Már egy hét eltelt a „fogadás” óta, Felixnek azóta ötlete sem volt, hogy ki a levelezős srác majd később utána nézett kik is járnak a könyvtárba s úgy gondolta, hogy segítséget kér a barátaitól.
—Szóval, a segítségei azok, hogy sokat segít be a könyvtárba, hosszú fekete haja van és magas.-vázolta fel Felix, miközben a nappali dohányzó asztalára kirakott pár képet azokról a fiúkról akik lehetnek az esélyesek.
Iskola után Lix minden barátját áthívta majd elmondta nekik a helyzetet, s minden kis levelet, képet kipakolt körbe az asztalra, míg a többi srác sokkosan nézte őt.
—Erre mind tényleg szükség van?
—Igen! Meg kell tudnom ki ő..-biggyesztette le ajkát.
—Lix ő szerelmes beléd te meg azt sem tudod kicsoda is az ő személye. Ha megtudod ki rejlik a levelek mögött, mit fogsz tenni? Nem ismered, nem tudod viszonozni az érzéseit.
—Jó de... Nem tudom..-hajtotta le a fejét.
—Hé Lixie, ne szomorkodj, kérd el a telefonszámát vagy valami oldalát ahol tudsz neki írni akár úgy, hogy ő névtelen marad. Szóval mire megleled őt, meg is ismered.-simogatta meg fejét SeungMin.
—Rendben.-mosolyodott el.
—Őt miért hagytad ki?-kérdezte JiSung, HyunJin arcképét logatva kezében, amit az asztal alatt talált az egyik boríték mélyére bújtatva.
—Ühm.. Nem ő az, már megkérdeztem tőle. Viszont a segítségekből amit megadott egyből rá gondoltam..-borult pírba orcája.
—Tetszik neked, igaz?-kuncogtak míg a vöröskés arcú fiú bólintott s némán elkezdte írni újabb levelét a titkos levelezőhöz.
YOU ARE READING
𝙻𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛𝚜.
RomanceMelyben HyunJin álnéven édes leveleket hagy Felixnek akinek ötlete sincs ki lehet a titkos levelező. ☆Rövid és hosszú részek egyaránt! Kezdés: 21.03.24 Befejezve: 21.07.04 ©HayashiYuko