-Y/N...?
Ah, mükemmel! Sanırsam onu aşırı tatlı yeni öğrenci modumla iyileştirmeyi başardım. Kaidou yavaşça doğruldu. Aman tanrım!!! Burunlarımız birbirine değiyordu... Çok yakın!!!!!! Kaidou elini elimin üstüne koydu.
-Y/N... Canın acıdı mı? Cennetten düşerken yani?
Aman tanrım!!! Ona yanıt olarak şunları dedim...
-Ahh... Kaidou... Ağzın ne kadar da güzel laf yapıyor!
Kaidou çekinerek ayağa kalktı... Aman tanrım utandığı zaman ne kadar da sevimli gözüküyordu UwU Elini bana uzattı ve yemeğe gitmeyi teklif etti. Utanarak elini tuttum... Aman tanrım! Yoksa... Yoksa yemekhanede bana evlenme teklifi mi edecekti??? Ayyy ne kadar da tatlı bi çocuk bu böyle...
Yemekhaneye indik. Yemekhane menüsüne bir göz attım. Yemekte şunlar vardı:
• Adana/Urfa Kebap
• Acılı Çiğ Köfte
• Lahmacun• Görüp Görülebilecek Tüm McDonalds Yemekleri
• Arbys
• Hindi
Aman tanrım! Ne kadar da zengin bir menü böyle!!! Kaidou bana bakıp şöyle dedi:
-Bu yemeklerin hiç biri senin kadar leziz değil Y/N...
Yaaa şapşik Kaidou... Sanırım Yamyam olmak istiyor. Ben yemek olarak McDonalds menüsü aldım. Bakışlarımı Kaidou'ya çevirdim. Kaidou ne alacağını düşünüyor gibi görünüyordu. Aman tanrım!!! Kaidou düşünürken en kadar da sevimliydi.Bir süre düşündükten sonra, gözleri bi anda bana dönüverdi ve sinsi sinsi gülümsedi.
-Seni istiyorum Y/N. Sadece seni...
Aman tanrım!!! Kaidou bunları dedikten sonra beni kucağına aldı ve bi masaya oturttu.
-K-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-kaidou!!!!11!!!!!11!!!! Herkes bize bakıyor... Yapma!
Kaidou çok yakındı. Nefesini yüzümde hissedebiliyordum... Çok utanç vericiydi. Ama bir o kadar da huzur veriyordu. Fakat bir ses bu huzurlu anı bozdu.
-KAIIIIIIIIDOOOOOOOOOOUUUUUUUUUU KAIIIIIIIDOOOOOOOUUUUU KAAAAA KAAAAIIII DOUUUUUU!!!!11!!!1!!!1
Aman tanrım! Bu depresif yakışıklı hüzünlü zümrüt gözlü çocukta kimdi? Kaidou öfkeyle yanımdan çekildi ve depresif yakışıklı çocuğu yakasından tuttu.
-Napıyosun lan? Bi kankamızsın diye adam yerine koyuyoruz anı mahvediyorsun. Bak şurada yengenle/eniştenle iş yapıyoruz bi sg ya. İnşallah Dark Reunion sana musallat olur puşt.
Aman tanrım!!!!111!! Ne kadarda düşünceli bi kocam var yaaaa!!!11!!! Ah hayır... Olamaz... B-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-bunlar.... Dark Reunion'dı.
Gelen kişilerden birisi şöyle dedi:
-Yaho! Nasılsınız millet? İyi eğleniyor musun Y/N?
Aman tanrım!!11!!! Ardından Dark Reunion musallat olmuş yakışıklı depresif puşt şu şekilde söyledi:
-Ah hayır olamaz! Kaidou ne yaptın! Senin yüzünden Dark Reunion bize musallat oldu!!!1!!!11
-Efendim, ne diyor bunlar?, dedi Amy-chan.
-Ahh, benim küçük değerli meleğim... Keşke ben de nasıl bir okulun başında olduğumuzu bilsem... Yemekhane de yiyişmemeleri için yeni bir kural çıkartmamız gerek sanırım, ha?
Yakışıklı depresif puşt (Sanırım adı Yuu?) şunları söyledi ve çekip gitmeye yeltendi:
-Hiç biriniz umurumda değilsiniz hadi bb
Aman tanrım!!!!1!! Amy-chan Yuu'yu kapşonundan tutup çekti ve havaya kaldırdı. Ardından sakince Lord'dan özür dilemesini söyledi.
-Awww Amy-chan... Ne kadar tatlısın... Emin ol imkanım olduğu zaman Kaidou'Nun Y/N i yediği gibi bitireceğim seni... Ama sanırım öncelik bazı böceklerden kurtulmak olacak...
Aman tanrım!!!1!! Kaidou... Kaidou neden hiç bir şey yapmıyor...? Koluna yapştım ve ona aşırı tatlış, minnoş ve en pick me sesimle şöyle dedim:
-Onii-chan...! K-k-k-k-k-k-k-k-korkuyorum.... Lütfen yardım et....
Fakat Kaidou kaskatı kesilmişti...
-Üzgünümm Y/N.... Dark Reunion'a karşı hiç bir şansımız yok...
Lord gülümsedi ve her zamanki tavırıyla
-Ah Kaidou... Bir şeyler öğrenebilmen ne kadar da hoş! Ama öğrenemediğin bir şey var fakat ona takılmayacağım. Büyük ihtimal mental rahatsızlıkların yüzünden.
Kaidou titremeyi bıraktı ve kaçmaya başladı. Arkasından "Aşağılık herif!!!!1!!!1!!" diye bağırdım. Aman tanrım!!!!1!!! Peki ya Yuu ne olacaktı...? Olamaz... Yoksa ben bir korkak için hayatımın aşkını mı elimden kaçırdım...? Lord ve Amy-chan uzaklaşıyordu. Lord bana el salladı ve gülümseyerek
-Görüşürüz Y/N! Umarım sonraki buluşmamızda daha çok eğleniriz. Hadi Amy-chan... Gitme vaktimiz geldi.
Dedi. Ve... Ve Yuu'yu da beraberlerinde götürüyorlardı. Aman tanrım!!1!!!1!!1! Sanırım yapmam gereken şey... Korkak Kaidou'yu hayatımın arkasında bırakıp yeni aşkım Yuu'yu kurtarmak olmalı! Evet! Kararlıyım! Onu kurtaracağım!
[Devam Edecek]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
book for all people
Randomyeni bir okula geliyorsun ve bu okuldaki herkes mafya ve istedikleri yalnızca bir şey var...sen... yazarlar: amy-chan ve onun mükemmel ötesi lordu