-Vai tu, modestule!!!
-Ce sa zic ......raspunde Liam cu sictir
-Nu ai venit aici degeaba asa ca zii ce vrei???il intreb eu mult prea rece
-Pai...am vazut ca nu ai cine stie ce note bune la matematica asa ca am o afacere pentru tine.
-te ascult???o_O
-Te voi ajuta cu notele la mate daca tu o sa fii mereu libera doar pentru mine noapte. spune acesta cu subinteles
-In nici un caz !"!Nu sunt o curva "!!
-Haiii!!!!cat de rau poate fii..
-Nu !daca tu ai venit aici ca sa ma faci curva ta mai pleaca acum!!
-Am sa plec dar tu trebuie sa te mai gandesti.
-Ok...dar tot nu ramane.
-Cum vrei .Eu plec acum !!!pa,pisi???
-Nu imi spune asa!!!
Liam chicoteste si iese pe usa.Nu imi vine sa cred ce mi-a spus !!!E asa un magar!!!Dar oricum nu o sa accept.
**a doua zi**
Razele soarelui ma trezesc din somnul meu minunat.Ma ridic lenesa din pat si me duc sa imi fac un dus .Dupa ce termin ma duc in dressing si aleg o fusta bufanta neagra din latex si un tricou alb cu un decolteu rotund .La aceasta imbracaminte am adaugat niste platforme albe cu multe multe bentite .Dupa ce am luat un mar din fructiera pornesc cu masina mea spre scoala.Din fericire nu am alte incidente cu cortney sau Harry .Prima ora am mate .Foarte tare!!!Numai de Liam am eu chef acum.Dar vorbim de lup si lupul la usa.Liam intra cu un aer de "div"
in clasa.
-Buna ziua elevi!!!Azi vom incepe sa ascultam unul dintre voi asa ca repetati lectia
Dupa 15 min. Liam inchide catalogul su spune:
-Domnisoara Madison!!!La tabla va rog.
Stiam eu ca are ceva cu mine dar chiar in halul asta?!Imi da sa fac niste exercitii de te uiti crucis' la ele d iar la final spune:
-Imi pare foarte rau dar va trebui sa va pun un 3 .La loc domnisoara Madison.
Nu imi vine sa cred ca imi face asta !!!!Imediat ce iese din clasa si astept putin sa intre in birou ma duc dupa el .
-Magaru dracu!!!!Cum ai putut sa imi pui 3?!
-Ti-am spus ca daca nu accepti o sa ai probleme cu aceasta materie ...asa ca te-ai mai gandit ???
-Asta este santaj!!!!
-Cum il numesti tu ....
-O sa accept dar jur ca daca intreci masura o patesti!!!il amenint eu
-Insfarsit !!!credeam ca va trebui sa iti mai pun vreo trei note ca sa accepti.
- hahaha.....fata de tine eu mai am ore asa ca trebuie sa plec .fix atunci cand ma intorc il aud:
-Ar trebuie sa porti fusta asta mai des ....arati foarte sexy.spune acesta cu un ranjet pervers pe fata .
-Ar trebui sa te faci prof de anatomie .spun eu si ies din birou.
Restul orelor nu sunt asa interesante deci nu va mai plictisesc . Pe la ora 5 dupa-amiaza primesc un mesaj de la Liam in care mi-a dat adresa casei lui .De unde are nr. meu?!Am facut un pact cu el asa ca ar cam trebui sa ma duc.
***
Cand ajung in fata casei sale o gramada de amintiri imi trec prin cap .Sun la usa iar un Liam cu pantaloni de yoga si la bustul gol imi raspunde.
-Si eu care vroiam sa iti amintesc ca ai o promisiune .spune acesta sarcastic.
........
Stiu !!Trebuia sa postez acum doua zile dar a intervenit ceva si nu am mai putut ....saptamana viitoare o sa posteze colaboratoarea mea deci sa va asteptati la ceva mai pervers.
CITEȘTI
Inger pe pamant..demon in pat.
Roman d'amourOare o greseala îi va schimba intreaga viata a rebekai???Ce se intampla atunci cand profesorul tau de matematica este chiar tipul cu care te-ai culcat acum doua zile ???