οι απαντησεις σου (σας) στο νο2

105 21 10
                                    

Βρίσκεις σωστό να δημοσιεύει ένας χρήστης του wattpad τα προσωπικά του στον τοίχο του;

Πολλοι χρηστες απαντησαν με την λεξη εξαρταται. Εξαρταται απο το ποσο προσωπικο ειναι ενα θεμα και εαν το προφιλ αισθανεται ανετα να μοιραστει τα βασανα του. Μελος δηλωνει «για προσωπικα στοιχεια οχι, αλλα για προσωπικο προβλημα γιατι να μην το κανει; Το εχω κανει στο παρελθον.» θεωρω πως η συγκεκριμενη απαντηση και ρητορικη ερωτηση μας καλυπτει ολους ή σχεδον ολους. Ο καθενας κανει αυτο που θελει και δεν ειναι στη δικαιοδοσια κανενος να γινει κριτης διοτι με το να δημοσιευσει κανεις τα προβληματα του η φυση της εφαρμογης δεν χαλαει. Σωστο ή λαθος δεν υπαρχει. 

Πώς σου φαίνεται η προώθηση βιβλίων που γίνεται στα promote books?

Ειναι μια καλη δουλεια, αφου συσσωρευονται ολες οι προτεινομενες ιστοριες σε ενα προφιλ. Αυτο γλυτωνει πολλα μελη απο το να δεχονται συνεχως διαφημισεις στον τοιχο τους. Ατομο που ειχε δημοσιευμενο promote book χαρακτηριστικα αναφερει «χαιρομουν παρα πολυ βλεποντας ατομα να δειχνουν τη δουλεια τους ελπιζοντας στην προσελκυση νεων αναγνωστων. Θεωρω πως βοηθα πολυ.» Αλλο μελος προσθετει οτι δεν βοηθαει μονο τους συγγραφεις αλλα και τους αναγνωστες αφου η αναζητηση βιβλιων γινεται πιο ευκολη. Ωστοσο υπαρχουν προϋποθέσεις, η αποψη για τα βιβλια πρεπει να ειναι αντικειμενικη αλλιως η προωθηση δεν ειναι αξιοπιστη. Παρολ'αυτα ειναι μια ομορφη αποπειρα ομως δεν λειτουργει συνηθως. 

Αν κάποιος έχει πάνω από 1Κ followers σημαίνει ότι είναι καλός συγγραφέας;

Ο αριθμος των ακολούθων προφανως και δεν καθοριζει εναν συγγραφεα αλλωστε δεν εχει σημασια ποσοι σε ακολουθουν, ομως οταν βλεπεις πως ενας συγγραφεας εχει 4-5-6+ χιλιαδες ακολουθους τοτε ξερεις οτι κατι εχει κανει σωστα. «Ο αριθμος των followers καποιου δεν εχει να κανει με την ποιοτητα των βιβλιων του.»  απανταει μία συγγραφεας-αναγνωστρια. 

Ποια είναι η άποψη σου για την αφαίρεση newsfeed?

Newsfeed... τι ειναι newsfeed; Χρηστες μας εκμυστηρεύονται οτι δεν χρησιμοποιησαν ποτε την συγκεκριμενη λειτουργεια οποτε η αφαιρεση του, τους βρισκει αδιαφορους αλλα... υπαρχει μια δυσαρεσκεια στον υπολοιπο χωρο. Μπορει να εξασφαλιστηκε μια άλφα ιδιωτικοτητα ομως ...πως θα ανακαλυπτουμε νεα βιβλια; Ιδου η απορια!

Αν έχεις την ευκαιρία να αφαιρέσεις κάτι από την εφαρμογή, τι θα ήταν αυτό;

Εισαι ετοιμος/-η για εναν γριφο; Πότε θελουμε να εκσφενδονισουμε το τηλεφωνο μας στον Πλουτωνα; Τι μας σπαει τα νευρα στην εφαρμογη; Οταν διαβαζεις τα κεφαλαια ενος βιβλιου τι κανει την εμφανιση του; 

Οδηγός wattpadWhere stories live. Discover now