CLATITE!!!!!!!^.^

841 21 12
                                    

       ****DIMINEATA****                                                            

        Bietul meu somn este deranjat de un domn pe nume SOARE care are chef de stricat vise dar de data asta ma bucur ca ma trezit deoarece atunci cand imi deschid ochii sunt intampinata de un miros minunat de clatite cu nutella !!!! Fix atunci cand vroiam sa ma ridic din pat Liam intra in  camera cu o tava pe care se aflau cateva clatite in forma de inimioara ,un pahar de suc de banane (ca sa fim mai originale dar in acelasi timp si perverse) iar in mijloc se afla un trandafir rosu sangeriu.

    -Buna dimineata ,draga mea eleva!!!!!!spune Liam cu o fata plina de mandrie

    -Clatite clatite clatite!!!!!!!!!tip eu in  timp ce  sar pe pat  

          Liam rade la reactia mea si aseaza tava pe noptiera de langa pat.

    -Nu iti dau clatite decat daca ma saruti!!!!!spune Liam cu un glas inocent

    -Nu-i corect!!!!!! zic eu cu o fata de copil mic .Ma apropii de buzele lui Liam iar cand acesta inchide ochii il trantesc pe jos iau tava si incep sa fug cu ea prin casa . 

      -Muahahaha!!!!!!!rad eu malefic de reusita mea care nu dureaza mult deoarece sunt urmarita de un Liam furios .Incep sa fug mai reppede dar nu imi putea veni o idee mai buna.Am intrat in baie am incuiat usa si am inceput sa rontai clatitele.Liam batea in usa numarul unu dar eu nu aveam nici o treaba .Dupa vreo 20 de minute bataile s-au oprit iar eu m-am hotarat sa ies deoarece imi era sete iar paharulcu suc trebuia sa fie pe undeva pe jos ca doar l-am scapat cand fugeam.Deschid usa de la baie dar  nu apuc sa ies deoarece sunt izbita de pamant cu un Liam malefic deasupra .

      -Credeai ca o sa scapi asa usor???spune el si incepe sa ma gadile.Eu ma tavaleam pe jos pana ce lui Liam ii suna telefonul.Se da incet jos de pe mine si se duce sa raspunda la telefon.Face ochii mari si dupa faptul ca a spus "doamna directoare"me-am dat seama imediat cu cine vorbeste si ca eu ar fii trebuit sa fiu la scoala acum.Imi iau repede hainele pe care le-am avut aseara si Liam face la fel cand incheie apelul.Eu vreau sa ies repede pe usa dar sunt oprita de Liam care ma ea in brate in stilul miresei si merge asa cu mine pana la masina .Ma aseaza delicat pe scaunul din fata iar el se urca la volan .

    - Multumesc ca ma duci cu masina.spun eu plina de recunostinta

   -Nu este mare branza spune acesta si isi aseaza mana pe schimbatorul de viteze .Nu stiu de ce dar simt nevoia sa ii arat cat de mult ii multumesc atat pentru momentul cu Harry cat si pentru azi asa ca imi pun mana peste a sa si imi sprijin capul de umarul sau.Liam zambeste la gestul meu si ma saruta pe crestetul capului.

  Prima ora aveam biologie dar nu m-am dus asa ca am fost la a doua ora pe care o aveam cu Liam intru in clasa unde draga mea prietena ma asalteaza cu intrebari . 

   -Domnisoara aveti mari probleme !!!spune Jessica amenintatoare

   -Scuze mama .....m-am sculat tarziu ce vrei?!

  Jessica se uita urat la mine dar nu mai apuca sa spuna vreo ceva caci Liam intra in clasa.

   -Buna ziua ,elevi!!!Astazi vom da un test surpriza din materia predata data trecuta .spune Liam  

       Vai de mine !!!!Ce ma fac ???!!! Nu am repetat nimic la mate !!!!Liam imparte foile de test iar eu pe parcursul intregiii ore am stat si m-am uitat la foaie .Profu' strange lucrarile si se duce la catedra unde incepe sa le corecteze.Dupa vreo zece minute anunta rezultatele in ordine alfabetica pana cand ajunge la mine.

   -Rebeka Madison !!10 cu felicitari!!!

   EU?! am luat 10 la mate pentru o foaie goala?!Ma duc sa imi iau lucrarea pe al carui spate scria :'data viitoare invata mai bine ...apropo imi vreau rasplata deseara ;) " 

      Atuci cand se suna si Liam iese din clasa mai astept putin pana zic eu ca intra in biroul sau si ies fugind spre el .Intru incet in biroul sau si il vad stand cu spatele .Sar pe el la propriu si ii tip in ureche;

     -Multumesc multumesc multumesc!!!!!!!!!!!!!!spun eu iar Liam incepe sa se invarte cu mine pana ce ma pune pe masa .

 -Nu ai pentru ce ...dar tine minte te astept diseara la mine .spune si apoi isi izbeste buzele de ale mele .Dupa ce ne dizlipim eu il iau in brate si inca zambesc ca o proasta .Liam imi inconjoara talia cu bratele sale  si depune un sarut pe fruntea mea.Imi ridic privirea si il vad zambind la fel ca mine.Simt un alt Liam langa mine ,unuldragastos si protector si mai simt ceva ,speranta .Speranta ca intre noi va fii o relatie frumoasa .  

       ACEST CAPITOL ESTE FACUT ATAT DE MINE CAT SI DE COLABORATOAREA MEA CARE A POSTAT DATA TRECUTA .V-AM ANUNTA CA EA ESTE UN PIC MAI PERVERSA DAR IN ACEST CAPITOL A CONTRIBUIT CU AMUZAMENTUL .SPER SA VA PLACA TUTUROR. VA PUPICIM DULCE!!!!!!! :*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 14, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Inger pe pamant..demon in pat.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum