•Защо си такава?

25 1 0
                                    

Лаура:

Скапаната аларма отново разруши сънят ми и събуди лошото ми настроение. Тъкмо се бях излегнала на плажа и хубавият сервитьор ми донасяше напитката. Отметнах одеалото от затопленото ми тяло и отидох в банята да си измия лицето и зъбите. Усилено се опитвах да не допускам всякакви мисли за Томас и за сега ми се получаваше. Върнах се в стаята си и си избрах дрехи.

Набързо се облякох и отидох да сложа малко грим

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Набързо се облякох и отидох да сложа малко грим. Използвах само спирала с гланц, а косата я оставих да се спуска по гърба ми. Отидох в хола, обух се и излязох от къщата преди да съм събудила Сабрина. Настроението ми беше толкова криво, че ако се бяхме засекли сигурно щяхме да се скараме, а не ми беше до това.

Паркирах пред голяма му къща и слязох от колата. Набързо минах през двора и влязох вътре като се запътих към кухнята. За 20 минути му направих закуската и отидох да бърша праха в хола му със слушалки в ушите. От време на време ми минаваха моменти от двата дни в които той беше в нас, но бързо ги разкарвах. Не исках да мисля за него, не исках да изкарва от мен онова свито момиче отново. Нямаше да го позволя.

-Хей.-някой бутна едната слушалки от ухото ми и насочи вниманието ми към него. Обърнах си главата назад и го видях в цялата му прелест дори по пижама. Беше на сантиметри от мен и аромата му ми подкосяваше краката, но бързо стиснах зъби.

-Здравейте.-държах гласът си малко студен и декламиращ, отдръпнах се леко настрани и продължих с обирането на праха.

-Как си?-облегна се на шкафа до мен и скръсти ръце наблюдателно към мен.

-Добре, а вие? Закуската ви е готова, може да отидете и да закусите.-минах последното ъгълче и отидох на другата секция в опит да го избегна, но той тръгна по мен.

-Защо си такава?-хвана ръката ми и ме обърна към него.

-Каква?-избягвах погледа му.

Sweet vanilla Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt