Kulüp

163 7 8
                                    

"Bak Marinette! Luka'da partiye gelmiş, yanına gidelim"

Ariel'in gösterdiği yere baktığım da Luka bir kadınla konuşuyor, kadın Luka'nın dediği her şeye kahkaha atıyordu. Bu kadar gülünecek ne konuşuyor bunlar?

Etrafıma bakındığımda bazı kişiler pistte dans ediyor, bazıları ise barda oturmuş konuşuyordu. İlgimi sağ köşede oturan bir adam çekti.

Bana çok dikkatli bakıp yanındaki bir adamla konuşuyor. Bakışlarından rahatsız olup arkamı döndüm. Ariel ise az ilerde bir erkekle dans ediyor.

Ben halâ bana mesaj atan kişiye bakıyordum, belki de birisi benimle dalga geçiyordu. Böyle bir sırrı ben bile geç öğrenmiştim, sadece bu sırrı bana anlattığını biliyordum. Ne yapmam gerekiyordu. Bu sırlar artık beni boğuyordu.

"Marinette, ne işin var burada?"

İrkildim, arkamdan gelen sesi tanıyordum. Bu Cavier'dı.
"Ah Cavier selam, hiç partiye geldim gördüğün gibi"

Cavier kirli sakalını kaşıdı. Şaşırmıştı.

"Hani ders çalışacağım deyip benimle gelmedin?"

Ne cevap vereceğimi bilemedim.

"Neyse ya önemli değil gel bar tarafına gidelim, susamışsındır."

Elimi tutup beni bara yönlendirdi. Onu takip etmek zorunda kaldım.  Bara oturduğumuzda barmene el işareti yaptı.

"Ne içersin, Marinette"

"Ben bir beyaz şarap alayım."

"her zamankinden o zaman" barmene siparişlerimizi verdik. Ben de etrafıma bakmaya başladım.

Kulübün dizaynı neon kırmızı ışıklarla donanmış, bazı garip şeytansı motifler yerleştirilmişti. Kulüp baya büyük ve havadardı.

Birisinin dokunmasıyla irkilip düşüncelerimden çıktım. Dokunan kişi Cavierdi.

"Ne oldu marinette öyle daldın?"

"Hiç etrafı inceliyordum. "

"İyi misin? Kötü gözüküyorsun eğer yorulduysan seni evine bırakayım."

"Yok yok daha yeni geldim şarabımı içeyim en iyisi."

"Peki sen öyle diyorsan. Bugün seni Bayan Black'in dersinde göremedim. Hiç kaçırmazdın niye gelmedin ki?"

Şaşırmıştım, bugün Bayan Black'in dersi falan yoktu.

"Ama bugün Bayan Black'in dersi yoktu ki bu yüzden erken çıktım okuldan, sen nasıl girebildin ki derse? "

Cavier dediğime şaşırmıştı.

"Marinette cidden iyi misin? " yanaklarımı eline alıp bana bakındı.

"Bugün son saat Bayan Black'in mitoloji dersi vardı ve senin bugün bu derste sunumun vardı. Gelmediğin için Bayan Black çok kızdı.

Yüzüne bakakalmıştım. Bir anda elleri yanaklarımdan çekilmişti. Cavier da şaşırmış olacak ki yandaki kişiye sinirli bir şekilde bakındı.

Bende kafamı yana çevirdim.

Bu Lukaydı, nedense sinirli bir hali vardı. Neye kızmıştı bu.

Sandalye mi döndürüp yüzüme baktı, yüzümü ekşittim.

Alkol kokusu vardı, sarhoş muydu o?

Hey, diye cırladım, ne yaptığını sanıyordu bu armut.

Yanımdaki Cavier bana baktı, ne yapacağını bilemiyor gibiydi.

Aptal - Lukanette Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin