-Görüşürüz Y/N! Umarım sonraki buluşmamızda daha çok eğleniriz. Hadi Amy-chan... Gitme vaktimiz geldi, dedi Lord Duru. Ve eziklerin yanından uzaklaştılar. O sırada Yuu bağırmaya başladı.
-SİZDEN NEFRET EDİYORUM BIRAKIN BENİ YOKSA SEVGİLİME SÖYLERİM!!!!!
Lord ve Amy-chan hafifçe kıkırdamaya başladı
-Ahh, Küçük Yuu... Bunun mümkün olacağını pek zannetmiyorum...
Yuu gerilmeye başladı... Sevgilisi, onun Mikaela'sı... Bu okuldan gittiğinden beri dünyası kararmıştı.... Onun tek mutluluk kaynağı yok olup gitmişti sanki... Ya Okul Konseyi, Mika'sına zarar verdiyse...?
-NAPTINIZ LAN BENIM BIRICIK AŞKIMA SİZİ ŞEREFSİZLER!!!!!11!!!, fakat bunu dediği an Amy-chan kafasına tekme atarak onu bayılttı. Lord gülümsedi ve Amy-chan! a teşekkürlerini sundu. Çünkü Lord harika ötesi birisi. En azından Amy-chan için.
***
- Ah, Amy-chan! Küçük Yuu uyanmış? Nasılsın Yuu? İyi uyudun mu? Başın acıyor mu?
Yuu olanlara anlam veremiyordu. Bunu hak edecek ne yapmıştı. Aslında bunu sorgulaması hataydı. Çünkü yaptığı şey gerçekten affedilemezdi. Çok sevgili Mika'sını engelleyip şizofren olmasına sebep olmuştu. Nedenini bilmediği bir şekilde Mika Yuu öldü sanıyordu. Ama aslında Yuu sadece trip atıyordu. Zaten çok sevgili Mika'sı onu bu yüzden terk etmişti. Fakar düşüncelerini Amy-chan'ın sesi böldü.
-Lordum, artık bu işe yaramaz varlığı asabilir miyim?
-Ahh, Amy-chan, Minik Yuu'ya istediğini yapabilirsin, artık sana ait, onu istediğin gibi kullanabilirsin.
Amy-chan nadiren sunduğu gülümsemelerden birini gösterdi. Eline asma ipini aldı Yuu'nun başına dolamaya başladı. Tam ağaca asıyordu ki bir ses onu böldü.
-OĞLUMU BIRAKIN!!!!
Amy-chan somurttu, aynı şekilde Lord ve Yuu'da. İçinden dayak yemeyi tercih ettiğini geçiriyordu.
-Ahh, Amy-chan... Neden okula böylelerini alıyoruz ki?
-HER ZAMAN ARKAMIZDAN KONUŞUP GÜLDÜNÜZ, EĞER ÖDCFC Yİ TEHDİT EDERSENİZ BİR GÜN ARKANIZDA KORUMALARINIZ DEĞİL, CELLAT36 OLUR OYEEE
Amy-chan bu aptalca yanıt olarak yanlızca şunları söyleyebildi:
-Yare yare, ödcfc diye bi şey yok gerizekalı. Onu sen uydurdun.
-KORKUNUZDAN ANCAK BUNLARI DIYEBILIYORSU-
-Amy-chan, rica etsem bu şizofreni de halledebilir misin?
Amy-chan her zamanki tavırıyla "Yes, my Lord" dedi ve cellatın telefonunu alıp bot bastığını herkese açıkladı, ardından telefonu ikiye ayırıp yüzüne fırlattı. Cellat ağlayarak kaçtı, o sırada ağlamasının sebebi CZN Burağın gökten soğan yağdırması mı, yoksa bot bastığının açığa çıkması mıydı bilinmiyordu. Lord Amy-chan'ı sıkıca kucakladı.
-Ahhh, Amy-chan! Seninle gurur duyuyorum! Cellat denilen o moronu bile halledecek kadar güçlüsün!
O sırada Yuu bile sevinçten ağlıyordu:
- Teşekkür ederim Amy-chan!! Teşekkür ederim Lord Duru!!
O sırada Lord aklına parlak bir fikir gelmiş gibi gülümsedi.
-Üzgünüm Amy-chan, ama sanırım oyuncağın işimize yarayabilir.
Fakat Amy-chan'ın gözlerinde de aynı parıltı vardı. Yuu korkuyla titremeye başladı ve ona ne yapacaklarını sordu. Lordun ise buna tek bir yanıtı vardı:
-Eee Yuu, Mika'cığına kavuşmak ister misin?
[Devam Edicek]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
book for all people
Randomyeni bir okula geliyorsun ve bu okuldaki herkes mafya ve istedikleri yalnızca bir şey var...sen... yazarlar: amy-chan ve onun mükemmel ötesi lordu