Βάλιας pov
Ήρθαν να με πάρουν λες και θα υποχωρούσα ,ε λοιπόν οχι .
Θέλω την ηρεμία μου και την βρήκα σε ένα παλιό διαμέρισμα σε μια κακόφημη περιοχή που με φιλοξενεί ένας παλιός φίλος .Φιλος μόνο! Γιατί με άλλους δεν μπλέκω επιλέγω πρώτα τον εαυτό μου και οχι αυτό δεν είναι εγωιστικό .
(Kathrine Pierce vibes).
Έχω αλλάξει εμφανισιακά αλλά εσωτερικά είμαι ο ίδιος άνθρωπος, το ίδιο πληγωμένη το ίδιο απογοήτευμενη με τη ζωή μου .
Είχε το θράσος ο Αγγελος να εμφανιστεί εδω πάνω που είχα αρχίσει να τον ξεχνάω ...
Θα επιστρέψω σπίτι κάποια στιγμή απλα θέλω τον χρόνο μου τόσο δύσκολο να το καταλάβουν .Υπάρχουν κάποιες στιγμές που είσαι κουρασμένος από τη ζωή.
Οχι από τη δουλειά οχι από το τρέξιμο ισως από τη ρουτίνα και τα συναισθήματα.
_________________________________________Σε λίγες μέρες είναι τα Χριστούγεννα και οι γονείς μου θα έρθουν στο σπίτι πράγμα που σημαίνει πως πρέπει να επιστρέψω στην καθημερινοτητα μου .
Περνω το βραδινο λεοφωρειο και κατευθύνομαι στο σπίτι μου .Καιρο είχα να περάσω από εδω, χαζεύω έξω από το παράθυρο του λεωφορείου...
Ξαφνικα το λεωφορείο σταματάει και κατεβαίνω στην στάση.
Αρχιζω να περπατάω μέσα στα στενά προσπαθώντας να φτάσω σπίτι μου .Ήταν πολύ σκοτεινά και τρομακτικά αλλα εντάξει τι χειροτερο μπορει να μου συμβεί .
Εκει που περπατάω νιώθω ένα χέρι να με τραβάει από πίσω και γυρίζω αυτόματος δίνοντας μπουνιά στο πρόσωπο του ατόμου
Α:Σιγα με σκότωσες
Β:Άγγελε τι κανεις εδώ;
Α:Απλα σε είδα να περπατάς μονη σου και ειπα να σου πω γεια
Β:Ωραια μου ειπες τωρα αντίο
Α:Όχι τόσο γρήγορα
ειπε και με ξανα έπιασε από το χέριΒ:Τι θες ;
Α:Μια εξήγηση
Β:Εξήγηση γιατί ;
Α:Για την εξαφάνιση σου,για την αλλαγή σου για όλα αυτά
Β:Μεγάλο κορίτσι είμαι θα κάνω ότι θέλω
Α:Ασε ρε μικρο
Β:Ξερεις τι είναι μικρό ;
Α:Τι;
Μου λέει και του δειχνω προς τα κάτω
Α:Θες να το διαπιστώσεις λοιπον;
YOU ARE READING
𝘽𝙖𝙙 𝙜𝙖𝙢𝙚
Teen Fiction"Βούλωσε το " "Αν θέλω " "Σκάσε!" "Κανε με ! " "Ετοιμάσου κοριτσάκι γιατί δεν θα περπατήσεις για πολύ καιρό " _______________________________________ Χμ για να δούμε πως θα παει !