-Yaahh, trezeste-te odata! O sa intarziem si e deabea luni. (Somin)
-Aishhh.. Cat e ceasul? Spune Mina in timp ce isi pune o perna peste fata.
-E TARZIU, NU CONTEAZA CAT E CEASUL! Hai ridica-te (Somin) apoi Somin a iesit din camera Minei, Mina s-a ridicat intr-un final si s-a imbracat pentru scoala.
Era o zi calduroasa spre fericirea fetelor.
Outfit-ul lui Somin:Outfit-ul Minei:
Dupa ce s-au imbracat s-au urcat in masina si au plecat spre scoala.
*dupa ce au ajuns la scoala*
#perspectiva Minei#
Lumea se uita asa ciudat la mine.. Ma simt inconfortabil, ce se intampla? Oare am fondul de ten prea inchis? Era cea mai apropiata nuanta de skin
tone-ul meu.
-Oare de ce lumea se uita asa la mine? (Mina)
-Pai in Coreea nu prea vezi fete cu pantaloni scurti la scoala (Somin)
-Abea acum imi spui? Te rog spune-mi ca nu am incalcat dress code-ul!! (Mina)
-Nu, noi nu avem dress code la colegiu (Somin)
-Ahh... Ok, dar totusi puteai sa imi spui de acasa ca in Coreea nu e normal ca o fata sa aiba pantaloni scurti la scoala(Mina)
-Credeam ca sti... (Somin)
-Ma rog... Hai sa ne grabim orele trebuie sa inceapa.
#perspectiva naratorului#
Fetele au intrat in clasa si lumea se uita ciudat la Mina in prima ora dar dupa asta nimeni nu se mai uita asa la ea ba chiar au venit cateva persoane pentru ai complimenta tinuta.
*in timpul pauzei de masa*
Somin si Mina s-au asezat la o masa cu Chaeng.
-Unde e Soya? (Somin)
-A plecat la mama sa in weekend si m-a anuntat ca va sta acolo pana maine (Chaeng)
-Aaaaa (Somin&Mina)
-Dar voi doua stati impreuna? (Mina)
-Da, adica aproape toti elevii de la colegiu stau impreuna cu cineva in Coreea...in Australia nu se face asa?(Chaeng)
-Pai la noi nu prea.. Adica in Australia majoritatea stau la camin sau cu parintii. Mie cand mi-au spus parintii ca voi locuii cu inca o persoana m-am panicat super rau (Mina)
-Aici e complet normal (Somin)
-Dar tu nu esti coreeanca? Adica tu nu sti nimic despre Coreea dar totusi vorbesti foarte bine coreana.. (Chaeng)
-Ba da sunt coreeanca dar eu am stat toata viata mea pana acum doar in Australia si a fost un soc pentru mine sa vad ca Coreea "merge" Atat de diferit fata de Australia. Si coreana stiu pentru ca cu parintii mei acasa vorbeam coreana (Mina)
Discutia fetelor a fost intrerupta de vocea lui Somin.
-Hoseok! Hai stati cu noi! (Somin)
-Oh te-am cautat peste tot, de ce v-ati pus asa de in spate? (Hoseok)
-Aici am gasit loc (Somin)
In timp ce asistau la discutie Mina si Chaeng schimbau privirii si chicoteau fiind evidenta atractia lui Hoseok si a lui Somin unu de celalalt. Dupa discutia lor Hoseok, Jungkook, Jin si Yoongi s-au asezat langa fete. Dupa pauza de masa au continuat toti orele dupa care au plecat toti acasa.
CITEȘTI
Teach me|BTS
Fanfictiono poveste de dragoste cu imagini care iti ajuta imaginatia.. ~bts~ |•| Personajul principal Mina reprezinta majoritatea dintre noi. Mina se indragosteste de persoana de care nu ar trebui sa o faca. O poveste de dragoste amuzata dar dramatica incepe...