! nie moje!
Dobra mam teorie
1.Nie wiemy kim jest Naomi ale może to ona jest tą sąsiadką Vic i Theo. Wszytko by pasowało bo w końcu jest wszędzie i mogła np. przedstawić się bliźniakom innym imieniem żeby nie wiedzieli że chodzi o nią, a z tego co mi się wydaje to cała paczka nie spotkała jej w tym czasie co vic lub Theo więc nie mogli im powiedzieć kto to jest naprawdę. Może cała ekipa się z nią zaprzyjaźniła ale np próbowała ją rozwalić i nate chciał temu zapobiec i powiedział reszcie i wszyscy przyznali mu rację oprócz camerona dlatego się pokłócili. I może to miała na celu Naomi. W końcu nazwali ją wyrocznią. Albo może to być też córka Nate którą zostawił ale to raczej mniej prawdopodobne.
2. Pizgacz pisała że pojawi się dziecko. Pisała też że polubimy osobę której nie lubiliśmy. Może np Severine zaplanuje coś żeby rozwalić relacje Vic i Nate ale Darcy jakimś sposobem się o tym dowie i powiadomi paczkę bo chce naprawić błędy z przeszłości. Może plan Severine będzie polegał na tym że pojawi się bo jakimś czasie z dzieckiem lub powie że jest w ciąży. Wydaje mi się że pizgacz pisala też coś o tym że wszytkie będą w jednym pokoju. Może gdy Darcy przyjdzie ostrzec Vic i Nate właśnie wtedy przyjdzie też Severine i Darcy wtedy pomoże Vic?
Wydaje mi się że to może być mocne. Trochę chaotycznie ale mam nadzieję że zrozumiecie o co mi chodzi
CZYTASZ
Hell trylogy
Poetry!𝙩𝙤 𝙣𝙞𝙚 𝙟𝙚𝙨𝙩 𝙤𝙥𝙤𝙬𝙞𝙖𝙙𝙖𝙣𝙞𝙚 𝙩𝙮𝙡𝙠𝙤 𝙛𝙧𝙖𝙜𝙢𝙚𝙣𝙩𝙮, 𝙘𝙮𝙩𝙖𝙩𝙮 𝙟𝙖𝙠 𝙞 𝙢𝙚𝙢𝙮 𝙯 𝙩𝙧𝙮𝙡𝙤𝙜𝙞𝙞 𝙝𝙚𝙡𝙡 𝙤𝙙 𝙥𝙞𝙯𝙜𝙖𝙘𝙯 Tutaj będę wstawiać memy,cytaty itp. z trylogii hell od kochanej Pizgacz :p Zapraszam równie...