Şöför arabayı durdurduğunda, etrafı süzdüm. Gözde hanım zili çalarken "Yeni evine hoşgeldin. Nasıl beğendin mi? Ha bu arada bana Gözde abla diyebilirsin hep bir kızım olmasını istedim.Kocam öldüğünden beri Meriçle yanlız kalmak istemiyorum. Yani beni annen gibi görmeni ve rahat olmanı istiyorum" bu uzun konuşmasından sonra bende gülümsedim ve "Tabiki herzaman" dedim. Ve bana gülen Meriç'e göz kırptım. Evin bahçesinde kocaman bir havuz vardi. Daha sonra evin içinden kapıya doğru koşan ayak sesleri duyuldu. Kapı açıldığında 50'li yaşlarda tatlı bir kadın elindeki kaptaki kremaya benzeyen seyi karıştırıyordu. "Çok özür dilerim Gözde Hanım, yemek yapiyordum." Gözde Abla gülerek "Nolcak Melda önemli değil.Hadi geç Meloş sana odanı göstersin" Adının Melda olduğunu bildiğim kadın arkadaki beni fark edince gülümsedi "Bu yeni kızımız mı?" dedikten sonra "Hadi gel canım" dedi odaya giderken "Bana Meloş ya da Melda Teyze diyebilirsin" dedi kahkaya atarak "Sanırım Meloş desem daha iyi olucak, sanırım bu evde bi arkadaşa ihtiyacım var." Meloş kahkaha atıp, kapıyı açtıktan sonra "işte odan burası inşallah beğenirsin" dedi ve merdivenlerden inip mutfağa geri gitti. Çatı katı full benimdi. Nasıl siyahı çok seviyorsam beyaz siyahın zıttıda olsa severdim beyazı. Odam çok güzeldi. Herşey bembeyazdi. Çok hoşuma gitmişti. Boydan boya cam, küçül bir balkon ve balkonun yaninda ise 2 kişilik gene beya olan bir yatak vardi. Balkondan ve boydan boya olan camdan sahil yani deniz gözüküyordu. Ve yatagin üstünde duvara asılmıs bir sürü küçük lambalar vardi. Yatağın karşısında ise beyaz bir çalısma masası ve kitaplık vardı. Yine beyaz olan dolaba gittim ve bavulumdaki kıyafetleri yerleştirmek için kapağı açtım. Vay canına burda zaten her renk kıyafet vardı. Askıları tek bir yana çekerken, dolabın içine asılı siyah bir ip gördüm. Meram edip ipi çektim. Bir anda bir ışık yandı. Dolabın içine doğru ilerlediğimde, her yerde kıyafetler, ayakkabılar,kemerler, kolyeler, küpeler, çantalar... Yani her türlü şey vardı. Aman tanrım benim bavulumdaki giysiler bunlarin yanında çöp gibiydi. Sevinçle çığlık atarken dolaptan çıktım ve ipi tekrar çekip ışığı kapattim. Odamın içinde bir tane daha kapı görünce. Acaba beni ne sürprizler bekliyor??!! diye geçirdim içimden ve kapıyı açtım. Büyük bir tuvalet vardi. Duşum yanında makyaj masası vardi. Yine her türlü ruj, far... vardı. Sevinçle tuvaletten çıkıp aşağı indim. Gözde Ablaya ve Meloşa sarıldım. Gözde Abla "Nasıl beğendin mi? Seni. İçin öz tasarlattım."Heyecanla "beğenmek ne kelime BAYILDIM!!" Deyip tekrar tekrar teşekkür ederken zil çaldı. "Ben bakarım"diye sevinçle söyledim. Kapıyı açtığımda sarışın turuncu gibi saçları, yeşil gözleri ve nerdeyse benle aynı boyda güzel olan kız gülümseyip "Merhaba" dedikten sonra içeri girdi. Gözde Abla "Selam Zeynep naber, Melek bu en yakın atkadaşımın kızı bugün birlikte alışverişe çıkarsınız, diye düşündüm" Zeynep gülümsiyerek "istersen çıkalım Melek arabam dışarda." " Bi dakika çantamı alıp geliyorum" dedim ve yukarı koştum. Siyah deri sırt çantamı takıp aşağı indim. Zeynep "Hadi, çıkalım" dedi ve kapıya ilerledi. Onu takip ederken Gözde Abla "İyi eğlenceler kızlar." dedi ona el sallayıp kapıyı kapattım. Zeynep'in çok tatlı bir Minicooper'ı vardı.Arabasına bindikten sonra,Zeynep güneş gözlüğünü takıp "Ben Zeynep tanıştığıma memnun oldum,sen kaç yaşındaydın?"dedi. "17 ama yarın 18 olacağım."diye kısa bir cevap verdim.
×Zeynep'in Ağzından
Melek iyi bir kıza benziyor.Yakınlaşmaktan zarar gelmez.Söylediğine göre yarın doğum günüymüş.Gözde Abla'ya mesaj atmalıyım.Belki Melek için büyük bir parti düzenleyebiliriz.Radyodan şarkı açıp mırıldanmaya başladım.O sırada Gözde Abla'ya mesaj attım.
'Gözde Abla yarın Melek'in doğumgünüymüş.Birşeyler planlayabiliriz'. -Z
Alışveriş merkezine geldiğimizde kemerimi çıkardım.
×Melek'in Ağzından
Araba durduğunda büyük bir alışveriş merkezine gelmiştik."Önce Starbucks'a gidelim kahve aldıktan sonra mağazaları gezmeye başlarız."dedi Zeynep.Kafamı salladım ve Starbucks'a doğru yürümeye başladık.Frappucinolarımızı alıp mağazaları gezmeye başladık.Yürürken Zeynep "Önce yeni okunun formalarını alalım sonra gezeriz." dedi.Yeni okul mu hiç kimse bana bundan bahsetmemişti. "Yeni okul?"diye sordum.Bana anlamamış bir ifadeyle baktı ve "E baya yeni okul işte .He bide Gözde Ablalar seni bir dans kursuna yazdırdı."dedi.Şaşırarak hemen Gözde Abla'ya mesaj attim.
'Okul için teşekkür ederim.Bilmiyordum,kaydettirmenize gerek yoktu.Çok mahçup oluyor tekrar teşekkürler :)'. -M
Sonunda bir mağazaya girdik.Zeynep orda çalışan bir adama el salladı ve adam yanımıza geldi. Adam "Hoşgeldiniz Zeynep Hanım, nasıl yardımcı olabilirim?" E tabi zenginse herkes tanırdı. Zeynep adamdan birşeyler isterken bana dönüp "Hey, Melek bedenin ne?" "Kalıbına göre değişiyo ama small" diye cevap verdim. Zeynep yanıma gelirken ,adam da elinde 6-7 kıyafeti bana doğru gekiyordu.Kıyafetleri bana verdi. Zeynep "Hadi dene" dedi ve beni kabine götürüp kabinkn önündeki koltuğa oturdu. Önce okul forması olduğunu tahmin ettiğim formalari denedim. Gayet güzeldi. Kısa siyah pileli bir etek ve gene kısa ama bu sefer bordo olan bir etek, yarım kollu üstünde SEMAR KOLEJİ yazan siyah ve beyaz üst, siyah hırka ve birde sweatshirt vardi. Sweatshirt olmasi çok hoşuma gitmişti. Kabinden çıktıktan sonra formaları alıp alışveriş merkezinde dolaşmaya başladık. Zeyneple sohbet etmek çok güzeldi. Dolaşırken içimden bugün kesinlikle dans etmeliyim diye geçirdim. Sanırım Zeyneple yakın arkadaş olmuştuk. Akşama doğru birkaç elbise alıp eve doğru yol aldık.Bu kadar kıyafetin arasında yenilerine ne ihtiyaç var diye düşündüm ama herneyse fazla mal göz çıkarmaz.Eve geldiğimizde.Zeynep beni kapıya kadar geçirdi ve '"İyi akşamlar'' diyip gitti.Gözde ablaya yine herşey için tekrar tekrar teşekkür ettim.Melda Teyze bana ihtiyacım olur diye evin anahtarını verdi.Sanırım artık buraya alışmaya başlamıştım.
+12 VOTE A HEMEN YENİ BÖLÜM GELİR. TELEFONDAN YAZDIĞIMIZ İÇİN YAZIM YANLIŞI OLABİLİR (bilgisayarı açmaya kasamiyoruz) Votelariniz ve yorumlarinizz icinn cokk tesekkurlerrr ederizzz (ece yazarin son harfleri uzatma problemi var) ❤
☝☝☝☝Farkettik :Dd jshshsh ~Dero
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Paketi
Teen FictionBenimle aynı hayatı yaşamış bir sürü kişiyle birlikte çocukluğumu geçirmiş biri olarak onlarin yorumlarına göre güçlü ve umursamazım.Annem ve Babam ben küçükken erkek çocuk istedikleri için beni yurda verdiler.17 yıl boyunca yurtta sevmediklerimle b...