„Ezért szeretnék a holdad lenni.
Ugyan messze vagyok tőled, ugyanúgy vigyázok rád és figyellek, mint ahogy a hold védi a napot.”Olvasta a sorokat bőszen a szeplőkkel tarkított arcú ausztrál, mosolyívvel arcán.
Tetszett neki pixie gondolkodása, de főleg az, hogy ennyire ragaszkodott hozzá.A gyönyörű szavakba csomagolt elképzelések megmelengették a szívét s még kíváncsibbá tették, hogy ki lehet a rejtélyes levelező, ezért is döntött úgy, hogy beavatja barátait.
—Fiúk!-futott oda nagy boldogan a társaságához az iskola ebédlőjében.
—Lixie mi ez a nagy siettség, na meg ez a durván jó kedv?
—A boldogságodból adhatnál MinHonak is, olyan mint egy szétszaggatott rongy.-nevetett Chan.
—Az energiádból meg adhatnál Channak, nagyobb táskák vannak a szemei alatt mint amekkora JeongIn embernagyságú plüss medvéje.-nézett gúnyosan az előbb említett az idősebbre aki csak enyhén tarkón vágta az anime karakter szerű fiút.
—Nyaah elég.-nyafogott a szeplős majd helyet foglalt mellettük.—Be akarlak végre avatni titeket, hogy mik is ezek.-helyezte az asztal közepére a pasztelkék borítékot, 'miben pixietől kapott levelei vannak.
A többi fiú kapkodva nyúlt egy-egy levélért, majd körbe adták egymásnak, végül hatalmas mosollyal arcukon elemezték Felix arcát, 'ki most összezavarodva nézte, ugyanakkor elpirulva kerülte tekintetüket.
—Aww a mi kis napsugarunknak udvarlója van!-vinnyogott fel JiSung.
—Hyungie pasizz be!-kiáltott fel a maknae a társaságban, majd gondolkozott el.—Ugh, vagy csajozz..
—Elég na.. Nem lesz senkim, ti is tudjátok, hogy miért. Viszont.. Azért mutattam meg ezeket nektek mert kíváncsi vagyok, hogy ki is írja a leveleket, és azon gondolkodtam..-vakargatta tarkóját majd pár másodperc kellemes csend után bele kezdett újra.—A levelei végére a névjegyének azt írja, hogy pixie.. Nem ismertek olyat akit pixienek becéznek?
—Pixie? Hallottam már valahol..-gondolkodott el a mellette ülő Han.
—Meg akarod találni őt?
—Ühüm..
—Akkor nehéz dolgod lesz Felix, ugyanis a te kis rajongóid úgy hívják magukat, hogy pixiek... és elég sokan vannak oda érted.-sóhajtott SeungMin, tudatva mindenkit a most lefagyott szeplős rajongói klubjáról.
—Basszus..
A nap hátralévő részében Lix egy újabb pasztel papírt előkotorva táskájából, üzenetet hagyott pixienek.
YOU ARE READING
𝙻𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛𝚜.
RomanceMelyben HyunJin álnéven édes leveleket hagy Felixnek akinek ötlete sincs ki lehet a titkos levelező. ☆Rövid és hosszú részek egyaránt! Kezdés: 21.03.24 Befejezve: 21.07.04 ©HayashiYuko