Morning started. Bb played the song swag se swagat. Everyone woke up.
Sidharth and his friends took their breakfast outside.
Sid: yaar alisha aaj tou tu ne kamal kardia. Kya nashta banaya hai
Alisha: tujhe tou kuch bhi dedo. Bhukar
Sid and alisha started their cute fight.
Sana: chup dono.
Both sid and alisha became quite
Raghav: yaar mae ek mazay ki baat batata hun. Jab bb13 start huwa tou mujhe director mila.maine picha bb13 kesa ja raha. Kehta hao sidharth shukla ke sath kaam kia hai. Maine kaha han. Kehta hai yeh batao kkk kesa mein logon ka ghussa kesa tha. Maine bataya ke jab sir ghussa hotay thay tou hum sab chup hojate thay, jab sidharth ghussa hota tha tou poora mumbai chup hojata tha. Kehte hain ab bb13 dekhna. Maine dekha phir thore din baad phir mila director se, kehte hain ab batao.maine kaha jab salman sir ghussa hotay hain tou poora Hindustan khamosh hojata hai.jab sid ghusa hota hai tou poori dunya lekin jab shehnaz ghussa hoti hai tou sid chup hojata hai😂
Sid:raghav ab tu gaya.
Sid started running after him and then threw him in the pool. Everyone went into the pool after a water fight everyone came outside and got dressed. Bb announced they r going to become top 10 by the end of the week.which means today there will be 4 eliminations and on the weekend 4.
Everyone was very scared now.
Chughli gang was sitting inside
Mahira: mujhe lagta hai ke top 10 mein mae paras rashmi arti tou confirm hain. Devo tera nhi pata.
Devo: mae bhi confirm hun. Aaj yeh alisha, zain waghera faltu sare jayenge. Humein buhat bachane wale bethe hain.
Rashmi: pata nhi yaar asim bhi gaya iss baar tou.buhat unpredictable hai
Bb: bb chahte hain ke sabhi gharwale living area mein ajayein.
Iss hafte ghar mein koi captain anya nhi banega yani sidharth hi rahenge captain. Lekin sab ke sab nominated hain. Aaj aap mein se 4 logon ka safar khatam hojayega. Aap sab ke saamne ek buzzer hai. Jaise hi aap buzzer bajayenge saamne screen pe safe ya evicted likha aaye ga. Safe sadasya sab ek line mein khare hojaiye ga aur phir 4 sadasya iss ghar se chale jayenge. Uss se pehle ke hum yeh task shuru karein sidharth aapne kal request ki thi ke aap ek baat karna chahte hain sab sadasya se.
Sid: ji biggboss. Mae yeh kehna chahta hun ke maine logon ko kehte huwe suna ke sana mera istemal kar rahi and abhi nhi bb ke ghar ke bahar se sun raha hun. Mae sabse sawal karna chahta hun janta se bhi ke agar paras mahira sath nazar aayein tou wo dosti nibha rahai, agar asim himanshi sath nazar aaye tou wo couple goals hain, koi bhi kisi ke bhi sath nazar aaye tou wo cute kagte hain.sidharth shukla jis larki ke sath khara ho usse ship kardo looking cute, shehnaaz gill kisi ke bhi sath ho unka couple hashtag bana lo magar sidharth shehnaaz sath nazar aayein tou istemal kar rahai ek dusre ka and all. Kitni ghatya soch hai sabki. Mae sabko aaj clear karna chahta hun ke shehnaaz ne kabhi mera use nhi kia na maine uska aur na hum kabhi karenge. Like us as individuals like us together. Respect me respect her and vice versa. Plzz kisi ke rishte ka mazak mat banao. And hum ek dusre ke sath rahain sath chorein u r no one to comment on us. Thankyou bb bas yehi kehna tha.
Bb: sidharth aapne buhat achi aur sachi baat ki.
Ab sab baari baari aake buzzer dabayein.Sidharth: safe
Shehnaaz: safe
Alisha: safe
Zain: evicted
Paras: safe
Mahira: safe
Rashmi: safe
Arti: safe
Devo: safe
Prince: safe
Gauhar: evicted
Raghav: safe
Rahul: safe
Aly: safe
Jasmin: safe
Rubina: safe
Abhinav: evicted
Jaan: evictedBb: aaj jin 4 sadasya ka safar khatam huwa wo hain abhinav, zain, gauhar aur jaan.
Everyone bid eachother goodbye.
आप पढ़ रहे हैं
Sidnaaz in a new bb season
FanfictionA bb story with sidnaaz and many more interesting characters