Perspectiva lui Liam (cel din imagine)
Alarma mea tampita ma trezeste din somn.Imi aduc aminte de blonda -roza de aseara care apropo e buna rau la pat pentru o virgina.Intind bratele spre perna ei dar ma desmeticesc imediat cand imi dau seama ca nu este acolo.Wow!!!Nici o fata nu ma parasit in viata mea!!!E clar....fata asta va plati cu varf si indesat pentru asta .
***** Ne intoarcem la Rebeka*****
O alta zi de liceu!Si o alta zi in care va trebui sa il suport pe Harry fostul si dragul meu iubit. -_- .Ma ridic lenesa din pat si ma stradui sa ma tarasc pana la baie.Dupa un dus de 20 de minute ies din cabina si merg in dressing de unde imi aleg o pereche de blugi taiati un tricou mulat rosu si piesa de rezistenta paschete negre .La aceasta costumatie am adaugat o palarie neagra si o pereche de tenesi negri all star.Dupa tot acest proces plec cu masinuta mea un porche negru spre liceu.Cand ajung sunt intampinata de Cortney ,CURVA LICEULUI,mai exact tipa cu care ma inselat.-Mai mai mai !!!Uite cine si-a facut curaj sa mai treaca pe la scoala!
-Draga mea ,sa iti amintesc ca tu vii la scoala doar pentru ca e bordelul tau personal.
-Ha ha ha glume proaste luate de pe santier.Macar eu nu am fost niciodata inselata.
-Ai dreptate.De obicei tipi care te culci nu pica in capcana a doua oara .
-Ce sa zic?! nu ai sa scapi asa usor.spune Cortney si pleaca cu mersul ei de parasuta
Toate fiind spuse mi-am pierdut pauza cu fufa aia.Ahhh...am uitat ca azi o sa il prezinte pe noul prof' de mate .Valeu!!! Sa nu intarzi!!!Dupa o fuga pe holurile scolii ajung in clasa si ma asez in banca mea langa Jessica ^_^ .Nu apuc sa o salut caci directorul intra val-vartej in clasa.
-Buna ziua elevi!!!!
-Bunnnaaa zzzziiuuuaaa!!!!stiti voi salutul ala cu sictir .
-As vrrea sa il prezint pe noul vostru profesor de matematica Liam Mike .
Pe usa intra chiar .......tipul cu care m-am culcat acum doua zile .Ma holbam la el de zici ca era extraterestru.Vai de mine !!!Ce ma fac?!
-Buna ziua elevi!!Eu voi noul vostru profesor de matematica pe parcursul acestui an.Acum va rog sa va asezati si sa incepem cu o mica prezenta.
Se pare ca nu sunt singura care care la recunoscut pt ca si el se uita insistent la mine si mai si ranjeste -_- INFEMEIAT....Dupa ce trece de Jess imi dau seama ca urmez eu .De ce eu?!
-Rebeka Madison!!!!spune acesta cu o privire plina de subinteles.
-Prezenta!!!spun eu un pic cam stanjenita.
-Spune ceva despre tine.
-Deci(fara deci :))) ma numesc Rebeka am 17 ani si imi place moda...
-Si vreun vis??continua sa ranjeasca.
-As vrea sa am propria mea casa de moda .
-Mult succes Rebeka !!!
-Mda .....multumesc...-_-
-Bun acum ca am aflat si eu cate ceva despre voi e timpul sa ma prezint eu:ma numesc Liam Mike am 22 ani si dupa cum vedeti sunt profesor de matematica.....apropo domnisoara Madison va astept in biroul meu pt ca nu prea mi-a placut comportamentul tau astazi
-Dar..
-Nici un dar,va astept in birou.
Il urasc!!!!Cu ce am gresit?! Si fix prof' de mate cu care am ora in fiecare zi!!!
Bun ...acesta a fost capitolul doi sper sa va placa avand in vedere ca asta este prima mea carte si sa nu va fii plictisit cu primul capitol
CITEȘTI
Inger pe pamant..demon in pat.
RomanceOare o greseala îi va schimba intreaga viata a rebekai???Ce se intampla atunci cand profesorul tau de matematica este chiar tipul cu care te-ai culcat acum doua zile ???