Odama çıkıp duş aldım.Rahat birşeyler giymek için dolabımı açtım.Tişört ve eşofmanımı giydim ve kendimi yatağa attım.Şu anda istediğim tek şey deliksiz uyku.Kulaklığımı taktım ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
×Gözde'nin ağzındanMeleğin doğumgünü olduğunu Zeynep'ten öğrendiğim an hemen gidip çok güzel bir elbise aldım ve Deniz sağolsun -Zeynep'in annesi- olabilcek herkesi çağırdım.Son olarak gidip 2 katlı çikolatali ve çilekli bir pasta aldım.Eve geldiğimde Melek uyuya kalmıştı.Çok derin uyuyordu.Sabaha kadar uyur diye düşünüp hazırlıklara başladım.Onun için aldığım elbiseyi koltuğunun üstüne koydum ve bir not yazıp odadan çıktım.'Bugün seni biryere götüreceğim bunu giy :) -Gözde'
×××
Sabah saat 7 gibi kalktım ve yardım için Efe ve Zeynep'i çağırdım.Mesaj attıktan 5 dk sonra zil çaldı.Bu arada Melda da yemekleri yapıyordu.Kapıyı açıp karşıladım.Zeynep Melda'ya yardım Efe de arka bahçeyi süslemek için bana yardım ediyordu. İşimiz bittiğinde herşeyi yerine yerleştirdik.Saat 9-10 gibi herkes gelmeye başladı.Şimdi tek yapmamız gereken Melek'in uyanmasını beklemekti.
×Melek'in Ağzından
Sabah kalktığımda yerdeydim.Kalkıp saate baktım.10:00.Vay be bir gün boyunca aralıksız nasıl uyumuştum?! Normalde bu kadar uzun uyumazdım.
Hemen kalkıp banyoya giderken , koltuğumda bir kıyafet gördüm.Çok güzeldi.Beyazdı ve bel kısmında siyah bir kurdele vardı.Herhalde Gözde ablanın bir bildiği vardır diye giyip saçımı düzleştirdim ve saçlarımın ucunu maşayla dalgalaştırdım ve hafif bi makyaj yaptım.
Aşağı inip Gözde Ablayı aradım en son bahçeye baktığımda.Birden koltukların arkalarından 10-20 kişi ''SÜRPRİİİZZ!'' diye bağırdı.Önce korkudan yere düşüyordum.Bugün doğum günüm olduğunu hatırladığımda kahkaha atarak ''Tanrım teşekkür ederimm''gidip Gözde ablaya sarıldım.10-15 dakika sonra herkes kendi halinde takılmaya başladı.Arada Gözde Abla beni birileriyle tanıştırıyordu.
Etrafıma baktım.Benim yaşımda 2 kişi vardı sadece.Biri Zeynep diğeri de Bay Gamze.Maşallah zengin olan herkes mi taş olur.Bende yorulup yerdeki pufa oturdum ve sıkıntısan milletin WhatsApp durumlarını kurcaladım.Telefonum çalmaya başladı.Buket'ti.Tabi ya onları aramayı unuttum.Hemen açtım ''Alo Bukeet'' ''Melek valla aramasak unutcan bizi ya aşkolsun'' hemen cevap verdim ''Emin ol benim yerimde olsan, nefes alcak bir zamanın bile yok.'' deyip güldüm.''İyi peki doğum günün kutlu olsun caniko.Seni seviyoruz neyse annem çağrıyor sonra görüşürüzz'' ''By'' telefonu kapattım.
Yanıma birinin oturduğunu fark edince.Kim olduğuna bakmak için döndüğümde gamzeliyi gördüm.Kıskanılabilcek derecede kirpikleri vardı.Gözleri çok güzeldi ve saçla- ''Beni kesme işin bittiyse,ben Efe'' deyip ukalaca baktı.Bilmişce gülümseyip ''Seni falan kesmiyordum,bak hala tek parçasın''dedim.Gözlerini devirip ''Herneyse,sen de Melek olmalısın''dedi.''Evet memnun oldum'' dedim ve uzattığı elini sıkıp şirince gülümsedim.
Meloş pastayı getirdi ve masaya koydu.Hemen gidip hepsine sarılıp pastayı üfledim ve bir dilek tuttum.Herkes alışlarken Gözde Abla fotoğrafımı çekiyordu. Zeynep yanıma gelip ''Yarın okulun ilk günü saat 7.30 da kapının önünde ol seni alacağım.Formaları giymeyi unutma'' deyip gitti.
Uzun zamandır dans etmediğimi fark edince.Odamda şarkı açıp kendi kendime dans etmeye başladım.Birden telefonuma mesaj geldi 'Güzel dans ediyorsun' Etrafıma bakıp 'Kimsin?' yazdım.Hemen cevap geldi.'Cama bak :))' baktığımda karşıdaki evin camında Efe'yi gördüm.Gözlerimi devirip ' -_-Numaramı nerden buldun ve orada mı yaşıyorsun?'
'Numaranı Zeynep'ten aldım ve burası arkadaşımın evi bugün onlarda kalacağım'Oflayıp perdeyi kapattım.'Muhteşem yüzüme daha fazla aşık olmak istemiyorsun demek? ;) 'Camı açıp ona sinirli suratımı gösterdim.Ben suçsuzum der gibi ellerini kaldırıp perdesini kapattı.Kahkaha atıp mutfağa indim.Dolaptan cips alıp yedim.Bir mesaj geldi 'Sanırım aynı okuldayız prenses benden kurtulamazsın puahahahah xd' xd ne ya.Ergen.Saat daha 3 oldugu icin Gözde Ablanın dediği spor salonundaki dans stüdyosuna gidebilirdim. Üstüme kot şort, bol bir tshirt ve nike'larımı giyip daha sonrada çantamı aldıktan sonra aşağı indim. Gözde Abla salonda Meriçle ilgileniyordu. Meriçin yanağını sıkıp, Gözde Ablaya "Gözde Abla o dediğin spor salonunun yerini söyler misin uzun zamandır dans etmeye gitmedim" dedim. Gözde Abla sahilden aşağıya doğru yürü zaten görürsün canım" dedi. "Tamam ben çıktım, baybay Meriç"diyip gülümseyerek evden çıktım. Sahilden yürümeye başladık sonra müzik sesi duymaya başladım.
Biraz daha yürüdükten sonra sokakta dans edenleri gördüm. Zaten onların yanında ise spor salonu vardı. Spor salonuna girdim ve ordaki görevliye "Merhaba, dans stüdyosu nerede acaba?" diye sordum. Kadın gülümseyerek''Koridorun sonundan sağa dönünce görürsün" dedi. Bende gülümseyerek karşılık verip yürümeye başladım sağa döndüğümde zaten karşıma çıkmıstı. Soyunma odalarının yerini öğrenip. Ayakkabımı çıkarıp üstüme en rahat şortumu giydikten sonra dans salonuna girdim.
İpodumdan en sevdiğim şarkılardan biri olan titanium u açtım. Sanırım bu sefer farkli bir dans deniyecektim. Şarkı çalmaya başladığında dans etmeye başladım -multimediada var kesinlikle bakmalısınız (spor salonunda hayal edin)
1 gündür dans etmememe rağmen gerçekten özlemiştim. 2 saat sonra artık gitmem gerektiğine karar verdim ve oradaki duşlarda duş aldıktan sonra normal giysilerimi giymistim. Soyunma odasindan çıkarken birine çarpmamla sendeledim. 1.85 boylarında, sarı saçları ve ela gözleri olan bi çocuk bana özür dilercesine bakıyordu. Hemen kendimi toparladim ve "Sorun yok" diyip yürümeye başladım. 1 saat sonra eve gelmiştim. Kapıyı Meloş kapıyı açmıştı. "Hadi gel içeri canim, misafirlerimiz var" dedi. Yüzümü kimler var dermişçesine bi ifadeye sokarak içeri girdim. Salonda Efe ,40 yaşlarda bir kadın ve Gözde Abla oturuyordu.
Vay be 5 günde 1.3 K tm tşk öd herkese.Hergün yeni bölüm yazamayız en azından sınavlarım iyi olana kadar bana telefon yok.Onun içinnn yb +20 vote daaa :*
Yukardakini derin yazmış şimdi gördüm nasıl üşenmedide yazdı hiçbi fikrim YOK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Paketi
Roman pour AdolescentsBenimle aynı hayatı yaşamış bir sürü kişiyle birlikte çocukluğumu geçirmiş biri olarak onlarin yorumlarına göre güçlü ve umursamazım.Annem ve Babam ben küçükken erkek çocuk istedikleri için beni yurda verdiler.17 yıl boyunca yurtta sevmediklerimle b...