1. stěhování

506 11 4
                                    

Ráno jsem se probudila asi v 7:00. Vstala jsem a šla do koupelny. Tam si udělám ranní hygienu a udělám make up. Jdu zpátky do pokoje, převléknu se a dojdu se do kuchyně nasnídat.

Protože rodiče ještě spí tak se potichu balím na cestu do Prahy, kde na mě čeká můj nový dům.

*o hodinu později*

Už mám asi vše tak se podívám kdy mi jede vlak. Jede přesně v 9 a teď je 8 tak ještě rychle projedu sociální sítě a rozloučím se s rodiči, kteří se před chvílí probudili.

Teď už jdu na vlakové nádraží. Podívám se na telefon a uvidím, že za chvíli má přijet můj vlak do Prahy.

Po chvíli přijel a já nasedla a našla volné kupé. Tam jsem si sedla dala si sluchátka a začala poslouchat mou oblíbenou hudbu. Po nějaké době jsem usnula.

Vzbudila jsem se když paní v rozhlase řekla ,,Dobrý den milí cestující, za nedlouho budeme na Pražském nádraží", tak jsem si vzala kufr a šla ke dveřím vlaku. Jakmile se otevřely, tak jsem vystoupila a šla směrem k mému novému domu.

Ten dům vypadal úžasně! Měl dvě patra a dvě koupelny. Jednu v prvním patře a druhou v druhém patře. Měl obrovskou kuchyň propojenou s obývacím pokojem, velký stůl se čtyřmi židlemi, dva pokoje s postelí a jeden měl dokonce i balkón (už mi bylo jasné který bude můj). V kuchyni byl velký sporák a trouba. Mikrovlnka stála hned vedle spižírny, lednička byla hned vedle trouby a sporáku.,,Wow co tady budu v tak velkém domě dělat sama" pomyslela jsem si.

Přišla jsem do mého nového pokoje a začala vybalovat

*O půl hodiny později*

Už mám vybaleno a je teprve 1 hodina odpoledne. Tak jsem se rozhodla jít někam na oběd, protože mi začalo kručet v břiše. Vyšla jsem z domu a šla do centra Prahy kde jsem ještě nikdy nebyla.

Tam jsem zašla do nějaké restaurace a objednala si svíčkovou.

Když jsem dojedla tak jsem zaplatila a šla jsem do nějakého parku kde jsem se procházela asi půl hodiny.

Pak jsem šla domů a protože byli 3 hodiny odpoledne. tak jsem projela instagram abych zjistila jestli nějaký youtuber nepoustnul příspěvek. Když jsem to tak nějak vše projela, tak jsem si zašla na večeři jelikož už bylo 5 hodin. Rozhodla jsem se že půjdu do KFC a dám si nějaký kyblík.

Když jsem dojedla a zaplatila tak jsem se vydala domů a jelikož jsem byla dost unavená tak jsem se osprchovala, vyčistila zuby, šla si lehnout a pustit si nějaký film na Netflixu. Nakonec jsem asi po půl hodině usnula.

Doufám že se vám první kapitola líbila pokud ano budu ráda za hvězdičku a nějaký hezký koment děkuji.🌟

(Provedena korekce)

Další člen v SMTV?! (Dokončeno/Probíhá Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat