Nie Wiem Dhsh

557 11 5
                                    

!NIE MOJE!
Czytam już po raz kolejny raz całą trylogię i powiem, że za każdym razem miesza strasznie w głowie, bo doszukujemy się nowych faktów.
Pozostaje mi jeszcze jedno pytanie, co do walki Shey'a, po 4 latach. No czyli tej w eth.
Pamiętacie Victoria spotkała tam Alice, tę sąsiadkę. Już pomijając ten fakt, że ta laska strasznie się, kręci więc musi być ważna, Ale nie do tego zmierzam.
Mikrofony i słuchawki.
Pamiętamy, że Theo załatwił wszystkim mikrofony, które musieli mieć, żeby się porozumieć, bo jak wiemy szukali tam Brooklyna.
No i Victoria wtedy gadała z Alice i powiedziała piękne słowa. Ostrzegała niby ją, ale bardzo nawiązała to wszystko do relacji swojej i Nate'a. I tutaj właśnie wejdzie moja dygresja.
Później nikt nie wspominał, o tym, ale czy tylko ja ciągle myślę, że ona miała włączony mikrofon i nie mówię, że wszyscy, ale że ktoś ją usłyszał. Chodzi mi o to, że przynajmniej jedna osoba usłyszała jej wywód, ale o tym nie wspomniała.
Kogo byście w takim wypadku obstawiali? I dlaczego?
Mi się wydaje, że to Mia lub Theo. Ewentualnie Chris, ponieważ przecież ta trójka jest, bądź była dla Clark najważniejsza i byli najbliżej. Moim zdaniem, ktoś z nich też wtedy  mógł mieć włączony mikrofon, bądź słuchawkę, wiecie o co chodzi i , że nie poruszają  tego tematu ze względu na to wszystko co się dzieje.
Każdy wie, że Pizgi nas wszystkich zaskoczy jak zawsze, ale biorę tę opcję pod uwagę. Że w końcu ktoś kto usłyszał poruszy ten temat, lub lekko do niego nawiąże i to dużo może zmienić w realcji Natorii.
Wiem , że znowu bez ładu i składu, ale jakoś tak mnie naszło.
PS. Jeśli chodzi o te wszystkie teorie co do dziecka, to też mam rozkminę. Dużo jest tego, że Severine wróci z dzieckiem, że Charlie, brat Sheya się pojawi, albo że któraś z par - Parker Mia i Laura Scott - zostaną rodzicami.
Moja teoria co do tego jest nieźle posrana, ale jakoś ostatnio mnie na to wzięło. Pizgacz może zrobić wszystko tak naprawdę, ale sami widzieliśmy na jej twitterze, że jej ulubiona postać do Darcy, że się jej nie pozbędzie.
Co jeśli do Darcy wróci załamana w ciąży i będzie szukała pomocy u brata? Może dlatego właśnie wróci, może tym razem jej cel nie będzie zły.

Hell trylogyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz