•Bu konumuz 2 veya 3 partlık bir konu olucak.
•Yorumlarınızı bekliyorum.
• İstek sahnelerinin olursa belirtebilirsiniz elimden geldiğince yazmaya çalışıcam💛
Nehir: al bakalım evliliğimizin birinci yılı kutlu olsun sevgilim.
Yamaç: ne ara geçti bu koca bir yıl, acaba seninle zaman çok mu hızlı geçiyor.
Nehir: bilmem olabilir.
Yamaç: seni bizimkilerle tanıştırıcam en yakın zamanda.
Nehir'den
Yamaçla yüksek lisasımızı yapmak için İtalya'ya geldiğimizde tanışmıştık. Aradan 2 ay geçince hemen bir evlilik yoluna girmiştik. Bana ailesini her anlattığında çatapatla dolu bir aileden geldiğini sezdiriyordu. Sonunda da anlatmıştı zaten bir mahalle için savaştıklarını. O bu konuda ne kadar uzak durmak istese de ailesi de bu işlerin içine katmak istemiş ve okumasını dahi istememişti. Ama o inatçı ve dik duruşuyla her türlü başarıya imza atıyordu.Şimdi de evliliğimizin 1. Yılını kutlamıştık evlendiğimizden kimesnin haberi yoktu zaten benim bir ailem dahi yoktu. Yamacınkilerde bilmiyordu çünkü çok nadir arayıp soruyorlardı.
Yamaç: hadi bugün de aşkımıza varlığına, bize içelim.
Kadehini eliyle havaya kaldırırken o aşkla bakan adamın gözlerine her şeyimi verebilirdim.
- yepyeni bir yıl getirsin bu yıl sürprizlerle gelsin.
Yamaç ne demek istediğimi anlar gibi bakıp güldü kadehlerimizi tokuşturduk. Uzun süredir bir bebek sahibi olmakla ilgili kafamızda düşünceler vardı zamanı da gelmişti sonuçta. Bir şeyler yiyip içmenin ardından yatağımıza geçtik.
5 Ay Sonra
Aradan 5 ay geçmişti. Yamaçla benim bir parçam katılmıştı çekirdek ailemize. 4 aylık hamileydim. Bir kızımız olacaktı.Yamaçla birlikte koltukta uzanıyorduk. O kitap okuyor ben uyumaya çalışıyordum.
Kitap okuyordu ben de göğüsünde uzanıyordum.Yamaç: bunca kötülüğü unutturan tek şeyin gülüşün olması yaşadığım her şeyin üzerine bir çizgi çekiyor. Bir gülüş bin gözyaşını kurutuyormuş bazen. Bir gülüş bin kötülüğü unutmaya bedelmiş. Seninle öğrendim.
- seni çok seviyorum.
Yamaç: ha dur yanlış anladın sen. Ben kitaptaki yazıyı okudum.
Biraz bozulmuştum insan bari bunu belli etmezdi.
Yamaç: şaka yaptım sana söyledim tabi ki.
Yamaç dudağıma öpücük kondurduğunda karşılık vermiştim.
- yamaç.
Yamaç: sevgilim...
- annenleri görmek istemiyor musun gerçekten.
Yamaç: nehir orası çok tehlikeli.
- ama bir gün onlara bir şey olursa gerçekten canın yanıcak.
Yamaç: ne demek istiyorsun.
- bir süreliğine İstanbul'a gidelim mi?
Yamaç: nehir ama...
- yamaç orda senin abilerin annen baban yeğenlerin var.
Yamaç: gidelim nehir.
- süper.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEHYAM (İstek Sahne)
General Fictionİstediğiniz bir hayali sahne, part olursa bana özelden veya yorumlardan yazarsanız sevinirim. Nehyamla ilgili tüm sahne isteklerinizi yazabilirsiniz.