amor

21 3 2
                                    

Ağaç evde oturmuş,biramı yudumluyordum.Sabah ses çıkarmadan taehyung'un yanından kalkmış,kendimi direk buraya atmıştım.Düşündükçe ağlayasım geliyor,bunu bir yudum birayla bastırıyordum.
Nerden bilebilirdim ki 6 yaşında tanıştığım en yakın arkadaşıma aşık olacağımı.Bunu yapmamalıyım,ona aşık olmamalıyım,iğrencim. Sinirlenip,boğazımı yakan bira şişesini fırlat-siktir kolum. Kolumdan akan kanı umursamadan önüme eğildim.Bir anda kafamda ampuller yandı.
Taehyung
Siktir,nasıl unuturum onu.Kesin saatlerce beni aradı.Kafanı sikeyim,bencilin tekiyim. Telefonumu elime aldım,ama şarjı bitmişti,okkalı bir küfür patlattım.
Kendime söylenerek aceleyle ağaç evden çıkarak koşmaya  başladım,ağlıyordum.Evin önüne geldiğimde,annem taehyungun saatlerce beni aradığını,ve çok korktuklarını söyleyip bana bağırıyordu.Ama benim tek istediğim Taehyung'u görebilmekti.Annem az önce gitti dediğinde,koşmaya başladım.Biraz ilerlediğimde kaldırımın kenarından boş bakışlarla bana bakan Taehyung'u buldum.

Siktir,Siktir.

Hemen yanına çöktüm,

İyi misin,İyi misin?

Baygın gözlerle kafasını kaldırıp bana baktı,şu halde bile o kadar güzel bakıyordu ki bana.

t:bekle beni,
Ayağa kalkmaya çalışıyordu

ne neden?

t:üstümü değişeyim,sigara kokuyorum

Eve doğru yürümesiyle yanına gittim,

dur,dur gitme

Sert bakışlarla yola bakarak konuştu,
t:fena ödeteceğim sana bunu jungkook

Hassiktir-

Evlerinin önüne geldiğimizde kapıyı açıp yavaşça içeri girerek odasına yöneldi,onu takip ediyordum.

Kapıyı açıp bana döndü;

t:gel

İçeri girip ona baktım,pekala gerilmiştim-
Tişörtünü çıkarıp saten pijamasını giydi,tanrım.
Sandalyeye oturup önüne orta boy bir tuval,ve falçatayı aldı.Ne-Ne yapıyor bu.Yaklaşıp sordum.

Taehyung

Kafasını kaldırmadan kalem yerine falçatayla taslak  çizerken mırıldandı;

t:hm,
tuvalde küçük oyuklar oluşturacak bir taslak çiziyordum.

ne yapıyorsun?

t:bana yaşattığın korkuyu sana yaşatıyorum güzelim

kriz geçiriyor-
Taehyung,özür dilerim dur lütfen

t:Falçata ile çizdiğim taslağa bakıp avucuma baktım,taslağı dolduracak şey elimden akacak kandı
kan seni tutar dimi

DSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin