Eu:- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mama ! (am ramas pur si simplu intepenita in pragul usii, mama mea era intinsa pe jos intr-o balta de sange, iar de parca nu era de ajuns, pe perete era scris cu sangele ei "Nu ar fi trebuit sa ma inviti in casa " ). Doamne, mama, mama ???? Julian cheama repede o ambulanta, politisti....... ăăăăăă, nu ştiu, ăăăăăăă................. ceva . REPEDE !
Julian:- Bine, bine....... aaa, calmeaza-te.......... respira......(asa)......inspira....... bine, acum asteapta aici.......................... ( aruncandu-mi o privire terifiata, imi zice ) incearca sa nu lesini !
Eu:- Bine, bine..................................acum.............."MISCA " !!!
Julian:- Ok, ok ! (l-am vazut cum a format numarul ) Alo ! Buna ziua! Ma numesc Julian Fall, am de raportat o crima pe strada Sckiller, numarul 45 !
Politistul: ".................." !
******* A inchis telefonul dupa vreo 5 minute. ******
Eu:- Ce a zis?
Julian:- Ajung, in cateva minute ! Hey......... calmeaza-te totul o sa fie bine, o sa vezi ! Cat despre Kile, rezolv eu. Nemernicul ala o sa plateasca, cu varf si indesat !
Eu:- Julian......... mi-a omorat mama! (dupa aceste cuvinte, spuse tot de mine, lacrimile au inceput sa-mi inunde fata ) Tu vrei sa-l faci sa plateasca................. Eu, jur cu mana pe inima, ca o sa-l OMOR, si o sa stau sa privesc cum se chinuie sa mai traga in plamani ultimul strop de aer, inainte sa-si dea duhul, vreau sa privesc cum moare, in fata mea, ca o javra, ce este ! MA INTELEGI!!! IL VREAU MORT ! (nici nu mi-am dat seama cat de tare tipam )
Julian:- Wow, wow, wow, calmeaza-te! Isi va primi pedeapsa........ hei, hei, hei........ gata, nu mai plange, sti cat de tare ma doare sufletul sa te vad asa, nu imi pasa de Kile, imi pasa de tine (si printr-o miscare brusca, dar ferma, imi ia fata im palmele lui, stergandu-mi delicat lacrimile) .........uite-te in ochii mei si promite-mi ca nu te vei duce singura dupa Kile (am incercat sa-mi retrag fata, dar m-a oprit si mi-a presarat un scurt, dar dulce, sarut, ce sincer m-a mai calmat) Vanessa, promite-mi !
Eu:- ( uitandu-ma la el cu o privire total exaxperata si ironica i-am spus )Uite............stiu ca ti la mine si imi vrei binele, dar asta, asta e ceva ce vreau sa rezolv singura !
Julian:- Vanessa nu te incapatana ! Kile e rau, e puternic si periculos, mai ales ca poate sa-ti intre in casa fara nici o problema !
Eu:- Stiu riscurile, Julian ! Doar ca.......... acum ca sunt vampir, am mai multa forta, mai multa incredere in mine si tot ceea ce-mi trebuie pentru ai sfasia gatul acelui nemernic, prost, idiot, javra, boschetar imputit..........
Julian:- Vanessa.........te vad nervoasa, esti nervoasa, reactionezi nervos, dar trebuie sa te calmezi, sa gandesti limpede.................
******** Ding, dong, ding, dong *******
Julian:- Au venit politistii................ te rog calmeazate !
********* Dupa 4 ore in care ne-au ascultat povestea (trauma ) si au scos cadavrul memei, au plecat lasandu-ma impreuna cu Julian, imbratisati, in pragul usii, priviind cum persoana care m-a crescut, care a avut grija de mine, mama mea........ este carata pe o targa, acoperita cu un cearsaf alb si urcata in ambulanta.**********
Julian:- Uite, daca vrei poti sta la mine, nu ma supar ! Nu mai esti in siguranta aici, Kile iti poate venii de hac in orice moment!!! M-as simtii mai bine, daca te-as stii langa mine................... in siguranta !
Eu:- Inca nu l-ai invitat pe Kile la tine in casa ????? Adica erati "frati " nu-i asa?
Julian:- Daaaaa......pai vezi tu........ aici intervine o regula, de obicei, adica mereu,un vampir nu poate fi invitat in casa decat de proprietrul de drept al casei, cel care are numele trecut pe actul casei, si cum mama mea a "fugit" in lume, iar tata e mort, casa mi-a revenit mine, dar eu cunoscand-ul pe Kile nici in ruptul capului nu l-as invita in casa mea !
Eu:- Stai, eu nu inteleg un lucru ! Mama mea te-a invitata in casa, inainte sa te invit eu. Deci nu ar fi fost logic sa poti intra in casa fara invitatia mea ?
Julian:- Uffffff, din pacate aici intervine altceva.......... daca persoana care te-a invitat prima data in casa moare, atunci zidul care blocheaza intrarea este ridicat, iar aici vine partea in care posibil ca o sa te enervezi......................... cand am vazut ca nu pot intra in casa, chiar daca am fost invitat de mama ta, mi-am cam dat seama ce s-a intamplat......... si.........
Eu:- POFTIM??????? Ai stiut dinaintea mea ca mama e moarta si totusi nu ai suflat o vorba............ cum ai putut???? (a incercat sa ma ia, iar, in brate pentru a ma calma, dar l-am respins ) Nici sa nu indrasnesti sa te apropii de mine....................... gata, gata.......................... m-am saturat de mincinosi, de profitori, de.................... Ahhhhh, de voi toti ! Pleaca ! Nici nu vreau sa te mai privesc ! Incepand din acest moment nu mai avem ce sa discutam ! PLEACA !
Julian:- Vanessa........... calmeaza-te! Te rog ! Nu-mi pasa daca mai vrei sau nu sa mai vorbesti cu mine vreodata, pe mine ma intereseaza sa te tin in siguranta, departe de Kile, departe de tot ceea ce ti-ar putea face rau............................ imi pare rau ca nu ti-am spus, dar daca iti spuneam era si mai rau..................................... Te rog......... Vanessa !Iarta-ma ! Ma pun si in genunchi daca vrei, doar lasa-ma sa te tin in siguranta, insemni prea mult pentru mine..................................... Te iubesc !
(La auzul acestor cuvinte, m-am uitat in ochii lui -----mare greseala---- ma rugau sa-i mai dau o sansa, ma rugau sa-i inteleg ingrijorarea, durerea, insa, in acel moment, nu vedeam decat furie oarba, o furie ce ma facea sa tip. Asa ca, ne mai vrand sa-i vad durerea ce o inspirau ochii lui, i-am intors spatele si am intrat in casa, trantind usa in urma mea )