3. het slaapfeestje

22 1 0
                                    

pov : elias

Het is nu zondag en ik ben op weg naar avery's slaapfeestje en ik kan het nog steeds niet geloven ik ben verliefd op een jongen. Ik heb de hele nacht geen oog dicht gedaan ik kon alleen maar denken aan : hoe zouden mijn ouders reageren, voelt noah het zelfde, ben ik homo of bi. Ik hoop alleen maar dat als ik daar aan kom ik meer duidelijkheid krijg over mijn gevoelens voor noah.

Ik kom net binnen bij avery en ik zie iedereen al in hun onesie zitten. Maar mijn ogen vliegen gelijk naar de schattige jongen in de giraffe onesie ook wel bekend als noah en en hij ziet er zo schattig uit. Ik kleed me om in mijn beren onesie die we in de stad gekocht hebben. En toen ik uit de kamer kwam en bij de andere ging zitten zag ik dat noah naar mij staarde met een rood gezicht. zou hij dan het zelfde voormij voelen dacht ik maar die gedachte schudde ik gouw weg vast niet. Ik ging zitten en we begonen met doen durfen of de waarheid. En na een tijdje was ik aan de beurt elias doen durfen of de waarheid zij robin doen zij ik hij glimlachte gemeen en zij speel 7 minutes in heaven met noah. Ik keek naar hem en we werden allebij rood maar liepen toch naar de kast hij was net groot genoeg voor ons allebij.

We konden elkaar nog best goed zien en eerst wisten we bijde niet wat te zeggen we staarde elkaar alleen maar aan. Uiteindelijk zei ik we hoeven niks te doen hoor we kunnen ook gewoon 7 minuten kletsen. Maar wat nou als ik wel wat wil doen zei een verlegen rode noah ik staarde hem rood en geschokt aan hij wou iets doen en meer had ik niet nodig om naar voor te leunen en heb zacht op zijn lippen te kussen ze waren zo zacht presies zoals ik me had voorgesteld. Ik wou net wegtrekken toen noah mij naar zich toe drukte wat leide tot een hevige zoen alles verdween en het leek wel of het alleen ons 2 was. Ik drukte hem tegen de muur aan en ik had niet eens door dat er al 7 min voorbij waren totdat ik scarlet hoorde klopen en zeggen jongens de 7 min zijn om hoor. We lieten elkaar los en kwamen even op adem we vatsoeneerde onszelf en deden de kast deuren open de rest van de avond hebben noah en ik elkaar niet 1 keer aangeken we schaamde ons allebij voor wat we hadden gedaan. Het was een paar uur later en we hadden net een lange film maraton gehouden en besloten te gaan slapen. Een paar uur later werd ik wakker ik kon namelijk niet echt slapen omdat ik niet gewend ben om te liggen op een matras maar toen ik naar links keek waar normaal noah hoord te liggen zag ik dat hij er niet lag. Dus besloot ik hem te gaan zoeken ik vond hem even later op het balkon staan.

Hey zij ik terwijl ik naar buiten stapte oh hey zij hij ik zag dat schrok ik kwam naast hem staan en even stonde we daar akward terwijl we niks zijde. Na een tijdje besloot ik om de steelte te breken en uhm sorry voor wat er gebeurde in de kast ik uhm het is al goed onderbrak hij me er zijn 2 persoonen nodig om te kussen het was dus niet alleen jou schuld zij hij. Bedankt zij ik we praten nog wat op het balkon en besloten toen om naar binnen te gaan en nog wat te slapen. Het was de volgende ochten en iedereen was net wakker we gingen ons klaar maken om weer naar school te gaan. Totdat ik in mijn tas wilde kijken of ik mijn antivamp pilletjes wel mee had het is een van de uitvindingen van mijn pa als je zo'n pilletje inneemt heb je 12 uur lang niet de behoefte om bloed te drinken. Maar goed ik was dus aan het zoeken in mijn tas naar de pilletjes maar ik kon ze noiet vinden ik raakte in paniek wat als ik ze niet in neem krijg de behoefte om mensen te bijten en ik heb geen tijd meer om voor school nog naar huis te gaan om ze te halen. Na mijn tas helemaal te hebben leeggehaalt kwam ik erachter dat ik de pilletjes niet mee had dus probeerde ik mezelf te kalmeren ik kon dit wel vol houden het is maar voor een paar uurtjes. jeemig wat zat ik fout het was nu twee uur later en ik zat in de les biologie en ik kon niet eens opletten op de les ik probeerde mezelf er van te weerdhouden andere leerlingen te bijten.

Na een tijdje kon het niet meer volhouden en rende de klas uit ik dook snel de schoonmaak kast in en ik was net optijd want mijn ogen werden rood en mijn hoektanden kwamen tevoorschijn ik wist niet wat te doen dus belde ik mijn moeder op gelukkig nam ze op en ik legde haar de situatie ze zij dat ze er zo snel mogelijk zou zijn ik hing op en net toen ik dat deed ging de deur open. het was noah hij kwam naar binnen gelukkig was het donker in de kast en kon hij mijn rode ogen en hoektanden niet zien. hij zij dat hij mij naar de kast zag rennen en wilde weten of ik oke. Maar ik hoorde hem niet ik kon aleen maar kijken naar zijn nek die er zo lekker uit zag ik nam een stap naar voor en ik leunde dichterbij ik wou net bijten toen ik gebeld werd ik werd wakker uit mijn trans en zag dat het mijn moeder was ze beld vast om te zeggen dat ze op het school plein staat. Ik nam op en terwijl zij praten rende ik langs nog de kast uit snelde naar het schoolplein waar inderdaad mijn moeder stond ik nam snel de pillen aan en slikte er 1 in meteen voelde ik me beter. Ik bedankte haar en ging weer terug naar de les dat was op het nippertje ik wil er niet aan denken wat er gebeurt zou zijn als ik noah had gebeten.

Het was na school en ik liep net in mijn straat toen ik noah zag ik riep hem. Hij draaide zich om en wou naar me toe lopen maar net toen hij op de weg liep kwam er een auto aan de bestuurder zag hem niet en botste tegen noah aan. En ik zag het allemaal gebeuren mijn hart stopte even ik rende naar hem en belde snel de ambulance oh ik hoop dat hij dit gaat overleven

________________________________________________________________________________

  hoi misti cookie hier sorry dat het zolang duurde ik had even geen motivatie meer maar ik heb mijn motivatie weer gevonden ok sorry dat hij weer zo kort is maar ik hoop dat je er van heb genoten tot in het volgende deel doei !!!!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 21, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

a vampires biteWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu