Lucia

647 44 5
                                    

Defol git buradan kaç defa dedim. Gelme, rahatsız ediyorsun beni, seni sevmiyorum neden bu kadar ısrarcısın.

Kapıyı yüzüne kapattı genç adam, yine de kız vazgeçmek istemiyordu. Ne olursa olsun ona sahip olmak istiyordu.

Genç adam daima ona sevdiğini söyleyen genç kızdan rahatsız oluyordu, en kötüsüde evine gelip onu rahatsız etmeye başlamıştı.

Genç adam okula geldiğinden beri genç kadın ona sevdiğini söylüyor, daima yanında dolanıyordu, genç adam ne kadar ona uzaklaşmasını söylüyorsa o daha da yakınlaşmaya çalışıyordu.

Genç adam kızın bir psikopat olduğunu düşünüyordu.

"Hangi insan bu kadar yılışık davranır ki?" diyerek tekrarladı.

Mutfağa doğru ilerledi. Buzdolabından bir şişe alarak kafasına dikti, genç adamın düşündüğü biri vardı ama nedense o kişinin yüzünü hatırlamıyordu.

Genç adam dengesini kaybetti, baş ağrısı başladı ve bu kesinlikle bir hatıraydı.

2019

Marinette

"Sizin sevginizi nasıl kazanabilirim majesteleri, o kızdan önce ben sizinleydim şimdi neden beni bırakıyorsunuz"

Islanmış yanaklarımı elimin tersiyle sildim, bir anime izliyorum ve bu çok acıklı!

Zalim kral kızını oracıkta öldürüyor, ve çocuğu bile olmayan kızı seviyor ahh ne kadar duygusallaştım en iyisi yatayım.

Yatağa yattığımda tam uyuyacakken mesaj geldi ama bu her kimse canına susamış olmalı, uyuyacaktım ama ben!!

İsyan ederek telefonumu elime aldım.

Bir bilinmeyendi.

Hep bu bilinmeyen yazan şeyleri açmam ama güzel uykumu bölecek kadar önemli ne yazılmış meraklandım.

Bilinmeyen
Marinette beni özledin mi?
Ben seni çok özledim

Marinette
Sen de kimsin?

Bilinmeyen
Ah doğru sen beni
unutmuşsundur, kendimi
tanıtayım ben çok sevdiğin
arkadaşın, Lucia

Marinette
Lucia sen numaramı nereden
buldun ve sen yazmaya nasıl
cüret edersin!!


Düzenlendi..

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Aptal - Lukanette Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin