-ohh suntem atat de prosti, scuze Mina am uitat ca tu esti noua (Somin)
Baietii s-au uitat la Mina si abia atunci au realizat ca ea e acolo.
-wow nici nu am observat-o, tu mereu esti asa tacuta? (Unul dintre baietii)
-nu chiar, doar ca nu va cunosc (Mina)
-Pai atunci hai sa facem cunostinta, eu sunt Jin! (Jin)-Eu sunt Hoseok.
-Eu ma numesc Namjoon!
-Hei eu sunt Jimin.
-Eu sunt Jungkook.
-Eu sunt Yoongi...
-Tae.
Dupa pauza de masa toti s-au dus in clasa dupacare au inceput orele. Cand au intrat in clasa toata lumea a inceput sa o salute pe Somin semn ca Somin era destul de populara in clasa dar asta era un lucru bun pentru ca asa Mina a avut ocazia sa cunoasca toate persoanele din clasa.
........................
*dupa o saptamana*
#perspectiva Minei#
Dupa o saptamana deja m-am obisnuit cu Coreea si cu acest colegiu toata lumea e prietenosa si calda.. Bine inafara de Tae.. Baiatul ala e supar rece... Nu ca mi-ar pasa dar... Ok nu ma mint singura sunt foarte curioasa cum e el si as vrea sa vorbim doar ca e foarte "inchis" Cred ca de cand sunt aici nu stiu daca am auzit cinci cuvinte de la el...
#perspectiva naratorului#
-Mina hai odata!! O sa intarziem!! (Somin)
-Acum vin, mai ruj si gata! (Mina)
Outfit-ul lui Somin:Outfit-ul Minei:
Fetele au ajus la scoala si s-au asezat amandoua in cate o banca, Somin s-a asezat cu Hoseok in timp ce Mina s-a asezat cu Soya.
*in pauza de masa*
In ziua asta baietii au intarziat asa ca la masa deocamdata erau doar Mina, Somin si Soya.
-fetelor ma duc sa imi i-au banii pentru ca vreau o cafea. (Mina)
-Ok (Soya & Somin)
*dupa aproximativ 5 minute*
Baietii au venit si s-au asezat langa fete cand Jin a observat ca Mina lipseste.
-fetelor unde e Mina? (Jin)
-Oh s-a dus pana la dulap sa isi i-a niste banii pentru o cafea (Somin)
Moment in care baietii au schimbat priviri si s-au panicat putin.
-Somin! Cum ai putut sa o lasi sa plece la dulapuri in pauza de masa? (Jungkook)
-Care e problema? (Somin)
-Ai uitat ce te-a avertizat fratele tau? (Jin)
-Ohh FU*K!! (Somin)
Somin uita-se complet de avertizarea fratelui sau de a nu pleca niciodata la dulapuri in pauza de masa deoarece e timpul cand "golanii" scolii din clasele mai mari umbla dupa boboace care nu stiu despre asta.
-Tsk... (Tae)
*intre timp la dulapuri*
Cineva a venit si i-a trantit usa dulapului Minei astfel inchizando.
-Hmm... Pe cine avem noi aici? (Un tip)
Mina ne putand sa nu ii raspunda datorita faptului rautacios pe care acesta l-a facut i-a raspuns pe un ton evident nervos si iritat:
-Nu cred ca e treaba ta si cred ca cel mai bine ar fi sa te cari de aici! (Mina)
-Wow nu ti se pare ca vorbesti prea mult pentru o boboaca? (Tipul)
-Ce naiba vrei? (Mina)
Inainte ca baiatul sa ii raspunda a trantit-o pe dulap tinand-o cu mainile lipite de acesta.
-Te vreau....
Baiatul nu a apucat sa termine propozitia pentru ca o voce deep il intrerupe.
-Sper ca nu voiai sa spui ceea ce cred eu ca ai vrut sa spui...
Baiatul care o tinea pe Mina instant a facut ochii mari si i-a dat drumul Minei.
-T-t-ta...
-Dispari inainte sa ma enervez si ai face bine sa nu te mai apropii de ea..
Baiatul mai mare s-a speriat asa ca a fugit de a mancat pantul, cand Mina s-a uitat la baiatul care a ajutat-o a ramas uimita sa vada ca acesta era Taehyung.. Baiatul la care chiar se gandise ca nu a vorbit niciodata cu el.
-Tu.. (Mina)
Tae s-a sprijinit de dulap cu o fata complet dezinteresata si plictisita ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.
-wow.. Esti doar de o saptamana aici si deja te asalteaza baietii, hmm... Ma rog, hai sa mergem in cantina.(Tae)
CITEȘTI
Teach me|BTS
Fanfictiono poveste de dragoste cu imagini care iti ajuta imaginatia.. ~bts~ |•| Personajul principal Mina reprezinta majoritatea dintre noi. Mina se indragosteste de persoana de care nu ar trebui sa o faca. O poveste de dragoste amuzata dar dramatica incepe...