Κεφάλαιο 13

102 7 9
                                    

Στην τραπεζαρία....

Η Βίκυ κάθεται στο τραπέζι ανάμεσα στον Γκρέγκορι και την Λουίζ.

Ο Γκρέγκορι ανακατεύει ανόρεχτα τον καφέ του κοιτάζοντας το κενό.

-Βίκυ!, ο Φλιντ προσγειώνεται σαν βόμβα στην θέση ακριβώς απέναντι.
Το συνηθισμένο του ύφος τύπου βλοσυρος σκίουρος έχει αντικατασταθεί από ένα χαμόγελο ίδιο με ενός ντοπερμαν (μην ρωτάτε γιατί συγκρίνω το καημένο παιδάκι με ζώα)

-Τι έγινε? Πως και τόσο χαρούμενος? Πήραμε κανένα κύπελλο και δεν το κατάλαβα? Η κατάφερες και περασες τις εξετάσεις για την ιστορία της μαγείας , ρωτάει η Βίκυ.

-Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Βρήκα κοπέλα για το πάρτι του Χαλογουίν!

Ο Γκρέγκορι αφήνει έναν αναστεναγμό ανακούφισης και ευτυχώς κανένας δεν του δίνει σημασία.

Όλο το τραπέζι του Σλιθεριν έχει γυρίσει και κοιτάει την Λουίζ που έχει σκάσει στα γέλια.

Ο Φλιντ της ρίχνει ένα αποδοκιμαστικο βλέμμα.

-Μην με υποτιμάς Λουίζ. Καίω καρδιές χρόνια τώρα.

Η Λουίζ πάει να πει κάτι - λογικά καμία εξυπνάδα - αλλά η Βίκυ την κόβει.

-Για λέγε Μαρκ, πως την λένε την κοπελιά?

-Πενυ. Είναι στο Ραβενκλοου.

Ολο το τραπέζι παραλίγο να πνιγει με το πρωινό του.

-Μην μου πεις πως εννοείς την Κλιαργουοτερ? Την κοπέλα του Πέρσι Ουεσλι. Είναι πιασμενη Μαρκ, ψελλίζει ταραγμένη μια κοπέλα του τρίτου έτους.

Ο Φλιντ χαμογελάει σαρκαστικά.

-Ας την πρόσεχε. Τώρα την καπαρωσε άλλος.

-Αδιστακτε, μουρμουριζει ο Ντρακο που δεν έχει ακουστεί εδώ και ώρα.

-Εγω? Αδίστακτος? Θέλεις να μιλήσουμε για αυτό που έκανες στην Κυνηγό του Χαφλπαφ Μάλφοι? Μην νομίζεις πως δεν θα το μάθαινα. Εδώ εφτασαν σε σημείο να κατηγορισουν εμένα.

Ο Ντρακο σηκώνεται απότομα και βγάζει το ραβδί του.

-Τολμά να πεις άλλη μια κουβέντα μπροστά σε κόσμο και θα μπεις εσυ κάτω από το χώμα και εγώ στο Αζκαμπαν!

-Μπεσα για το αντίθετο ξανθουλη.

Δεν θέλω να ξέρω τι θα είχε γίνει αν εκείνη την στιγμή δεν είχε επέμβει ο καθηγητής Φιλτγουικ.

-Ηρεμιστε όλοι! Μαλφοι, Φλιντ, στο γραφείο μου μετά το τέλος των μαθημάτων.

-Μα κύριε καθηγητά!

-Δεν έχει μα και ξεμα Φλιντ. Είπα κάτι.

Hihihi κεφάλαιο μετά από καιρό φίλες και φίλοι.

Θα προτιμούσα να μιλάει ο Φλιντ με λιγότερα υπονοούμενα δεν συμφωνείτε?

Μείνετε όλοι συντονισμένο για το επόμενο.

Α και ευχαριστώ για την υποστήριξη στην συγκεκριμένη ιστορία πραγματικά το εκτιμώ <3

NefeliDixon5

30 Ιουλίου 2021

Vicky -IN LOVE WITH A MUDBLOOD-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora