*o pár měsíců později*
Momentálně je 25.6 2022 konečně budou letní prázdniny jupí. Tak dnes je docela teplo tak si vezmu crop top a nějaké kraťasy. Od té doby jsem se přidala do SMTV creew uběhla dlouhá doba a tak už mám hodně odběratelů přesněji 98k.
Ale to teď není podstatné teď musím do školy, zase. Šla jsem do koupelny a vyčistila si zuby. Pak jsem seběhla schody a nasnídala se. Vyšla jsem z domu a najednou mi cinkl mobil.
S: ahoj ideš už do školyV:jojo
S: tak rýchlo je tu nejaký ... nechaj sa prekvapiť
V: jo už jsem skoro tam tak zatím ahoj
S: Ahoj
Běžela jsem do školy a u ní na mě čekala Anet.,,ahoj " řekla jsem. Ona to po mě zopakovala a šli jsme do třídy. Tam na nás čekalo překvapení asi to o kterém mluvil Sam. Nový kluk měl hnědo - blonďaté vlasy a zelené oči. Sice ráda poznávám nové lidi ale teď nebyl čas protože zazvonilo na hodinu. Když přišla učitelka tak nám v rychlosti představila toho kluka,, ten nový kluk mezi vámi je Michal". Ok tak a teď už říkej ten střih ať to mám za sebou. Řekla jsem si v hlavě .* Na obědě*
Sedla jsem si je stolu s Anet a s klukama jako obvykle chvíli jsme si povídali. Najednou jsem si všimla toho nového kluka jak neví kam si má sednout. Zvedla jsem se že židle a šla k němu a řekla,, můžeš si přisednout k nám" a on jen přikývl. Posadila jsem se a on si sedl vedle mě.,, Ani jsem se ti nepředstavila já jsem Verča moc mě těší"řekla jsem směrem k Michalovi. ,,Ahoj já jsem Michal jak už víš, a taky tě rád poznávám" řekl a usmál se. Všichni ostatní se taky představili a pak jsme šli domů. Napadlo mě ,, nechcete dnes u mě přespat nudím a nemám co dělat tak alespoň bude sranda" řekla jsem. ,, Tak já už asi půjdu neznáte mě tak dlouho na to abych u tebe mohl spát" řekl smutně Michal. ,, Nenene vpohodě nemusíš odcházet je to v pořádku" řekla jsem a usmála jsem se. Protože jsme se s Michalem velmi sblížili tak mi to ani nevadilo. ,,Tak ideme asi si len zájdeme pre veci" řekl Sam a já kývla na souhlas. Já si taky musím zajít pro věci" řekl Michal a já taky jen přikývla a řekla mu svojí adresu aby trefil. Anet taky šla pro věci a tak jsem došla domů a sedla si na schody. Po chvíli přišli kluci pustila jsem je dovnitř ale šli tam jen Dejzr, Vitaa a Mattemem, Moon zůstal čekat se mnou. Vrhal na mě nenápadné pohledy ale já si jich všimla a obejmula jsem ho.
Ani nevím proč jsem to udělala ale tak můžu obejmout kámoše ne. On mi objetí opětoval. Když jsem se od něho odtrhla tak jsme si začali normálně povídat. Po několika minutách přišla Anet a po chvíli i Michal. Doma jsem se rozhodla nás dát do toho velkého pokoje kde je jedna postel a dala jsem tam madračky.,, Takže já spím na posteli jinak lehněte si kde chcete" řekla jsem. ,, Ok" řekl Dejzr Všichni si někam dali batohy a já jediná jsem díky bohu nemusela vybalovat a povlíkat povlečení.
Momentálně je 16:00 ,, nechcete jít ven ? " Zeptala jsem se. ,,Ok" odpověděl Moon. ,, Půjdeme do parku"řekla jsem a všichni jsme si nazuli boty a šli do parku tam jsme si sedli na deku kterou jsem vzala s sebou a povídali si.
*Po asi 3 hodinách*
Byla mi celkem zima a nejspíš jsem se i klepala. Samko to zaregistroval a hodil mi jeho mikinu s nápisem Moon, poděkovala jsem mu a zase si povídala.
Pak už jsem jim navrhla jestli nechtějí už domů. Všichni přikývli a tak jsem zbalila deku a šli jsme ke mě domů. Tam jsme si sedli na gauč a ano mám velký gauč. Tak jsme se tam vešli.Koukali jsme na nějaký film ani nevím jak se jmenoval ale byl docela zajímavý.
Asi v půlce filmu Any usnula tak jsem ji vzbudila a odvedla do pokoje k její matraci.
Po chvíli jsem se vrátila a kluci se hádali...proč? ,,Hej mě se líbí ale ne tak moc jako Samovi",, počkej co!?" ,,Niechápem vás",, ale moc dobře víš že chápeš všichni jsme si všimli jak na ni koukáš!". ,,Tak a dost vzbudíte Anet" zakročila jsem. ,, No jo tak mi už se uklidníme" řekl Dejzr. ,, Tak jdem dál koukat". Popravdě jsem ten film ani nevnímala protože jsem přemýšlela o kom kluci mluvili.
Co když mluvili o mě?! Tak asi myslí to není možné vždyť tak hezká nejsem, nebo jo?. Z myšlenek mě vytrhl Mattem který se mě zeptal ,, jsi vpohodě?",, Jojo jen jsem přemýšlela" odpoveděla jsem.
*Po skouknutí filmu*
,,Tak já už jdu asi spát" řekl Vitaa a zívnul.,, Ok tak já jdu asi taky" řekl Dejzr. ,, Nevím jak vám ale mě se ještě nechce spát" řekl Mattem. ,, Mě taky ne" řekl Michal. ,,Me tiež Nie"odpoveděl Sam.
,, Mě taky ne ,ale zajímalo by mě o kom jste mluvili při té hádce? "Zeptala jsem se. Kluci sklopili hlavy k zemi a nic neříkali. ,, Tak jinak byla jsem to já nebo my to nikdo neřekne" rozzlobila jsem se trochu. Zase bylo ticho. ,, No tak dobře sorry že jsem se ptala" řekla jsem poněkud naštvaně. ,, Já si jdu lehnout" řekla jsem furt stejným tónem. Sebrala jsem se a šla k posteli a začala brečet.
Šlyšela jsem kluky jak se spolu hádají.,,My jsme tomu dali..." ,,No to jo teď by za ní někdo měl jít nebo alespoň ji uklidnit a říct jí odpověd... A nejlepší budeš ty Samko",, já prečo!?" ,, Ty víš moc dobře proč,, ok tak jo no". Slyšela jsem jak někdo otevírá dveře,, Veru" zašeptal Sam. Já jsem se zvedla a šla jsem k němu a objala jsem ho byla jsem dost smutná a tak jsem objetí potřebovala. Sam si nejspíš všiml mích ubrečených očí a tak řekl,, nebreč vše bude vporiadku" a poodešel ze dveří aby jsme nevzbudili kluky a Anet.
,,Tak... Pravda je taká že no ano bola si to ty..." Odmlčel se.,, Děkuju" řekla jsem a měla jsem chuť ho políbit ale neudělala jsem to a místo toho jsem ho ještě silněji obejmula divím se že jsem ho neuškrtila.
Když jsem se od něho odtrhla tak jsem šla s ním zpátky ke klukům. Tak asi ještě hodinu jsme si povídali až jsem usnula. Trochu jsem vnímala a tak jsem cítila něčí ruce jak mě nesou do postele ale pak už jsem nevnímal a spala...
*Pohled Sama*
(Teď si uvědomuji že vlastně jsem ještě nenapsala předtím pohled někoho XD poznámka autorky) Rozprávali sme sa a Verča naraz zaspala tak som jej odniesol do izby kde som jej položil na posteľ a neudržal som sa a dal ju pusu na čelo. Potom som sa vrátil k chlapcom a rozprávali sme sa asi ešte tak pol hodiny a potom som išiel taky spať.Tak co myslíte si že budou spolu nebo se to zvrtne a bude chodit s Michalem nebo s Mattemem? Kdo ví. Jinak doufám že se vám tato kapitola líbila a jestli ano tak můžete napsat nějaký hezký koment a dát hvězdičku děkuji 🌟
ČTEŠ
Další člen v SMTV?! (Dokončeno/Probíhá Korekce)
FanfictionTento příběh vypráví o dívce jménem Veronika. Odstěhovala se od rodičů do Prahy a tam potkala 4 super kluky...Jak příběh dopadne se dozvíš když klikneš na to velké tlačítko s nápisem číst.(😂) ! Upozornění ! tento příběh je vymyšlený. Omlouvám se za...