pov : elias
Alle lessen van vandaag waren eindelijk afgelopen. Ik liep naar mijn kleusje toe om mijn jas te pakken samen met mijn nieuwe vrienden. Hey elias we hebben dit weekend een slaap feest bij avery thuis en sinds je nu bij de groep hoort heb je misschien zin om ook te komen vroeg scarlet toen. Uhm ja lijkt me leuk maar ik moet het wel nog aan mijn ouders
vragen ik app julie straks wel. Toen liepen we naar buiten en namen afscheid van elkaar ik was onderweg naar huis toen mijn moeder mij een appje stuurde of ik daniel van de kinderdag opvang voor vampieren kon halen.Dus liep ik een steegje binnen keek even om me heen om te kijken of niemand mij zag veranderde toen in mijn vampieren vorm en ging de vampieren wereld binnen. En ongeveer 5 min later stond ik bij de kinder opvang ik liep naar binnen en zag daniel spelen met de andere kindjes. Maar toen hij mij zag rende hij naar mij toe ik pakte hem op zij gedag tegen zijn juf en vloog weg met daniel in mijn armen. Toen we thuis aan kwamen zette ik daniel neer deed ik mijn jas en schoenen uit en liep naar de keuken. Hey mam zij ik hey lieverd en heb je vrienden gemaakt op je eerste dag vroeg ze ja ik heb 4 vrienden gemaakt ze heten scarlet, avery, robin en noah zij ik oh dat is geweldig lieverd ik ben trots op je zij ze. Hey mam wat eten we vanavond vroeg ik ik maak een lekker bloedsoepje zij ze oh lekker oh en mam voor dat ik het vergeet mag ik naar een slaapfeestje van mijn nieuwe vriendin avery dit weekend de andere 3 komen ook vroeg ik.
Oh tuurlijk schat ik vind het prima zij ze yes bedankt mam zij ik en liep naar boven pakte mijn mobiel en begon ze te appen ze hadden me namelijk toegevoegd in hun watsapp groep
Elias : hey guys ik heb mijn ouders gevraagd over het slaapfeestje
Avery : tegek wat zeide ze
Scarlet : ja wat was hun antwoord
Elias : ik had het alleen aan mijn moeder gevraagd en ze zij tuurlijk dus ik mag
Avery : Yes dat woord gezelig
Scarlet : 🥳
Robin : gaaf man hoe meer hoe beter
Noah : leuk
Scarlet : je moet alleen 1 ding weten van onze slaapfeestjes Elias we hebben de regel dat we allemaal een dieren onesie moeten dragen. Ik heb een koe Avery heeft een unicorn Robin heeft een tijger en Noah een giraffe.
Elias : oh maar ik heb helemaal geen onesie maar ik ben morgen na school vrij we kunnen naar de stad gaan en een onesie voor mij kopen.
Avery : ja goed idee zo pas je er helemaal bij dit weekend ik ben ook vrij morgen na school
Scarlet : yes ik hou van shoppen
Robin : goed idee
Noah : is goed ik kan ook morgen na school
Elias : leuk dan spreken we morgen af maar mijn ma roept om te eten dus ik moet gaan doei
Avery : doei
Scarlet : Doei
Noah : doei
Robin : 👋🏼
Ik deed mijn mobiel uit en ik weet niet waarom maar ik dacht even aan Noah in een giraffe onesie en bij die gedachte deed mijn hard een klein sprongetje. en het was niet de eerste keer vandaag dat ik aan noah dacht. Ik liep naar beneden en at met mijn family
***we skippen het dinner dus na het dinner in zijn kamer****
oke het is tijd om te slapen dus kleed ik me om en stapte in mijn doodskist
de volgende ochtend stapte ik uit mijn doodskist en kleede me om ik ging naar beneden waar mijn familie zo als gewoon al zit te ontbijten ik ontbijt met ze mee pak me jas en schoenen en ga onder weg naar school ( omdat school saai is skippen we dat deel ;) ) na school ging ik gelijk naar de stad.omdat we allemaal op andere tijden uit waren konde we niet tegelijk gaan Eenmaal aangekomen op het afspreekpunt zie ik alleen noah staan
hij ziet er weer zo leuk uit met zijn lieve glimlach en zijn mooie haren in een knotje gedaan. wat is het toch met die gedachtes over hem de laatste tijd nou ja ik kom er vast wel over heen. Na een tijdje gekletst te hebben met noah komen de andere en we gingen shoppen het was best gezelig ik kwam rond 15:00 weer thuis maakte wat huiswerk at wat keek wat tv en ging naar bed.het was de volgende ochtend zaterdag ik kon lekker uitslapen dus kwam ik pas rond 11 uur me bed uit het was een paar uur later en ik was met daniel aan het spelen toen de bel ging mijn moeder riep elias haal daniel hier weg snel het zijn stervelingen dus pakte ik daniel op en bracht hem naar zijn kamer. Toen ik weer beneden kwam zach ik een man met een bos bloemen praten tegen mijn moeder en achter hem stond een verlegen jongen en ik kon mijn ogen niet geloven toen ik zag dat het noah was en ik zach dat hij net zo verbaast was als ik ik liep verder naar beneden en mijn moeder zij toen ah elias daar ben je dit is meneer dawson en zijn zoon noah ze waren zo lief geweest om ons een bosje bloemen te geven om ons welkom te hete in deze buurt.
Ja eigenlijk ken ik noah al hij is een van mijn nieuwe vrienden waarover ik je verteld heb mam zij ik oh echt dat is toevalig waarom neem jij noah niet mee naar je kamer en dan kletsen meneer dawson en ik hier wel zij ze. is goed ma ga je mee noah zij ik ik liep voor hem naarboven en vroeg hem om 1 seconden te wachten toen ik in mijn kamer was pakte ik de afstandsbediening van mijn nachtkastje en drukte op de knop waardoor mijn vampieren kamer in een normale tiener kamer veranderde ( mijn vader is een tecniecus en maakt aparaten en andere middelen waardoor vampieren in het geheim tussen de mensen kunnen leven ) ik liet hem binnen en we hebben uren lopen kletsen. en die nacht toen ik in mijn doods kist lag en voor de 100ste keer aan noah dacht had ik het door ik werd verlieft.
************************************
sorry sorry sorryhet spijt me zo erg dat ik even niet geupload had ik was druk met mijn werk stage en school en dan is deze ook nog eens zo kort maar ik beloof dat de volgende langer en beter word 💕💕💋
JE LEEST
a vampires bite
VampireEen nieuwe jongen komt de klas binnen maar hij lijkt anders dan andere jongens en dat was wat noah meteen opviel aan hem en dat is ook de reden waarom noah hem zo interesant vind.