1. de nieuwe jongen

29 1 0
                                    

pov 3de persoon

*piep* piep* piep* *piep*

Ugh waarom zetten ik mijn wekker ook alweer zij een slaperige vampier die uit zijn doodskist stapten.
En toen herinerde hij zich waarom het was vandaag zijn eerste dag op een school voor stervelingen hij pakte snel wat kleren uit de kast en liep naar beneden.
Waar zijn ouders en zijn kleine broertje aan tafel zaten.

Daniel begroeten zijn grote broer met een brede glimlach en deed zijn handjes omhoog als teken dat hij op geteeld wilde worden.
Dus teelde elias hem op en gaf hem een knuffel daarna zetten hij hem weer terug in de kinderstoel.
Hij ging zitten en ontbeed met zijn family.
Na een lekker ontbijt gebruikte hij zijn telekinese om zijn jas, schoenen en tas te pakken.

Hij veranderde in zijn mensenlijke vorm en wou net weggaan toen zijn vader zei 'onthoud elias vertel niemand dat je vampier bent en gebruik je krachten niet op school'.
Oh en Schat ik heb je o negatief bloed meegegven met wat bloedzuigers maar voor stervelingen ziet eruit als een boterham met kaas en een pakje sap zij zijn moeder.
Hij gaf zijn moeder een kus en liep de deur uit. Tijdens het lopen naar school had elias geen last van de zon want hij had voor dat hij weg ging een soort zonnebrand voor vampieren op gedaan zodat hij niet zou verbraden in de zon. Na ongeveer 8 minuten lopen kwam hij bij de school aan er stond met grote letters LEMON COLLEGE op het gebouw. Hij ging naar binnen en keek vol verwondering om zich heen hij had hiervoor nooit zoveel stervelingen bij elkaar gezien.

pov : elias

wow dat zijn veel stervelingen oke ik moet naar de directeur zien te komen hmm dat groepje stervelingen ziet er wel aardig uit misschien kan ik het aan hun vragen. uhm hi mijn naam is elias ik ben nieuw hier kunnen julie mij vertellen waar het kantoor van de directeur is. Hi ik ben scarlet maar mijn vrienden noemen mij scar dit zijn avery, robin en noah zij ze terwijl ze wijsden naar de andere. ik en avery hebben nu les maar mischien dat robin of noah je naar zijn kantoor kan brengen zij scarlet en daarna pakte ze avery bij haar arm en liepen ze weg sorry ik kan je ook niet brengen ik heb met mijn vriendin afgesproken bij haar kluisje zij robin en liep weg. 

uhm hi ik ben noah ik kan je wel brengen als je wilt ik heb nu toch een tussen uur ik keek voor me en ik zag een jongen staan met blauwe ogen waar je in kan verdrinken en lang blond haar dat in een staart is gedaan hij zag er eigenlijk best schattig uit 'wacht wat ik ken hem pas net en bovendien is hij een sterveling en ben ik een vampier'  ik schudden snel die gedachtes uit mijn hoofd en zij bedankt en we liepen weg dus waar kom je vandaan vroeg hij oh ik kom uit xxxxx stad ( sorry kon geen stad naam verzinnen :/ ) en jij vroeg ik oh ik kom uit xxxxx stad. Ben je hier net komen wonen vroeg hij, ja antwoorden ik oh waar heb je hier voor gewoont vroeg hij, uhm ik woonde hier voor in xxx xxx stad ik noemde maar gewoon een random stad op want ik kan hem moeilijk vertellen dat ik hier voor in de vampier wereld heb gewoont.

Uit eindelijk komen we aan bij het kan toor van de directeur zo hier zijn we dan meneer davis zijn kantoor ik moet nu gaan maar waarom kom je tijdens de lunch niet bij ons zitten vroeg noah ja lijkt me leuk ik ken toch nog niemand anders hier zij ik daarna bedankte ik hem en liep hij weg. Ik klopte op de deur en hoorde iemand binnen zeggen dus liep ik naar binnen en achter het bureau zat een kleine kale man in een bruin pak. Ah jij moet elias bennet zijn nietwaar zij hij ja meneer dat ben ik zij ik hij gaf me een papier waarop mijn kluisjes nummer stond en mijn klas en de lessen voor vandaag ik bedankte hem en zag dat mijn eerste les natuurkunde was dus daar liep ik naar toe. 

Na een tijdje gezocht te hebben kwam ik eindelijk aan bij het goede lokaal ik klopte op de deur en hoorde iemand binnen zeggen dus liep ik naar binnen binnen zat een volle klas + docent naar me te kijken dus zij ik ik ben de nieuwe leerling elias bennet ah oke zij de docent stel je zelf maar even voor oke zij ik en ging naast mijn docent staan oke dus ik ben elias bennet ik ben uh 19 jaar ( ja ik kon ze moeilijk vertellen dat ik eigenlijk 125 ben )en dat is het wel zij ik. oke meneer bennet je kan achterin de klas zitten naast avery ik keek om en zach het zelfde meisje als vanmorgen en nast haar zat scarlet ik liep naar hun toe en ging tussen hen in zitten. de rest van de klas ging eigenlijk prima en ik kwam er achter dat stervelingen nog best leuk kunnen zijn na die les liepen we met zijn drieën naar wiskunde toe en daarna hadden we lunch pauze dus liepen we naar de kantine toe waar robin en noah al op ons aan het wachten waren. 

We gingen aan tafel zitten en ik pakte mijn broodtrommel toen ik hem open deed zat er inderdaad een vlesje o negatief bloed in en een zakje bloedzuigers maar toen ik een bloedzuiger pakte en in mijn mond deed keek niemand raar op dus ging ik er van uit dat het er voor hun uitzag als een boterham. Na een tijd je geklest te hebben kwam er een ander groepje onze kant op drie meiden om precies te zijn. en toen ze tegen over ons stonde zijden ze kijk kijk kijk zo te zien hebben de losers er een nieuwe loser bij je ziet er eigenlijk best knap uit waarom verlaat je die freaks niet en kom je bij ons groepje zeide ze nou weetje ik ben veel liever vrienden met hun dat met een groepje opgedofte barbies zoals julie zij ik en toen liepen ze weer boos weg terwijl wij aan het lachen waren. 

__________________________________________________________________________

sorry dat hij zo kort is maar ik hoop dat julie hem leuk vinden :)

a vampires biteWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu