Az egész akkor kezdődött, mikor valaki kiragadott magányomból. A suliban egyetlen egy barátom se volt. Mivel én nagyon nem szerettem emberekkel beszélgetni. Én egy nagyon visszahúzódó ember voltam, de aznap ez meg változott. Azon a napon az egyik fiú megszólított:
-Szi...szia! Én Hinata Shouyou vagyok!- csak mosolygott rám elpirulva.
-Oh szi...szia én (Y/N) vagyok.
Kicsit én is elpirultam.Nagyon sokat mesélt Hinata magáról. Sok mindent megtudtam róla. Hogy miket szeret, meg hogy mit szeretne a jövőben csinálni.
-Mesélj magadról!
-Miért?
-Mert szeretnélek megismerni! Legyünk barátok!
-Rendben...? Nem tudok sok mindent mondani magamról, de hát oké. Most jelenleg az anyukámmal lakom és a nevelő apámmal.
-Hogy-hogy nevelő apa? Hol van az igazi apukád?
-Hát öhm tudod...a szüleim elváltak.-hazudtam.
-Mi van Hinata tetszik a furcsa lány?- gúnyolódtak a fiúk és elkezdtek röhögni.
A vöröske erre nagyon mérges lett és neki rontott a srácoknak.Sok dolog volt, amit nem mondtam el neki, mert tudtam, ha elmondom ő is ki fog közösíteni.
Aztán becsengettek és folytatódott a tanítás.
Gyorsan lementek az órák. Már mentem is volna, mikor valaki utánam kiabált.-(Y/N) VÁRJ MEG!
Megfordultam és láttam hogy Hinata az.
-Gyere! Hazakísérlek!
A fiú megint csak mosolygott.
Bólintottam egyet és vissza mosolyogtam.Ahogy sétáltunk hazafelé nem figyeltem oda és megbotlottam, de a vörös elkapott.
-Köszi, hogy elkaptál!-ahogy ezt kimondtam egyből elpirultam.
-Szívesen! ...nem akartam, hogy felhorzsold bármidet is!
Ő szintén elpirult.Utána már nem szóltunk egymáshoz. Csak folytattuk az utunkat.
Egy kis idő múlva megérkeztünk.
-Na akkor szia!- a kócos fiú még mindig el volt vörösödve.
-Szia Hinata!-rajtam már nem látszott annyira. Én már csak rózsaszínes voltam.
Mikor be akartam menni a házba, a fiú megfogta a csuklóm és megszólalt.Sziasztok!🌺
Igyekszem majd hogy jó legyen ez a story és ne unalmas és érdektelen legyen.Ebben a részben segített nekem Tina-chan13 köszönöm nagyon hogy ennyit segítettél ebben a részben.🥺❤️
YOU ARE READING
Why Do You Always Run Away? [Hun] (Szüneteltetve)
Romance(Y/N) egy nagyon visszahúzódó ember, de ez megváltozik, mert belép az életébe egy fiú aki teljesen bele zúg (y/n)-ba/be. Egy kis idő múlva megint csak egy újabb fiú lép be az életébe. Az hogy ő kit szeret?... Akkor is érteni fogod ha nem láttad az...