Ce fel de glumă proasta mai e și asta?
Mina stătea în fața uși în groază privind-o pe Hea cum se apropia puțin prea mult de Taehyung."TAE! Hai, toată lumea așteaptă după tine. " Spune Mina în timp ce se uita direct la el cu o față evident enervată.
Tae arata foarte surprins să o vadă pe Mina acolo, în șoc Tae s-a îndepărtat de Hea. În momentul în care Tae voia să îi spună ceva Minei ea s-a întors brusc și a plecat din bucătărie.
"Deci ăsta îți era planul? Să o faci pe Mina geloasă... Serios? " Spune Taehyung către Hea.
"Ce? Depre ce vorbești? Eu, să o fac pe Mina geloasă? Mina e prietena mea, termină cu prostiile" Răspunde Hea cu o voce ironică.
"Ști, chiar m-am abținut să nu îți spun asta dar esti foarte proastă... " Spune Taehyung în timp ce se uita la față șocată a Heaei.
"Cum îți permiți? Ce am făcut chiar nu înțeleg" Spune Hea în timp ce încerca să-l manipuleze pe Tae.
"Jokes on you, Mina nu ma place așa că jocul tău stupid nu funcționează."
"Esti sigur? " Întreabă Hea cu un zâmbet pe față.
Taehyung avea deja destul așa că nu a mai spus nimic și doar a plecat din bucătărie să se întâlnească cu prietenii lui.
După ce Tae ajunge în sufragerie a făcut direct contact vizual cu Mina, Mina era vizibil iritată de situația din bucătărie așa că Tae a decis chiar dacă restul de prietenii vor interpretat greșit să o i-a pe Mina de mână și să o tragă afară că să clarifice situația.
Toată lumea a înghețat când l-au văzut pe Taehyung că a luat-o pe Mina așa "agresiv" și a tras-o afară."Ce faci, de ce m-ai adus aici?" Spune Mina evident enervată.
"Ok, trebe să vorbim despre asta, chiar nu e cea ce pare. Nu se întâmplă nimic între mine și Hea" Spune Taehyung
"Nu stiu ce te face să crezi că îmi pasă? Dacă vrei să se întâmple ceva între tine și Hea atunci e problema ta, nu a mea. Nu trebe să îmi explici mie. " Spune Mina în timp ce pleacă înapoi spre sufragerie.
"Care e problema ei? " Spune Taehyung cu voce tare.
CITEȘTI
Teach me|BTS
Fanfictiono poveste de dragoste cu imagini care iti ajuta imaginatia.. ~bts~ |•| Personajul principal Mina reprezinta majoritatea dintre noi. Mina se indragosteste de persoana de care nu ar trebui sa o faca. O poveste de dragoste amuzata dar dramatica incepe...