12. takhle to dál nejde

92 2 3
                                    

*O 14 dní později*
S Michalem jsem se od úterý nebavili. Nejsem normální ale připadá mi jako by mě podváděl... Ale ne určitě ne. Dnes mě mají pustit z nemocnice.  Tak se zase po tak dlouhé době uvidím s Anet... Počkat a jo Anet!! Sakra já na ní zapomněla.

Po chvíli mého přemýšlení přišel doktor,, tak slečno Veroniko dnes vás pustíme domů, ale nejdřív vás budeme muset ještě prohlédnout" řekl a pobídl mě ať se zvednu. Udělala jsem to a on si něco zapsal do bloku který měl s sebou.

Když skončila prohlídka tak mi doktor řekl ,,můžete jít domů slečno nashledanou",, nashledanou" řekla jsem a vzala si všechny svoje věci a šla domů.

Doma jsem si sedla na gauč a napsala Anet

V: ahoj sorry že jsem ti nenapsala celých 14 dní já jsem byla v nemocnici ,tak se na mě pros nezlob

A: vpohodě já jsem byla s rodiči v Řecku takže XD

V: XD. A jaké to tam bylo? A jak sis to užila

A: tak jako šlo to nebylo to tam špatný

V: hele já už asi půjdu tak ahoj

A:ahoj
Když to Any napsala tak jsem vypla telefon a chvíli přemýšlela. Pak jsem ho zase zapla a chtěla napsat Michalovi ale on mě předběhl

M : musím ti něco říct ale není správné to říkat přez telefon. Takže sraz u lavičky v parku v 7 hodin večer

V: ok

Pak jsem zase vypla telefon a šla na PC kde jsem hrála hry.

*V 18:30*

Vypla jsem PC a šla se najíst pak jsem si všimla že je půl sedmé tak jsem vyšla schody a převlékla se do bílého crop topu s nápisem My dream is you a do ryflovích kraťasů. Pak jsem šla do koupelny a namalovala se. Seběhly jsem schody a vzal si mikinu jen pro jistotu a vyrazila do parku.

Tam už čekal Michal a pobídl mě ať si sednu.,, No víš rozhodl jsem se že...no nemám na tebe moc času a ty si zasloužíš někoho lepšího než jsem já a tak se s tebou rozcházím..." Řekl Michal smutně. Čekala jsem fakt skoro všechno ale tohle ne jen jsem tam tak seděla a přemýšlela o svém životě ale z přemýšlení mě vytrhl Michal který se zeptal ,, ale kamarádi být můžeme?",,jo to můžeme" řekla jsem a pak ještě dodala,, no já už asi půjdu domů ",,jojo tak ahoj" řekl a já jsem běžela domů když jsem otevírala dveře někdo mě chytil za ruku...

*Pohled Sama*
V asi v sedem hodín som si všimol ako sa Verča vracia odniekiaľ domov a má v očiach slzia. Tak som vyšiel von a keď otvárala dvere chytil som ju za ruku a spýtal sa ,, deje sa niečo ". S plačom mi odpovedala,, jo Michal se se mnou rozešel" Keď to dopovedal začala plakať naplno tak som jej objal a otvoril za ňou dvere. Vošli sme v objatí do jej domu a ja zamkol. Keď som ju trochu upokojil tak sa ma spýtala ,,pořád se ti líbím" zasmál sa. ,,No to sa dozvieš už čoskoro " . Pustili sme si televíziu a zahrali si Xbox keď vtom niekto zaklopal na dvere ...

*Pohled Verči*
Někdo zaklepal na dveře tak jsem šla otevřít. ,, Ahoj" řekl Maty. ,,Ahoj" zopakovala jsem. ,, Co se děje" zeptala jsem se. ,,Jde o Vituu on spadl a asi si zlomil nohu"řekl. ,, Cože!?",,jak se to stalo"zeptala jsem se vyděšeně. ,, Čo sa deje?" zeptal se Samo který vůbec nevěděl co se děje.,,  No Vitaa si asi zlomil nohu tak pojďte" řekl a ukázal ven. ,,Jojo já se jen převléknu a hned jsem u vás, zatím počkejte v autě"řekla jsem a vyběhla schody. Oblékla jsem si věci na ven a vyšla z domu zamkla a nasedla do auta.

U nemocnice jsme vylezli z auta vešli. Sestry jsme se zeptali na číslo pokoje ve kterém leží Vitaa. Byl to pokoj číslo 19 a tak jsme tam rychlím tempem šli ,protože v nemocnici se nesmělo běhat.

Když jsme se dostali do pokoje kde ležel Vitaa tak jsme si šli sednout na židle vedle "Vitovi" postele a povídali jsme si. Zjistila jsem že se to stalo tak že točily video a Vitaa zakopl o obrubník a... ,,Počkat kde je Dejzr!?" Zeptala jsem se nahlas. ,, A jo já jsem trouba já zapomněl na Deyra" plácl se Maty do čela. ,,Tak mu to napíšeš jo" řekla jsem. Pak jsme si ještě povídali a pak už nás vyhnala nějaká sestra se slovy ,,pacient potřebuje klid". Tak jsme šli a povídali si když jsme nasedli do auta tak jsem začala přemýšlet...co budu dělat teď... Tak kluky pozvu ke mě. Ne pojedeme do aquaparku... ,,Kluci nechcete do aquaparku v Praze?"zeptala jsem se. ,,To je skvělý nápad"odpověděl Maty. ,, Jojo je to skvelý nápad" řekl Sam. ,,Tak teď si vezmeme plavky a já zavolám Anet" řekla jsem když jsme přijeli k naším domům. ,, Jojo tak za chviľu tady" řekl Sam. ,Tak zatím"řekla jsem a vešla do domu. Šla jsem po schodech nahoru a vzala si na sebe plavky tričko a kraťasy.

Zavolala jsem Any.

V: ahoj
A: ahoj , co potřebuješ
V: máš dneska čas
A:jo
V:a chceš do aquaparku
A: jooo!!
V tak si vem plavky ručník a vše co chceš a jdeme
A: tak jo za chvíli jsem u tebe, ahoj
V:ahoj
Típla jsem to a vzala si igeliťák dala jsem si do něho ručník, potápěčské brýle a samozřejmě voděodolnou kapličku na mobil a peníze.

Když jsem vyšla ven z domu kluci a dokonce i Anet už na mě čekali. ,,To je dost" zasmála se Anet a já se k ní přidala.

Nasedli jsme do auta a..

Pokračování příště...

Haha to jsem ale hajzlík XD. Příští kapitola by měla vyjít zítra tak se těšte... A BTW děkuji svým sledovatelům EsmasLee _lostlly_,RichardCermak. THANKS you very muuuuch🤗🤗🤗. Jinak doufám že se vám tato kapitola líbila a jestli jo tak můžete napsat nějaký hezký koment a dát hvězdičku děkuji 🌟

BTW : 993 slov XD

Další člen v SMTV?! (Dokončeno/Probíhá Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat