Στο μάθημα των μεταμορφωσεων.
Το μυαλό της Βίκυ μόνο στο μάθημα δεν είναι. Ο διάλογος (ο Θεός να τον κάνει διάλογο) του Φλιντ και του Ντρακο στο πρωινό, την έχει αναστατώσει.
-Βικτόρια Ριντσον θα το εκτιμούσα αν προσεχές στο μάθημα μου λίγο περισσότερο! Λέει η καθηγήτρια Μακ Γκοναγκαλ φέρνοντας την Βίκυ πίσω στην πραγματικότητα.
-Συγνώμη κυρία καθηγήτρια δεν θα ξανασυμβεί, μουρμούριζει η Βίκυ.
Καθώς γυρνάει βιαστικά τις σελίδες του βιβλίου της ένα πράγμα περνάει από το μυαλό της. Να ρωτήσει κάποιον για τα λεγόμενα του Φλιντ.
Το απόγευμα...
Κοιτωνας Σλιθεριν
Η Βίκυ μπαίνει στον κοιτώνα βιαστικά.
-Γκοιλ, Κραμπ ! Έχετε δει τον Μαλφοι?
-Τι τον θες Ριντσον? Ρωτάει ο Κραμπ με υφακι αρκετά σαρκαστικό ώστε να εισπράξει μια φάπα από τον Γκρέγκορι.
-Μιλά της καλύτερα Βίκτορ. Τι έγινε Βίκυ? Σου έκανε τίποτα?
-Όχι όχι απλά ήθελα να τον ρωτήσω κάτι. Που είναι?
-Τώρα θα γυρνάει από το γραφείο του Φιλτγουικ με τον Μαρκους.
-Οκέι ευχαριστώ Γκρεγκ.
Λίγο αργότερα....
Ο Φλιντ μπαίνει στο δωμάτιο με ένα σαρκαστικό χαμογελάκι.
Η Βίκυ σηκώνεται
-Μαρκ που είναι ο Μαλφοι?
-Τι τον θες αυτόν ρε?
-Δεν σε αφορά. Λεγε που είναι?
-Εδώ πιο πίσω, χαχανιζει ο Φλιντ
Την στιγμή που η Βίκυ πάει να τον ρωτήσει που είναι το αστείο, ο Ντρακο σέρνεται μέσα στο δωμάτιο ξεμάλλιασμενος και με ένα σκίσιμο κάτω από το μάτι του.
-ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΓΑΜΗΣΕΙ ΆΜΑ ΣΕ ΠΙΆΣΩ ΦΛΙΝΤ!
Ο Μαρκους σκάει στα γέλια και εξαφανίζεται στο υπνοδωμάτιο των αγοριών.
Η Βίκυ μπαίνει μπροστά στην πόρτα για να μην μπορεί να περάσει ο Ντρακο.
-Ντρακο.
-Πάρε πουλο λάσποαιματη.
-Θέλω να μιλήσουμε.
-Και εγώ θέλω να σε σκοτώσω. Και τον φίλο σου τον Φλιντ.
-Δεν μπορείς να κάνεις μια νορμάλ συζήτηση ε?
-Απλά λεγε τι θες να τελειώνουμε.
Η Βίκυ σκάει ένα χαμογελάκι του τύπου "thanks boyy" και μετά τον κοιτάει σοβαρή.
-Τι έλεγε ο Μαρκ το πρωί? Για την κοπέλα Στο Χαφλπαφ.
Ο Ντρακο χλωμιαζει. Είναι ήδη πολύ χλωμός όποτε τώρα είναι στα όρια του να τον περάσουν για πτώμα (ωραίο πτώμα όμως)
-Αυτό δεν ήταν τίποτα Βίκυ.. Μια αθώα φάρσα της έκανα μόνο-
-Αν κρίνω από τον τρόπο που το είπε ο Μαρκους ήταν σίγουρα παραπάνω Μαλφοι.
Hellooo
Κιαλλο κεφάλαιο μέσα σε δύο μερούλες γιατί είμαι καλός άνθρωπος *wut*
Βασικά γιατί βλέπω να σας αρέσει η ιστορία και δεν θέλω να περιμένετε τριάντα χρόνια για ένα κεφάλαιο *είπε αυτή που δεν είχε γράψει για μήνες*
Τελος πάντων δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αλλά ελπίζω να σας αρέσει.
Επίσης να ξέρετε πεθαίνω στα γέλια με τα σχόλια σας καθως διαβάζετε το κεφάλαιο πλιζ συνεχίστε να γράφετε λατρεύω να τα διαβάζω.
Bye for nowww <3
NefeliDixon5
31 Ιουλίου 2021
KAMU SEDANG MEMBACA
Vicky -IN LOVE WITH A MUDBLOOD-
Fiksi RemajaΗ Βικτόρια είναι καινούρια στο Χογκουαρτζ. Παρότι είναι γεννημένη από μαγκλ μπαίνει στο Σλίθεριν με συμμαθητή τον Ντρακο Μαλφόι. Αυτό θα εξελιχθεί φυσιολογικά αφού οι θανατοφαγοι δεν ερωτεύονται. Σωστά?