasa trezita de vocea lui calda si dulce. Deschid lenes ochii si dau de ochii lui caprui ce ma indeamna sa-l sarut ( dar ca sa fie treaba completa, exact asta fac ). Dupa fata,uimita, pe care o are, imi dau seama ca nu se astepta la asta. ***
Eu:- Bine, bine ! Ma trezesc, ma trezesc !!! ( m-am ridicat in picioare, am cascat, mi-am intins oasele si...................... am cazut inapoi in pat )
Julian:- Of..................... esti mai rau ca un copil ! (imi zimbeste si continua ) Deci...................... daca nu vrei sa te trezesti de buna voie......................... te trezesc eu cu forta. ( Ma apuca de picioare, ma ia pe umar si dintr-o data m-am trezit. Fata mea a facut contact cu aerul rece al diminetii).
Eu:- (ma lasa jos tremurand) Brrrrrrrrrrrrr, esti nebun !!!!! Vrei sa racesc ???? Tu nu vezi ce pijamale am ???
Julian:- Ba da vad, si...................... sincer sa spun esti chiar sexy in ele ! Si pentru faza ca te-am adus pe balcon......................... era singura cale sa te trezesc complet !
Eu:- Uffff, esti rau !
Julian:- Da stiu ! Iti place.......................... acum "Hai" imbraca- te ! Eu duc jos sa fac cafeaua !
Eu:- Ok.................... lasa-ma 30 de minute !
Julian:- Tie iti ia 30 de minute sa te imbraci ?
Eu:- Nu.................. defapt imi ia 40, dar vad ca tu ma grabesti, asa ca incerc sa ma straduiesc, cat de mult pot !
Julian:- Bine, bine, doar 30 !......................................Of, FETELE !
******* Dupa fix 30 de minute, cobor in bucatarie imbracata intr-o pereche de blugi negri mulati, un tricou alb simplu cu umarul gol si o pereche de tenesi albi.******
Julian:- Wow, arati bine !
Eu:- Mersi ! ( imi iau ceasca de cafea si din 4 inghitituri o dau gata, la fel si el )
Julian:- Bun, mergem ?
Eu:- Ok !
***** Cred ca am stat in mall cel putin 2 ore, astfel cand am ajuns acasa cele 15 pungi nu ne lasau sa intram pe usa. Deci nu mi-a venit sa cred cate mi-a cumparat Julian: 2 rochii negre, o esarfa neagra, 2 perechi de botine, tot negre, o pereche de pantofi crem si multe altele. *****
Eu:- Mersi mult, Julian ! Iti raman datoare !
Julian:- Nici sa nu te aud ! Nu-mi esti datoare cu nimic si punct ! A si "Cu placere " !
Eu:- Dar.........
Julian:- Vanessa.......... "NU" !
Eu:- Bine, bine ! Mersi inca o data !
Juian:- Ok, acum "HAI", du-te si despacheteaza, ma descurc singur cu celelalte lucruri !
Eu:- Of, mi-am uitat telefonul in masina ! Imi dai te rog cheile ?
Julian:- Da, sigur ! Poftim !
***** Ies in graba pe usa si ma indrept catre masina, deschid usa din dreptul scaunului copilotului si incep sa-mi caut telefonul...........****
Eu:- Ce...... naiba????? (pe locul lui Julian gasesc inelul de la Kile) Probabil l-a scapat.........dar de cel mai tine,inca, cu el ??? Ciudat !!!!! (imi gasesc si telefonul in cele din urma............. studiez atent inelul, instinctul imi zicea sa il inapoiez lui Julian, dar parca "fortata" il pun pe deget.Dintr-o data m-a luat o durere cumplita de cap si simteam cum totul fuge de sub picioarele mele......................